Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردشیر مذکوری دوشنبه شب در نشست بررسی علت برق سایت پرورش میگوی بخش دلوار شهرستان تنگستان افزود: از  ساعت ۳:۲۵ بامداد هفتم مهرماه به دلیل رطوبت و مه شدید صبحگاهی برق این سایت قطع شد.
وی بیان کرد: پس از اطلاع از حادثه گروه‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق به منطقه اعزام و با وجود تاریکی و شدت مه آلودگی و رطوبت نسبت به شناسایی محل عیب اقدام و پس از تعویض تجهیزات معیوب در ساعت ۶:۳۵ جریان برق را برقرار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مذکوری ادامه داد: شبکه یاد شده علاوه بر اجرای برنامه مستمر شست و شوی تجهیزات با آب مقطر و روش خط گرم در چندین نوبت مورد تعمیرات پیشگیرانه و بازسازی قرار گرفته و مقره‌های موجود در شبکه نیز با نسل جدید  پلیمری تعویض و بازسازی شده بود.

وی گفت: با توجه به اینکه با عملیات‌های پیشگیرانه قطعی جریان برق غیرقابل پیش بینی است به مصرف کننده‌های آسیب پذیر توصیه می‌شود  نسبت به نصب و آماده به کار بودن ژنراتورهای تامین برق اضطراری اقدام کنند.
روز یکشنبه هفته جاری براثر قطعی سه ساعته برق سایت پرورش میگوی بخش دلوار شهرستان تنگستان دستگاه‌های هواد هی ۱۱ هکتار از استخرهای میگوی پرورشی این سایت از کار افتاد و بطور میانگین ۶۰۰ کیلوگرم تا ۴ تن از میگوهای هر استخر تلف شد.
۷۲۱۲/۶۰۴۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر شركت توزيع نيروی برق بوشهر دلوار سازمان شیلات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۰۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی سملیان ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: پس از درخواست‌های مردمی در خصوص عدم پوشش مناسب در روستای حسین آباد و پس از بررسی صورت گرفته توسط کارشناسان این اداره کل، با ایجاد سایت ایرانسل در این روستا، مشکلات مردمی در حوزه ارتباطات برطرف و به شبکه ملی اطلاعات متصل شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر افزود: حسین آباد، روستایی از توابع شهرستان جم با ۵۲ خانوار و جمعیت ۱۷۶ نفر است که با ایجاد سایت در این روستا، روستاهای اقماری آن به نام دره چاه با ۳۲ خانوار و جمعیت ۱۱۷ نفر، چم چشمه با ۸۴ خانوار و ۳۳۱ نفر، نیلاب ۳۸ خانوار و ۱۴۳ نفر، بندانو ۶۹ خانوار و ۲۵۰ نفر تحت پوشش ارتباطی قرار گرفته است.

سملیان اظهار کرد: پروژه سایت روستای چاه پهن، با نیازسنجی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر و اعتبارات طرح خدمات اجباری روستایی (USO) وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به پیمانکاری شرکت ایرانسل با تکنولوژی 3G/4G طراحی، نصب و راه اندازی شد.

وی خاطرنشان کرد: توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات روستایی، می‌تواند سبب توانمندسازی و تأثیرگذاری آگاهانه این قشر از جامعه، در توسعه پایدار روستایی و روند توسعه کشور شود ICT در روستا منجر به توانمندسازی در ابعاد گوناگونی مانند آموزش، بهداشت، بازاریابی و داد و ستد، درآمد، گردشگری، بهره وری و غیره می‌شود.

مدیرکل ارتباطات استان بوشهر، هدف این اداره کل را مرتفع نمودن مشکلات مردمی در حوزه ارتباطات و همچنین فناوری اطلاعات نقاط محروم و بروز رسانی اطلاعات روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان اعلام کرد.

کد خبر 6094261

دیگر خبرها

  • کشاورزان بوشهری مراقبت‌های بعد از بارندگی در مزارع را جدی بگیرند
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان
  • نیازمند شبکه تنظیم‌گری کشوری هستیم
  • فشارخون عامل اصلی بیماری های قلبی و عروقی
  • به مفهومی به اسم شبکه تنظیم گری کشوری نیاز داریم
  • ۴۵ واحد آموزشی در بردسکن بازسازی و احداث شد
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج ‌از تلویزیون +شبکه سه و پخش آنلاین
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • حدود ۳۰ درصد مدارس گناباد نیازمند بازسازی است
  • جنبه طنزپردازی را بالا ببریم