Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا علی القاصی‌مهر روز سه شنبه در حاشیه اجرای طرح رعد ۲۹ پلیس تهران بزرگ در جمع خبرنگاران درباره جزییات این پرونده تصریح کرد: هیچ ادعایی تاکنون در این پرونده تایید نشده است.

طی چندروز اخیر خبری در رسانه ها منتشر شد که از سرقت میزان قابل ملاحظه ای ارز و وجه نقد از منزل سید تقی کبیر نماینده خوی و چایپاره حکایت می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفتر این نماینده در مجلس نیز در اطلاعیه ای اعلام کرده که خبر سرقت مبالغ قابل توجهی ارز و ریال کذب محض و صرفا تعدادی سند و مدرک به همراه مقداری طلاجات شخصی و اندکی وجه نقد مورد سرقت قرار گرفته است که اعضای هیات رئیسه مجلس نیز در جریان امر هستند.

امنیت عمومی خط قرمز ماست

دادستان تهران در ادامه این گفت و گو با بیان اینکه امنیت عمومی خط قرمز ما در مجموعه قضایی و پلیس است اظهارداشت:و ایجاد امنیت و ثبات آرامش شهروندان برای ما در اولویت قرار دارد.

وی با بیان اینکه رویکرد دستگاه قضایی در این بخش برخورد قاطع و سریع با افرادی است که با دستبرد به اموال مردم این امنیت را به مخاطره می اندازند گفت: برای برخورد با این دسته از مجرمان و متهمان دستگیر شده در دادسراها شعب ویژه ای را تشکیل داده ایم و به پرونده این افراد در کوتاه‌ترین زمان رسیدگی می شود.

سابقه داران تخفیف نمی‌گیرند

القاصی‌مهر افزود: برای افراد سابقه دار که بیش از ۲ بار دستگیر شوند باید مجازات به طور کامل اعمال شود، بنابراین به این افراد تخفیف قانونی تعلق نمی‌گیرد.

دادستان تهران بیان کرد:‌ دستگاه قضا هیچ ملاحظه ای درباره افرادی که بخواهند امنیت مردم را به مخاطره بیندازند ندارد.

به گزارش ایرنا رییس پلیس تهران بزرگ اعلام کرده است که در جریان طرح رعد ۲۹ در سطح پایتخت ۶۸۷ نفر از مخلان امنیت اجتماعی و زورگیران بازداشت شده اند.

تهرام/۳۲۲۵/ ۱۰۰۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی سرقت تهران امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۲۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام تعداد پزشکان مسموم شده در ماجرای مهمانی شیراز

 

به گزارش تابناک،‌ معاون دادستان شیراز از دستگیری ۳ نفر در خصوص فوت یک پزشک در استان فارس خبر داد.

در پی وقوع حادثه مسمومیت تعدادی در مهمانی خانوادگی و فوت یک پزشک، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سرپرست دادسرای جنایی و جرایم امنیتی شیراز از تشکیل پرونده قضائی و ورود قاضی ویژه قتل استان به حادثه مذکور خبر داد.

 

افشین محمدی دره شوری با بیان اینکه در جریان این پرونده تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه مسمومیت افراد حاضر در این مهمانی در بازداشت به سر می‌برند، گفت: دیگر عوامل، مسببین و معاونین احتمالی جرم نیز تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در این حادثه در مجموع ۶ نفر دچار مسمومیت شده‌اند و از این تعداد یک نفر فوت شده و سایر افراد پس از اقدامات پزشکی در ساعات اولیه حادثه از بیمارستان مرخص شده‌اند.

وی با کذب خواندن بخشی از اطلاعات و حاشیه‌های غیر موثق انتشار یافته در فضای مجازی تأکید کرد: برخی مطالب منتشر شده گمانه زنی و اطلاعات فاقد اعتبار است و تنها دستگاه‌های متولی و مسئول با در نظر گرفتن حقوق شهروندی افراد و وضعیت تحقیقات پرونده اجازه ارائه اطلاعات را دارند.

 منبع: مهر

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • انتقاد دادستان کل کشور از تیترهای صفحه اول بعضی روزنامه‌ها
  • انتقاد دادستان کل کشور از تیترهای صفحه اول برخی روزنامه‌ها
  • توصیه دادستان کل کشور درباره نحوه اجرای «طرح نور» فراجا
  • توصیه دادستان کل کشور درباره نحوه اجرای طرح نور فراجا
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • اعلام تعداد پزشکان مسموم شده در ماجرای مهمانی شیراز