Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@08:26:23 GMT

آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۰۲۶۰۶

رضا جعفرزاده اظهارکرد: بر اساس درخواست شرکت‌های هواپیمایی تاکنون ۷۲۱ مجوز پرواز اربعین برای آن‌ها صادر شده و فروش بلیت این پروازها نیز آغاز شده است. همچنین  با توجه به امکانات، ظرفیت و داشتن هواپیمای پشتیبان، مجوز پرواز فوق العاده بیشتر برای ایرلاین‌هایی که درخواست مجوز داشته باشند، صادر می‌شود و از این نظر مشکلی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار اجتماعی- وی افزود: شرکت‌های هواپیمایی پس از اخذ مجوز پروازهای اربعین، ملزم هستند، هماهنگی‌های لازم را با فرودگاه مبدا و مقصد انجام دهند و پس از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، فروش بلیت‌های اربعین را آغاز کنند. همچنین ایرلاین‌ها باید بر نحوه توزیع و فروش بلیت هواپیما ویژه ایام اربعین مدیریت کنند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: مردم حتما توجه داشته باشند، بلیت هواپیما را برای ایام اربعین از مراکز معتبر و لیستی که ایرلاین‌ها به سازمان هواپیمایی اعلام کرده و هم اکنون در سایت این سازمان در دسترس عموم قرار دارد، خریداری کنند و شرکت‌های هواپیمایی نیز باید نرخ تعیین شده برای فروش این بلیت ها را در بازه زمانی ۲۰ تا ۳۰ مهر ماه رعایت کنند.

جعفرزاده گفت: پیش از این هم بارها اطلاع رسانی شده که اگر بلیت هواپیمایی خارج از این چارچوب و از طریق هر واسطه‌ای فروخته شود یا آنکه اگر تخلفی در نحوه و قیمت بلیت پروازهای اربعین صورت گیرد، قطعا به صورت ویژه رسیدگی خواهد شد و تاکنون نیز با چند مورد از این تخلفات برخورد شده و پول دریافت شده از مسافران را به آن‌ها برگرداندیم.

وی با بیان اینکه فروش بلیت پروازهای اربعین آغاز شده است، گفت: در روزهای آتی به تدریج شرکت‌های هواپیمایی فروش بلیت‌های اربعین را آغاز می‌کنند و آنچه که مهم است، اینکه مردم باید این بلیت‌ها را از مبادی معتبر خریداری کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فروش بلیت هواپیما پول سازمان هواپیمایی کشوری فرودگاه مسافران هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۲۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران

تین نیوز

هواپیمایی سپهران از برگزاری یک دوره آموزش مهمانداری در این شرکت خبر داد.

به گزارش تین نیوز،  شرایط ثبت نام در این دوره که توسط مرکز آموزش هواپیمایی سپهران برگزار می شود به شرح ذیل است:

شرایط ثبت نام

حداقل مدرک تحصیلی دیپلم کارت پایان خدمت برای آقایان سن: ۱۸ تا ۲۴ برای خانم‌ها سن ۱۸ تا ۲۶ برای آقایان قد: ۱۶۸ سانتی‌متر خانم‌ها ۱۷۰ سانتی‌متر آقایان و توانایی لمس ارتفاع ۲۱۲ سانتی‌متر با انگشتان دست BMI: خانم‌ها ۱۸.۵ تا ۲۴ آقایان ۲۰ تا ۲۵ حداقل سطح زبان INTERMEDIATE قبولی در معاینات پزشکی قبولی در مصاحبه مدت دوره ۳۰۰ ساعت محل برگزاری: مشهد بدون تعهد استخدامی تابعیت جمهوری اسلامی ایران

به گزارش انجمن شرکت هواپیمایی ایران، علاقمندان می توانند لطفا جهت مشاهده شرایط و پرکردن فرم به این آدرس مراجعه کنند:

https://aviationacademy.flysepehran.com/

شایان ذکر است شرکت در دوره‌های آموزشی مرکز آموزش سپهران به منزله استخدام در شرکت نبوده و هواپیمایی سپهران تعهدی مبنی بر استخدام دانشجویان نخواهد داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز