Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار آق قلا از معرفی پنج هزار و ۹۵۵ پرونده متقاضیان مناطق سیل زده به بانک های عامل خبر داد و گفت: یک هزار و ۴۷۹ پرونده احداثی، دو هزار و ۷۹۵ پرونده تعمیری و یکهزار و ۶۸۱ پرونده متقاضیان معیشتی برای برخورداری از تسهیلات و کمک های بلاعوض دولت به بانک های عامل شهرستان آق قلا معرفی شدند.

امیرشیر توماج ادامه داد: همچنین تاکنون چهار هزار و ۱۲ پرونده شهروندان سیل زده آق قلا کمک های بلاعوض پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در گلستان از توزیع  دو هزار بسته فرهنگی بین دانش آموزان مناطق کم برخوردار کلاله خبر داد.

محمد مهدی سلمان زاده افزود: این بسته ها شامل کیف، مداد، پاکن، مدادتراش، مدادرنگی، دفتر و خط کش است .

**

ماموران پلیس آگاهی گلستان در یکی از شهرهای شرقی استان موفق به کشف  ۳۹ قلم شیء عتیقه از جمله سکه، ظرف و کوزه در مخفیگاه یکی از قاچاقچیان آثار باستانی شدند که این اشیا مربوط به هزار سال قبل است.

**

حسین احمدی فرماندار بندرگز به طور سرزده از خانه بهداشت روستای بنفش تپه بخش نوکنده بازدید و علاوه بر بررسی وضعیت این خانه بهداشت، مشکلات آن را جویا و دستور رفع آن را صادر کرد.

**

 رییس آموزش و پرورش استثنایی گلستان از آغاز به کار مدرسه ابتدایی کودکان اوتیسم در گرگان خبر داد و گفت : ۵۵ دانش آموز در این مدرسه ثبت نام کرده اند که اغلب آن ها گرگانی هستند و تاکنون بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال برای تجهیز و آماده کردن این مدرسه هزینه شد.

عباس خانعلی بیان کرد: مواد درسی کودکان اوتیسم مانند سایر دانش آموزان است اما متناسب با نوع معلولیت که ممکن است اوتیسم، اوتیسم کم توان، اوتیسم کم شنوا، اوتیسم ناشنوا و اوتیسم نابینا باشند، حجم و سختی کتاب ها کاهش پیدا خواهد کرد.

**

محیط بانان قوشه چشمه پارک ملی گلستان در حین گشت زنی از مناطق خوجه صالح در حوزه استحفاظی گالیکش موفق به دستگیری یک شکارچی غیر مجاز شدند .

از این شکارچی یک قبضه اسلحه دولول غیرمجاز شکاری و چند تیر فشنگ ساچمه زنی کشف و متخلف با تشکیل پرونده به دادگاه معرفی شد .

**

شادمهری رییس اداره کنترل سیلاب اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان از اجرای ۷  پروژه آبخیزداری حوزه آبخیز اوغان شهرستان گالیکش از محل صندوق توسعه ملی خبر داد و گفت: از این تعداد ، دو پروژه تکمیل و پنج پروژه دیگر در حال اجرا است

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی مناطق سیل زده گلستان نوشت افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۱۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند

 
به گزارش تابناک،‌ سیدجواد میردوستی با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آن‌ها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

وی افزود: ۳ متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله تصریح کرد: بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جست‌وجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

 منبع: میزان

دیگر خبرها

  • ربایندگان «یسنا» به جرم خود اقرار کردند
  • لحظه دیده شدن یسنا از دریچه دوربین نصب شده بر روی کایت
  • ۴ نفر در ارتباط با پرونده گم‌شدن دختر کلاله‌ای دستگیر شدند
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • جزئیات جدید از پرونده مفقودی «یسنا»
  • ۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند
  • عاملان ربایش یسنا، کودک کلاله‌ای دستگیر شدند
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند
  • دستگیری ۴ متهم ‌اصلی ربایش یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای