Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ماریو این بار  در بازی Super Mario Odyssey ، جهان را سوار بر اودیسی، یا همان کشتی هوایی خود، برای نجات پرنسس پیچ پشت سر می‌گذارد و همین موضوع سبب ایجاد تنوعی بی نظیر در این بازی شده است. داستان سوپر ماریو اودیسی با میان پرده‌هایی کوتاه روایت می‌شود، رویارویی با باس‌های مختلف، شنیدن داستان و مشکلات NPC‌ها و در نهایت گشتن به دنبال راه‌حلی برای حل مسائل ساکنین هر پادشاهی، کوتاه، اما به جا در جریان بازی جای گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از شگفتی‌های اودیسی، تنوعی است که در هر یک از پادشاهی‌ها شاهد هستیم. ماریو این بار جهان را سوار بر اودیسی، یا همان کشتی هوایی خود، برای نجات پرنسس پیچ پشت سر می‌گذارد و همین موضوع اهمیت تنوع در مراحل را دو چندان می‌کند.

آیتم‌هایی که در حقیقت پول رایج هر پادشاهی محسوب می‌شوند و تنها می‌توانید در فروشگاه واقع در هر پادشاهی آن‌ها را خرج کنید. البته مانند گذشته هنوز هم شاهد سکه‌های معروف سری ماریو هستیم که با جمع کردن آن‌ها می‌توانید آیتم‌های متفاوتی را خریداری کنید که هرچند در روند بازی تاثیر نمی‌گذارند، اما از لحاظ بصری تاثیرگذارند. به ویژه در زمینه پوشش شخصیت ماریو، بازیکنان آزادی مثال‌زدنی‌ را برای انتخاب و خریداری لباس و کلاه مورد علاقه خود دارند. با ورود به هر پادشاهی با سکه یا آیتم مخصوص هر سرزمین می‌توانید یک جفت لباس و کلاه شیک را خریداری کنید و برای تنوع بپوشید.

کلاه ماریو که Cappy نام دارد، ویژگی کاملاً جدیدی را وارد بازی کرده است. کنترل شخصیت‌های دیگر، با پرتاب این کلاه به سمت موجودات دیگر، می‌توانید کنترل آن‌ها را به دست بگیرید. نکته مهم این جاست که شخصیت‌های قابل تصرف به یکی دو مورد محدود نمی‌شوند بلکه شامل بیش از ۵۰ نوع شخصیت مختلف هستند.

آن‌قدر ایده‌های جدید در مراحل با استفاده از این کلاه وارد بازی شده است که ذکر همه آن‌ها زمان خیلی زیادی می‌برد و از این رو فقط به چند مورد معدود اشاره می‌کنیم؛ مثلاً با در اختیار گرفتن کنترل یک موجود شبیه کرم ابریشم، می‌توانید او را مانند آکاردئون خم و راست کرده و کشیده کنید تا از این طریق بتوانید از آن کرم مانند یک پل استفاده کنید.

می‌توانید از موجود مانند دارکوب استفاده کنید تا نوکش را در جای خاصی از دیوار فرو کند و از نوک او به عنوان میله برای تاب خوردن استفاده کنید. حتی امکان به دست گرفتن کنترل یک حباب مواد مذاب نیز هست. از همه این‌ها جالب‌تر و هیجان انگیزتر، حضور تعدادی تیرانوسورس رکس بزرگ است که می‌توانید آن‌ها را به کنترل خود در آورده و از آن‌ها برای پیشبرد بازی استفاده کنید.

هنر ناب توسعه‌دهندگان و خلاقیت آن‌ها در ایجاد محیط‌های متنوع در لحظه لحظه بازی مشهود است. نینتندو پیش از این نیز در جدیدترین بازی مجموعه افسانه زلدا، نشان داده بود که در تطبیق ویژگی‌های بصری با موسیقی زیبا بسیار ماهر است. بازی Super Mario Odyssey مملو از آهنگ‌های دل‌نشین است که در طول بازی آن‌ها را خواهید شنید.

موسیقی‌های کلاسیک مجموعه با میکس جدید، از نو ضبط شده‌اند و هرچند حس نوستالژی را در خود دارند، اما به شما یادآوری می‌کنند ماریو به خوبی خودش را با زمان وفق داده است و ظاهرا حالا حالا‌ها قرار نیست پا عقب بگذارد. مانند موسیقی بازی، صداگذاری نیز همچنان یکی از نقاط قوت ساخته‌ی نینتندو محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معرفی بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۰۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دوباره قایدی در لیگ امارات؛ آمار شگفت‌انگیز باشو

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آغاز هفته بیست‌ویکم لیگ امارات، امروز (جمعه) اتحاد کلبا به مصاف النصر رفت و در شرایطی که ۲ بر صفر از حریف خود جلو بود، در نهایت به تساوی ۲-۲ رضایت داد. اتحاد کلبا با این نتیجه ۲۱ امتیازی شد و در رده دهم جدول قرار گرفت. نکته مهم این بازی درخشش دوباره مهدی قایدی بود که طی هفته‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی در ترکیب تیمش داشته است.

درخشش ادامه‌دار باشو در امارات

به گزارش فوتبال ۳۶۰، مهدی قایدی در جریان دیدار امروز اتحاد کلبا مقابل النصر در دقیقه ۱۰ گل نخست تیمش را به‌ثمر رساند و یکی از بهترین‌های تیمش بود. او با این گل، به آمار ۹ گل زده در لیگ امارات رسید و با دادن ۵ پاس گل در این فصل، موثرترین بازیکن اتحاد کلبا محسوب می‌شود. او با تاثیر گذاشتن روی ۱۴ تیمش، چهارمین بازی موثر لیگ امارات است و تنها فابیو لیما با ۱۸، عمر خریبین ۱۶ و نیکولاس خیمنز با ۱۵ تاثیر بالاتر از او قرار دارند. نکته مهم این نفرات حضورشان در تیم‌های بالانشین است و قایدی در تیمی چون اتحاد کلبا توانسته این آمار عالی را ثبت کتد.

قایدی در ۷ بازی اخیر اتحاد کلبا ۳ بار گل زده و ۴ پاس گل هم ارسال کرده و در فرم بسیار خوبی به سر می‌برد. در هفته‌های اخیر شایعات زیادی در خصوص آینده او به گوش می‌رسد ولی ستاره ایرانی با این عملکرد می‌تواند آماده یک انتقال جذاب در نقل‌وانتقالات تابستانی باشد.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899926

دیگر خبرها

  • شروع مسیری هیجان‌انگیز با مهدکودک
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • آواز علیرضا قربانی در استادیوم فوتبال؛ جدی می‌فرمایید؟
  • آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است
  • درخشش دوباره قایدی در لیگ امارات؛ آمار شگفت‌انگیز باشو
  • کریستیانو رونالدوی کوچک؛ انتقاد ماریو گومز از بدنسازی و تغییرات عضلات مسوت اوزیل!