Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اردبیل، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل، روز گذشته، هشتم مهرماه در آئین تکریم و معارفه دادستان انتظامی استان اردبیل اظهار کرد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس نشان دهنده امنیت، اقتدار و آسایش امروز کشور بوده که مرهون جانفشانی رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس است.
وی گفت: روحیه ایثار و شهادت‌طلبی ملت ایران از نهضت عاشورا نشأت گرفته است و این روحیه همواره سد محکمی در مقابل زیاده خواهی و تجاوزگری دشمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کل دادگستری استان اردبیل افزود: حضور مقتدرانه در عرصه بین المللی و تبدیل شدن ایران اسلامی به عنوان پناهگاه و ملجاء مظلومان در دنیا ثمره خون شهداست.
عتباتی با اشاره به اینکه امروز دست‌هایی در کار است تا سهواً یا عمداً نام و یاد شهدا را از جامعه محو و کمرنگ کنند، بیان کرد: هرگونه غفلت و فراموشی این خون‌های پاک خیانت به نظام و کشور است و هر گونه تلاش برای کمرنگ نمودن فرهنگ ایثار و شهادت غیر قابل قبول و محکوم به خیانت از دید ملت ایران است.
وی با اشاره به وجود برخی از مشکلات در انجام مأموریت‌ها گفت: نیرو‌های نظامی و انتظامی در انجام مأموریت‌های خود با تأسی از شهیدان انقلاب بر هرگونه مشکلات فائق آمده و راه و منش شهیدان را سر مشق و الگوی خود در انجام رسالت‌ها و وظایف میدانند و این بزرگترین افتخار در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
رئیس شورای قضایی استان اردبیل با قدردانی از مسئولان سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان گفت: خوشبختانه هماهنگی، انسجام و تعامل خوبی بین مجموعه‌های قضایی استان برقرار است و مسلما و جود این هماهنگی و تعامل در پیشبرد امور بسیار موثر است.
وی تصریح کرد: قاطعیت و جدیت نیرو‌های انتظامی در کنار حفظ کرامت انسانی در انجام ماموریت‌ها مسلماً موجب خرسندی و رضایت مردم و از طرفی سبب ترس و خوف اخلاگران نظم و امنیت و معاندین نظام خواهد بود.
رئیس کل دادگستری استان اردبیل بر لزوم توجه جدی به مقوله آموزش و پیشگیری از وقوع جرم، لزوم حمایت قضایی از اقدامات قانونی نیرو‌های مسلح، داشتن صبر و حلم در انجام مأموریتها، لزوم نظارت فرماندهان بر زیر مجموعه‌ها به منظور پیشگیری از آسیب‌ها و تخلفات و نیز حفاظت و حراست از امنیت در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تأکید کرد.
وی با اشاره به اهمیت مقوله صلح و سازش گفت: ترویج و گسترش صلح و سازش در جامعه از مولفه‌های مورد تأکید مقام معظم رهبری و رئیس محترم قوه قضائیه بوده و دستگاه قضایی استان نیز تلاش می‌کند با همکاری و تعامل با دیگر مجموعه‌ها این موضوع را بیش از پیش تقویت کند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قرآن شهادت عاشورا دشمنان شهادت طلبی روحیه ایثار اقتدار کشور دشمنان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۱۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی و عمل انقلابی امکان‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، متن پیام تبریک فرمانده کل سپاه به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم


 کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری


۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام " بسیج سازندگی" از نهاد‌های روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.


بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیر قابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.


حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمود‌های حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه‌ای از شاخصه‌های برجسته‌ی " سازمان بسیج سازندگی" است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.


اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.


اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ‌تر از گذشته تداوم یابد.


سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه 

دیگر خبرها

  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • افزون بر پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال آزادسازی شد
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی و عمل انقلابی امکان‌پذیر است
  • ریشه پیوند دانشگاه با صنعت و جامعه در نمایش علم توسط دانشگاه است
  • متقاضیان ملی مسکن هیچ قراردادی برای پروژه های نهضت ملی مسکن ندارند
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • اعتراض پوچ و خطرناک علیه ایران/ ژیمناستیک دستمایه تمامیت خواهی و منفعت طلبی سهم خواهان
  • آبروی اصفهان را برده، برخورد قضایی کنید |‌ به عنوان یک سپاهانی خود من شاکی‌ام
  • شکوفایی روح، ثمره تربیت معلمان است