Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم دماوند گفت: بنده موافق حذف یارانه دهک‌های بالا هستم، چراکه پرداخت ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان برای این افراد به هیچ وجه قابل لمس نیست، اما باید نحوه هزینه کرد آن مشخص شود.

قاسم میرزایی نیکو نماینده مردم دماوند در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در ارزیابی خود نسبت به حذف یارانه سه دهک پردرآمد جامعه، اظهار داشت: باتوجه به ایرادات جدی که در بخش یارانه ها وجود دارد باید جراحی ویژه ای در این حوزه انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به طور مثال اگر در حوزه انتخابیه بنده که 200 هزار نفر یارانه دریافت می کنند و این مبلغ حدود 9 میلیارد تومان است را به بخش هایی که کارآفرینی و سرمایه گذاری موفق انجام می دهند، تخصیص دهیم، ظرف مدت 2 سال هیچ دغدغه و مشکل اقتصادی در این منطقه به جای نخواهد ماند. 

میرزایی نیکو تصریح کرد: از سوی دیگر 3-4 دهک در جامعه وجود دارند که دهک های نیازمند هستند و چرخ زندگیشان از طریق یارانه می چرخد بنابراین اگر به این اقشار یارانه پرداخت نشود نمی توانند معیشت خود را سپری کنند.

نماینده مردم دماوند تاکید کرد: وقتی به طور کلی پیشنهاد می کنیم که یارانه دهک های ثروتمند حذف شود مشخص نمی شود که پول آن به کجا می رود. بنده موافق حذف یارانه دهک های بالا هستم چراکه پرداخت 45 هزار و 500 تومان برای این افراد به هیچ وجه قابل لمس نیست اما باید نحوه هزینه کرد آن مشخص شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: معتقدم پولی که از قطع یارانه دهک های بالا به دست می آید به جای صرف هزینه های جاری دولت باید در زیرساخت های اساسی کشور خرج شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کمبود بودجه بودجه دهک های بالا حذف یارانه دهک های بالا یارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۲۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات یارانه اختصاص یافته به دانشجویان، طلاب و اساتید

دریافت 7 MB کد خبر 6097016

دیگر خبرها

  • (ویدئو) آجرلو: موافق لایحه عفاف و حجاب هستم؛ اگر به صحن می‌آمد بهتر بود
  • واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!
  • اجاره‌بهای غرفه‌های نمایشگاه یک پنجم هزینه‌ها هم نیست
  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • ضعف‌های زیرساختی و هزینه شدن یارانه برای کالاهای غیراساسی
  • جزئیات یارانه اختصاص یافته به دانشجویان، طلاب و اساتید
  • شکار از بالا
  • (ویدئو) نحوه درست کردن غذای مشهور اندونزیایی با سرخ کردن موز
  • نحوه عمل لازک چشم + فیلم
  • دو گل اینیاکی ویلیامز مقابل ختافه روی دو پاس گل برادرش نیکو ویلیامز (ختافه 0-2 اتلتیک بیلبائو)