Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@16:18:12 GMT

هم‌اندیشی اولین گام توسعه است

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۰۲۵۰۶

هم‌اندیشی اولین گام توسعه است

مسعود تنگستانی روز سه شنبه در نشست کارگروه فرهنگی، اجتماعی، سلامت و بانوان برای تدوین سند توسعه شهرستان دیر با بی‌فایده خواندن انتقاد بدون ارائه راهکار و پذیرش نواقص، هدف از جلسات این کارگروه را هم اندیشی برای رسیدن به راهکارها و رفع نواقص عنوان کرد.
 وی ضمن تاکید بر اصل مشارکت همگانی در کارگروه ها گفت: سند توسعه شهرستان دیر با هم اندیشی نخبگان، فعالان اجتماعی و سازمان های مردم نهاد تدوین و در این ارتباط از ظرفیت معتمدین شهرستان به عنوان شورای مشورتی و  شورای راهبردی ستفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تنگستانی افزود: در مسیر تدوین سند توسعه شهرستان مشکلاتی وجود خواهد داشت که با همت و همراهی همه افراد و گروه‌ها می‌توانیم بر این مشکلات فائق آییم.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دیر ادامه داد: سند توسعه شهرستان دارای اهداف بلندمدتی است که با حصول به نتیجه می‌تواند برای سال های آینده شهرستان مفید واقع شود. 
آمنه کنگانی، مسئول امور بانوان فرمانداری دیر گفت: پژوهش و تحقیق از ارکان اساسی توسعه و رشد جامعه است. 

وی گفت: توسعه پایدار با ساختارهای علمی و پژوهشی جامعه رابطه‌ای تنگاتنگ دارد که از خلال آن می‌توان از یافته‌ها و نظریات ارزشمند برای اهداف ملی بهره‌برداری کرد. 
مسئول امور بانوان فرمانداری دیر با اشاره به همکاری استانداری بوشهر برای سند ارتقا وضعیت بانوان، اظهارداشت: اقداماتی از جمله اولویت بندی مسائل و مشکلات زنان به انجام رسیده که می‌تواند در سند توسعه موثر باشد.
در این جلسه، مدعوین که از طیف های مختلف جامعه فکری شهرستان به اظهارنظر و آسیب شناسی موضوعات محوری این کارگروه پرداختند. 
٧٢٠٧/۶۰۴۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندردیر توسعه پایدار بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۲۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جمعی از بانوان بهبهان در دیدار با فرمانده انتظامی این شهرستان از اجرای  موفق وتاثیرگذار طرح نور قدردانی کردند.

در این دیدار سرهنگ کاظم نیسی؛ فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان ضمن تقدیر از بانوان این شهرستان گفت:  دراجرای مستمرطرح نور در شهرستان دارالمومنین بهبهان  این فرماندهی انتظامی باتمام تلاش وتوان در خدمت مردم شریف ومومن هستند.

وی افزود:  از همکاری  تمامی بانوان فهیم  شهرستان بهبهان در جهت همکاری در اجرای طرح نور تقدیر می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • توسعه گردشگری ایران و عمان باعث تقویت روابط اجتماعی می‌شود
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان در شورای ششم اصفهان
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان اصفهان در شورای ششم
  • نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل