Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور اقتصادی استاندار همدان از بخشودگی 43.2 میلیارد تومانی جرائم مالیاتی و تأمین اجتماعی واحدهای تولیدی استان خبرداد.

به‌گزارش ایسنا، ظاهر پورمجاهد سه‌شنبه 9 مهر در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان، اظهار کرد: در 6 ماهه ابتدای امسال 40 میلیارد تومان از جرائم مالیاتی واحدهای تولیدی استان همدان بخشوده شد همچنین 3 میلیارد و 200 میلیون تومان از جرائم تأمین اجتماعی واحدهای تولیدی و صنعتی استان همدان مشمول بخشودگی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور اقتصادی استاندار همدان با تأکید بر اینکه مصوبات 6 ماهه اول ستاد تسهیل استان ارزیابی شود، یادآور شد: مصوباتی که در پیچ و خم اداری گیر کرده و نیاز به تلنگر دیگر است، باید تعیین تکلیف شود تا طرح‌ها دوباره وارد ستاد تسهیل نشوند.

وی با بیان اینکه مشکلات واحدهای تولیدی استان باید در وقت خود پیگیری شوند، ادامه داد: دستگاه‌ها باید طرح‌ها را را در زمان خود و متناسب با قانون بودجه همان سال پیگیری کنند نه اینکه بعد از گذشت چندسال مشکلات طرح‌ها عنوان و پیگیری شود.

پورمجاهد با اشاره به اینکه دستگاه‌های متولی باید به بازپرداخت تسهیلات بانکها توسط سرمایه‎‌گذاران توجه بیشتری داشته باشند، خاطرنشان کرد: تا کی این وضعیت ادامه داشته باشد که متقاضیانی تسهیلات دریافت کنند و بازپرداخت نداشته باشند؟

وی افزود: اولویت اصلی تأمین منابع طرح‌ها با بانکهاست و اگر منابع بانکی تضعیف شود نمی‌توانیم طرح‌های دیگری داشته باشیم بنابراین متقاضیانی که وام دریافت می‌کنند باید به فکر بازپرداخت آن باشند.

معاون امور اقتصادی استاندار همدان با اشاره به اینکه پروژه پرشین یاقوت توسط مجری جدید درحال پیگیری است، عنوان کرد: تا کنون 5-6 میلیارد تومان در این پروژه هزینه شده است و در حال حاضر تیم جدیدی که از اعضای هیئت علمی دانشگاه هستند این پروژه را به دست گرفته‎‌اند.

پورمجاهد بیان کرد: در حال حاضر مجری جدید پرشین یاقوت باید از طریق میراث فرهنگی استان موافقت اصولی خود را تمدید کند و در رابطه با مشکلات زمین هم این مجریان گناهی ندارند و بحث بین دستگاهی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ستاد تسهیل رفع موانع تولید همدان استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۲۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌ المللی لاستیک و پلاستیک در کشور چین اظهار داشت: دستاورد بازدید از نمایشگاه‌های تخصصی خارجی، افزایش سطح تعاملات و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در تولیدات صنایع کوچک و بزرگ استان خواهد بود چراکه یکی از سیاست‌های استان توسعه واحدهای پایین دستی با استقرار در شهرک‌های صنعتی و حمایت از این واحدهای صنعتی است.

عادل شهرزاد با اشاره به ۷ ناحیه صنعتی راه‌اندازی شده در سال گذشته، افزود: آشنایی تولید کنندگان و صنعتگران با تجهیزات و ماشین‌آلات جدید در محیط‌های نمایشگاهی بین المللی می‌تواند در ارتقا کیفیت تولیدات و افزایش سطح صادرات مؤثر باشد که تسهیلات تکمیلی تبصره ۱۸ برای تجهیز واحدهای تولیدی به ماشین آلات به روز و مورد نیاز واحدهای تولیدی در نظر گرفته شده است.

وی رونق بخشی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی را جز سیاست‌های اقتصادی استان برشمرد و افزود: در بازدیدی که از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک انجام شد مذاکرات دوجانبه بیشتری بین تولیدکنندگان شکل گرفت که در توسعه تولیدات فعلی و ایجاد صنایع جدید در راستای تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد اشتغال پایدار اثر بخش خواهد بود.

کد خبر 6089526

دیگر خبرها

  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • پیگیری نکردن خواسته کارگران توسط نماینده‌شان از ترس اخراج یک ضعف قانونی است
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان