Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@08:24:49 GMT

(تصاویر) حاشیه‌هایی از تشییع پیکر ژاک شیراک

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۰۲۰۴۶

(تصاویر) حاشیه‌هایی از تشییع پیکر ژاک شیراک

مراسم تشییع جنازه ژاک شیراک رئیس جمهور اسبق فرانسه که پنجشنبه گذشته در سن 86 سالگی درگذشت، با حضور شماری از رهبران و شخصیت های پیشین و کنونی جهان در پاریس برگزار شد.

به گزارش فرارو، این مراسم؛ با ادای احترام نظامی با حضور امانوئل مکرون و حرکت کاروان حامل جسد در خیابان‌های پایتخت از کلیسای انولید به کلیسای سن سولپیس ادامه ‌یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، بیل کلینتون رئیس جمهور اسبق آمریکا، سرجیو ماتارلا رئیس جمهور ایتالیا  سالومه زورابیشویلی رئیس جمهور گرجستان، پادشاه اردن، امیر قطر، نخست وزیران مجارستان و لبنان و حامد کرزای رئیس جمهور سابق افغانستان اشاره کرد.

خاکسپاری ژاک شیراک نیز به صورت خصوصی و تنها با حضور خانواده و نزدیکان رئیس جمهور اسبق فرانسه برگزار شد.

به خواسته برنادت همسر رئیس جمهور پیشین فرانسه، پیکر شیراک در یک مکان کاملا خصوصی در گورستان مونپارناس پاریس در کنار آرامگاه دخترش لورانس، که در آوریل 2016 درگذشت، به خاک سپرده شد.

شیراک که از سالهای 1995 تا 2007 رئیس جمهور و در طول سال های 1974 تا 1976 و از 1986تا 1988 نخست وزیر فرانسه بود پس از یک دوره طولانی بیماری که سال ها طول کشید، در خانه خود، در خیابان تورنون در مرکز پاریس درگذشت.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ژاک شیراک تشییع جنازه رئیس جمهور فرانسه پاریس کلیسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۲۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز

۶ سال پیش در چنین روزهایی مردم استان خراسان شمالی با مردی وداع کردند که برای آنان شریک تلخ و شیرین زندگی‌های‌شان بود و در تمام سال‌های مبارزات انقلاب اسلامی و بعد از آن همدم همیشگی مردم بجنورد لقب گرفت.

 

 

  به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074985 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • (تصاویر) تشییع پیکر مرحومه معصومه حائری همسر آیت الله مصطفی خمینی
  • قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا درگذشت
  • قهرمان سنگین وزن جودو ایران درگذشت
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • در حاشیه دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • تصاویر انتقام رئیس‌جمهور فرانسه از ستاره آفریقایی بعد از لایی خوردن | امشب را در فرانسه نمان!