Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان خاتم گفت: ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره) در اقدامی خداپسندانه ۱۵۰ بسته لوازم‌التحریر به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد هرات اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، «اکبر مقدم » با بیان اینکه دهم مهرماه مدارس شهرستان خاتم هم‌زمان با سراسر کشور آماده دریافت هدایای دانش آموزان برای کمک به دانش آموزان بی‌بضاعت در قالب مراسم ملی و معنوی مهر عاطفه‌ها هستند، گفت: ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره) در اقدامی خداپسندانه 150 بسته لوازم‌التحریر به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد هرات اهدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته امداد شهرستان خاتم با اشاره به اینکه ارزش بسته‌های لوازم‌التحریر اهدایی 22 میلیون تومان است، افزود: هدایای ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره) شامل کیف، دفتر، جامدادی، خودکار، مداد، خط کش، نقاله و گونیا بود و در بین دانش آموزان نیازمند هراتی در مقاطع تحصیلی ابتدائی و متوسطه توزیع شد.

وی یادآور شد: 346 دانش‌آموز هراتی تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، 167 نفر آنان در مقطع ابتدائی و 197 نفر در مقطع متوسطه تحصیل می‌کنند.

رئیس کمیته امداد شهرستان خاتم بابیان اینکه 55 دانشجو نیز از خدمات کمیته امداد استفاده می‌کنند، تصریح کرد: هم‌اکنون 1749 مددجو تحت حمایت کمیته امداد هرات قرار دارند و از خدمات مختلف این نهاد بهره‌مند هستند.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد پیاده روی اربعین اربعین هفته دفاع مقدس کانون های مساجد روزنامه دفاع مقدس زائران اربعین حسینی ستاد اجرایی فرمان امام شهرستان خاتم شبستان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۱۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: رویکرد اشتغال و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد مانعی در برابر تولید فقر است و در این باب باید نگاه درست و واقع‌بینانه داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد در نشست با منتخب مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۴۴ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل هستند اظهار کرد: همه ساله بخشی از این مددجویان با تولید اشتغال و کار شایسته و دریافت تسهیلات بانکی از چرخه حمایت مستقیم خارج می‌شوند که در این راستا سال گذشته خودکفایی ۲۰۰۰ نفری مددجویان کمیته امداد استان را شاهد بودیم.

وی افزود: پرداخت تسهیلات بانکی برای مددجویان معرفی شده دارای طرح اشتغال‌زایی در قالب تبصره ۱۸ در حال پرداخت است که انتظار می‌رود بانک‌های عامل تا نیمه اول سال‌جاری در عمل به تمام تعهدات خود در حوزه پرداخت تسهیلات کم‌بهره همتی مضاعف داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: رویکرد اشتغال و توانمندسازی کمیته امداد مانعی در برابر تولید فقر است و در این باب باید نگاه درست و واقع‌بینانه داشته باشیم.

وی بیان کرد: اشتغال تولید شده برای مددجویان کمیته امداد از جنس اشتغال مولد و پایدار است و با کمترین انحراف همه تسهیلات در مسیر اشتغال مددجویان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: در کنار بحث اشتغال و توانمندسازی مددجویان ساخت مسکن با همت خیران و نهادهای حمایتی و انقلابی در حال انجام است تا هیچ مددجوی فاقد سرپناه در روستاها نداشته باشیم.

حسین‌نژاد منتخب مردم مشگین‌شهر در مجلس با قدردانی از نگاه ویژه کمیته امداد در جهت رفع مشکلات و آسیب‌های مددجویان تحت حمایت این کمیته گفت: امیدواریم مجلس دوازدهم، حامی محرومان و نیازمندان باشد و با قوانین کارآمد به رفع فقر در کشور بیش از گذشته کمک کند.

کد خبر 748005

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد
  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است