Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، هادی محمودنژاد در نشست خبری «برنامه‌ها و خدمات موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)» که در ساختمان اداری این آستان مقدس برگزار شد، با اشاره به شعار «الحسین یجمعنا» در اربعین امسال، اظهار کرد: موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) همانند سال‌های گذشته ساماندهی فعالیت خود را در عمود ۱۰۸۰ با ۱۳ عرصه جهت ارائه خدمات در ۶ حوزه کاری انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در ۹ هزار متر مربع عرصه‌ای که در موکب وجود دارد نزدیک به چهار هزار متر فضای مسقف داریم که در این فضا اسکان، ایستگاه‌های صلواتی و زیرساخت‌های مورد نیاز دیده شده است.

معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) افزود: دو تیم یازده نفره و هفت نفره اعزام شدند تا بسترهای مورد نیاز را آماده‌سازی کنند و تیم سوم نیز ۹ مهرماه برای رفع کمبودها و کاستی‌های زیرساخت موکب اعزام می‌شوند.

محمودنژاد گفت: بیش از پنج هزار نفر ظرفیت اسکان در موکب آستان مقدس پیش‌بینی شده و تدابیر امنیتی برای حفظ امنیت زائران در موکب آستان مقدس مورد توجه قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: امسال دوربین‌های مورد نیاز نصب و ترددها کنترل می‌شود تا شاهد مشکل خاصی برای زائران نباشیم.

معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) گفت: نیروی هلال احمر در دو بخش خواهران و برادران با تیم پزشکی متخصص و عمومی، امدادگر و تکنسین‌های دارویی در موکب مستقر می‌شوند و ارائه خدمات درمانی به زائران و خدمات دارویی به موکب‌های مجاور را دنبال می‌کنند.

محمودنژاد در پایان خاطرنشان کرد: زائر سرای کوثر و صحن جواد الائمه(ع) تدارک دیده شده و در زمینه اسکان و خدمات غذایی آماده خدمت رسانی به هزار نفر از آقایان و بانوان زائر اربعینی هستیم که از شهر کریمه اهل بیت(ع) عبور می‌کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اهل بیت حضرت معصومه دوربین کربلا معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۲۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر

مدیر اجرایی آستان علی بن باقر(ع) مشهد اردهال کاشان ویژه برنامه‌های شهادت امام صادق را تشریح کرد. - اخبار استانها -

محمد خیرخواه در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام صادق(ع)، اظهار داشت: آستان مقدس امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) به رسم همه ساله مراسم سوگواری امام صادق(ع) برادر این امامزاده واحب‌التعظیم را برگزار می‌کند.

وی در بیان جزئیات مراسم‌های شهادت امام صادق(ع) در آستان مقدس امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال افزود: مراسم سوگواری در جمعه شب مصادف با شب شهادت امام صادق(ع) در آستان مقدس امامزاده علی بن باقر برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی آستان امامزاده علی بن باقر(ع) مشهد اردهال کاشان ابراز داشت: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام علی بخشنده است و احمد نیکبختیان از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نیز حاضران در این جلسه را به فیض می‌رسانند.

وی از اجرای برنامه زنده تلویزیونی در آستان مقدس امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) خبر داد و گفت: میهمان این برنامه زنده تلویزیونی که از شبکه یک سیما پخش می‌شود، استاد رجبی دوانی بوده و محمود شریفی نیز مداح این ویژه برنامه است.

خیرخواه از تجمع هیئات مذهبی روز شهادت امام صادق(ع) در آستان مقدس امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال کاشان خبر داد و تصریح کرد: این تجمع از ساعت 10 صبح آغاز شده و در شبکه افق نیز به صورت زنده و مستقیم پخش می‌شود.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه (س) مشرف شد
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  •  تقویت زیرساخت‌های مرز بین المللی خسروی در دستور کار استانداری
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه (س) در دهه کرامت