Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریبا نادری بازیگر نقش "پری سیما" سریال «ستایش ۳» درباره حواشی این سریال توضیحاتی داد.


به گزارش شریان نیوز،فریبا نادری که این روز‌ها در سریال «ستایش ۳» در نقش «پری سیما» به ایفای نقش می‌پردازد درمورد سختی‌های بازی این شخصیت گفت: من دقیقا ۲ ماه بعد از به دنیا آمدن فرزندم جلو دوربین «ستایش ۳» رفتم. با توجه به شرایط روحی و جسمی که به خاطر اضافه وزن و شیردهی داشتم بازی کردن برایم سخت بود و فشار بسیاری روی من قرار داشت، اما محیط آرامی که عوامل سریال ایجاد کرده بودند و کمک‌هایی که آقای سلطانی و مطلبی کردند باعث شد بتوانم در آرامش به کاراکترم برسم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه وظیفه یک بازیگر این است در قبال پروژه‌ای که به او سپرده می‌شود مسئولیت پذیر باشد. من تمام تلاشم را کردم تمرکز خود را روی پری سیما بگذارم، امیدوارم مخاطبان هم رضایت داشته باشند.

وی با اشاره به واکنش مردم به نقش پری سیما بیان داشت: واکنش مردم فحش است که چرا پول حشمت فردوس را خوردی؟! چرا اینقدر بدجنس هستی و. خوشحالی من از این واکنش‌ها این است که مردم نقش را باور کردند. مسئله خوشحال کننده دیگر این است که مردم نسبت به فصل دو ستایش بسیار آگاه‌تر شدند. فصل گذشته که سریال پخش شد مردم با به شکل بسیار بدی به من نگاه می‌کردند، اما در این فصل آگاه شدند که من فقط دارم بازی می‌کنم. در فصل قبلی می‌گفتند بهتون نمی‌آید اینقدر بدجنس باشید، اما الان می‌گویند چقدر نقش بد را خوب بازی می‌کنید، فرق این دو جمله برای یک بازیگر بسیار مهم است.

بازیگر سریال «از یاد رفته» با اشاره به حواشی ایجاد شده علیه نقش "صابر" گفت: اگر رامسین کبریتی در ایران هم بود در قسمت چهارم سریال کشته می‌شد. یعنی روند فیلمنامه به خاطر نبود ایشان تغییری نکرده است. موضوعی که وجود داشت این بود از قسمت اول تا چهارم دیالوگی از جانب او گفته نشد، اما با این وجود کارگردان با هوشمندی تمام، رخ‌هایی از او را نامفهوم نشان داد.

وی ادامه داد: شخصیت "صابر" در قصه آدمی سست عنصر بود که از پدرش به شدت می‌ترسید، اگر صابر پشیمان نمی‌شد و تصمیم نمی‌گرفت پول‌ها را به پدرش بازگرداند مردم باید تعجب می‌کردند. این پسر با وجود شخصیت ترسویی که داشت دیر یا زود پشیمون می‌شد و واقعیت را به پدرش می‌گفت و ما مجبور بودیم او را از بین ببریم.

این بازیگر با اشاره ساخت فصل بعدی سریال ستایش گفت: اینکه فصل بعدی خواهیم داشت یا خیر را نمی‌دانم، اما من هرکاری که آقای سلطانی کارگردانی کند، سعید مطلبی نویسندگی کند و آرمان زرین کوب تهیه کنندگی کند را بازی خواهم کرد.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۱۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرجی: در فصل ۵ «نون خ» هفت نفر دست و پایشان شکست/ صحبت کردن درباره فصل جدید زود است

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، نشست خبری عوامل سریال «نون خ ۵» با حضور مهدی فرجی تهیه‌کننده سریال صهبا شرافتی بازیگر نقش روناک، کاظم نوربخش بازیگر نقش سلمان و ماشاالله وروایی بازیگر نقش عمو کاووس و مسعود کریمی خضرا مدیر گروه طنز سیمافیلم امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت در اداره کل روابط عمومی سازمان صداوسیما برگزار شد.

مهدی فرجی در ابتدای این نشست با بیان اینکه در نظرسنجی‌ها مشهود بود «نون خ ۵» نسبت به فصل گذشته پرمخاطب‌تر بود افزود: از رئیس سازمان صداوسیما تشکر می‌کنم که این اجازه را دادند به خط قرمزها بپردازیم و در کنار لحظات شاد و کمیک نقد هم داشته باشیم. ما در سازمان دو خط قرمز یکی مسائل دینی و قومیت را در عین حال که مراقبت کردیم به آن پرداختیم اینکه اجازه دادند به قصه کولبرها بپردازیم اتفاق خوبی بود.

فرجی در پاسخ به اینکه آیا «نون خ» فصل ششم هم خواهد داشت؟ اظهار کرد: درباره فصل ششم الان صحبت کردن زود است. آقای آقاخانی پستی منتشر کردند که فصل پنجم پایان «نون خ» هست اما به نظرم هنوز صحبت کردن درباره فصل جدید زود است.

وی درباره ساخت سینمایی این سریال نیز گفت: درمورد سینمایی کار نه صحبت خاصی شده و نه تصمیمی برای ادامه ساخت این سریال در ورژن سینمایی گرفته شده است.

تهیه‌کننده «نون خ» درباره آسیب سعید آقاخانی و برخی عوامل سریال حین کار گفت: نزدیک به هفت نفر دست و پایشان شکست و آسیب جدی دیدند آقای آقاخانی هم آسیب دیدگی از ناحیه کمر داشتند و این اتفاق باعث شد ۱۰ روزی تعطیل شویم بعد ایشان برگشتند و البته نقششان هم تغییر کرد.

ماشاالله وروایی بازیگر نقش عموکاووس نیز در این نشست بیان کرد: شرایط کپرنشین‌هایی که دیدم برایمان سخت و ناراحت‌کننده بود. عموم مردم در استان‌ها سریال «نون خ» را دوست داشتند و تاکید داشتند درباره قومیت‌ها باز هم کار شود.

صهبا شرافتی بازیگر نقش روناک نیز در سخنانی گفت: فصل پنجم برای من چالش برانگیز بود از رانندگی اتوبوس که پایه دو نداشتم اما با کمک دوستان از پس آن برآمدم.

وی ادامه داد: فصل پنجم «نون خ» فضای متفاوتی داشت، پستی و بلندی داشت، چابهار زیبا رفتیم، سپس به کولبرها در فضای زمستانی رسیدیم و خودم کار را دوست داشتم امیدوارم که توانسته باشم به شخصه لبخندی را به لب بیاورم.

کاظم نوربخش بازیگر نقش سلمان نیز در سخنانی بیان کرد: خداراشکر با تمام سختی‌هایی که داشتیم به امید اینکه مردم «نون خ» را دوست خواهند داشت سریال را ساختیم و جلو رفتیم. خیلی خوب شروع و خیلی خوب تمام شد. امیدوارم فصل دیگر هم داشته باشد و در خدمت همه باشیم.

کریمی خضرا مدیر گروه تولیدات طنز سیمافیلم در ادامه این نشست اظهار کرد: سوژه امسال «نون خ» همان‌گونه که آقای فرجی گفت لبِ مرز بود. شاید برای دوستان سوال باشد وقتی درباره نماز قضای یکی از شخصیت‌ها صحبت می‌شد، برخی نکات چگونه طراحی شد؟ ما دیدیم که قصه‌ها با ظرافت طراحی شد. من در اولین جلسه‌ای که با آقای فرجی صحبت کردم برخی از این نکات مطرح شد. شاید فکر کنید این موارد سفارش سازمان بوده است اما کاملاً دغدغه خود آقایان فرجی و آقاخانی بود.

وی با اشاره مصدومیت عوامل این سریال با شوخی، گفت: در این سریال گروه جانبازان «نون خ» داشتیم و همه شخصیت‌ها به نوعی با مصدومیت‌های مختلفی در این فصل روبه‌رو بودند.

مدیر گروه تولیدات طنز سیمافیلم بیان کرد: سازمان صدا و سیما در این دوره اراده محکمی در تولیداتش داشت و باید از این اراده استقبال کرد.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1229039 برچسب‌ها سازمان صدا وسیما

دیگر خبرها

  • عکس| خانم بازیگرِ تلویزیون، برای همیشه ایران را ترک کرد
  • از فصل دوم جایگزین نقش کژال شدم/ پیشنهادات کاری دیگری دارم اما تصمیم نگرفته‌ام
  • فیلم| جزئیات جدید از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ»
  • واکنش به بازی شهاب حسینی در آخرین سریالش
  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • فرجی: در فصل ۵ «نون خ» هفت نفر دست و پایشان شکست/ صحبت کردن درباره فصل جدید زود است
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • اختصاصی: بردیا مصدوم شد، نظر صابر تغییر کرد!
  • حضور غیرمنتظره دبیرکل ناتو در کی‌یف با وعده افزایش جریان تسلیحات
  • واکنش دوستان بازیگر زن سریال نون خ به چهره و ظاهرش (فیلم)