Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حمید درخشان درباره دیدار پرسپولیس و  ماشین‌سازی در جام حذفی و صعود دشوار سرخپوشان به مرحله بعد اظهار داشت: بازی خوبی از پرسپولیس ندیدیم و این تیم با داشته‌هایی که دارد خوب بازی نمی‌کند. مشکل اصلی پرسپولیس عدم هماهنگی است و تیم با این نفرات باید خیلی بهتر و روان‌تر بازی کند.

اخبار ورزشی- وی ادامه داد: پرسپولیس خیلی سردرگم است و در بازی با ماشین‌سازی نیز کارش خیلی سخت شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر قرار باشد پرسپولیس به این شکل جلو ببرد, اذیت خواهد شد. باید هرچه زودتر تغییراتی در نوع بازی گرفتن و جایگاه بازیکنان صورت بگیرد. اینطور که من از بیرون می‌بینم این تیم در ترکیب به تغییرات اساسی نیاز دارد.

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره عملکرد ضعیف خط حمله این تیم خاطرنشان کرد: کل پرسپولیس مشکل دارد و این تنها برای خط حمله و مهاجمان نیست. مهاجم برزیلی پرسپولیس (جونیور) که اصلاً به درد نمی‌خورد و بقیه بازیکنان هم خیلی باهم هماهنگ نیستند. بازیکنان باید تا الان با هم هماهنگ می‌شدند اما با این وضعیت در ادامه راه خیلی مشکل خواهیم داشت.

درخشان با اشاره به حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا, عنوان کرد: اگر خودمان را نرسانیم در آسیا مقابل تیم‌های پولدار, بازیکن‌دار و توانمند آسیایی دچار مشکل می‌شویم. پرسپولیس باید تغییراتی داشته باشد. بازیکنان پرسپولیس هنوز سردرگم هستند و این وضعیت بسیار خطرناک است و باعث مشکل می‌شود. پرسپولیس از حریفانش سخت عبور می‌کند در حالی که این تیم باید خیلی روان‌تر و با برنامه‌تر بازی کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس درخشان جونیور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۲۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس برای بازی با نساجی مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای مصاف با نساجی توسط اوسمار ویرا به شرح زیر اعلام شد:

علیرضا بیرانوند، محمد حسین کنعانی زادگان، مسعود ریگی،سروش رفیعی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی فر،گئورگی گولیسیانی، عبدالکریم حسین، وحید امیری، اوستون اورنونف و عیثی آل کثیر

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ریچارلیسون امیدوار به آینده درخشان اسپرز: ترکیب تاتنهام در فصل آینده رقابتی‌تر خواهد بود
  • موقعیتی به پیکان ندادیم/ هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب است
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با نساجی مشخص شد
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • آنژ پوستکوعلو: باید برخی از بازیکنان تاتنهام را بفروشیم
  • فوتسال نیاز به بازی با تیم‌های بزرگ دارد/ نگران جام جهانی هستیم
  • ورمزیار: مسیر قهرمانی استقلال هموارتر از پرسپولیس است