Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه هماهنگی پیرامون احداث مجتمع رفاهی و خدماتی راه آهن زاهدان با بیان اینکه این طرح توسط بخش خصوصی اجرا می شود؛ پیش بینی طرح جامع و کامل این طرح را با ارایه کلیه امکانات خدماتی‌ خواستار شد.

‌به گزارش ایسنا؛ احمد علی موهبتی در دیدار با معاون وزیر و مدیرعامل شرکت راه آهن کشور، با مهم برشمردن احداث این مجتمع رفاهی و خدماتی در راه آهن زاهدان، گفت: با توجه به افق آینده توسعه تعاملات بین المللی ایران از طریق مرزهای شرقی، توسعه ترانزیت و گردشگری منطقه، پیش‌بینی کلیه امکانات و خدمات لازم در این طرح ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با ابراز تاسف از جانباختن و مصدومیت تعدادی از مسافرین قطار زاهدان به تهران، افزود: حضور و امدادرسانی به موقع مردم بخش کورین جلوه ای از نوع دوستی و حضور همیشگی مردم استان در همه ی صحنه های انقلاب است که باید از این حرکت زیبایی مردم بخش کورین تجلیل شود.
استاندار همچنین از برگزاری آیین تقدیر از مردم روستای "شورو" بخش کورین زاهدان خبر داد.
گفتنی است؛ در این جلسه مقرر شد‌ برای بررسی و چگونگی اجرای طرح مجتمع رفاهی و خدماتی راه‌آهن یک نشست سه‌جانبه با حضور مدیرعامل راه آهن، مدیران و تیم فنی راه‌آهن و تیم سرمایه گذار در استانداری برگزار شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خروج قطار از ریل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۱۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تقدیر مردم غزه از مقاومت عراق

شهروندان جنگ‌زده‌ غزه از مقاومت اسلامی عراق و دبیرکل جنبش نُجَباء به‌خاطر حمایت تمام‌قد از ملت فلسطین در نبرد نابرابر با رژیم متجاوز صهیونیستی، قدردانی کردند.

دریافت 8 MB

دیگر خبرها

  • زخمی شدن ۴ نفر در برخورد دیزل قطار با واگن در اهواز
  • جشن و تقدیر از معلم ها توسط دانش آموزان روستای الیف در روز معلم + فیلم و تصاویر
  • تصادف محور نهبندان ـ زاهدان ۲ کشته برجای گذاشت
  • تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت
  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان
  • کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد
  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • فیلم/ تقدیر مردم غزه از مقاومت عراق
  • تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین