Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه صنف آرایشگاه های زنانه مشهد گفت: همه واحدهای صنفی این اتحادیه ملزم به داشتن دستگاه کارتخوان هستند و به بهانه هایی نظیر فرار از مالیات نباید از نصب این دستگاه ها اجتناب کنند.

اعظم حسنی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: همه واحدهای صنفی این اتحادیه ملزم به داشتن دستگاه کارتخوان هستند و تاکید ما به مردم نیز پرداخت هزینه خدمات از این روش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که برخی واحد های صنفی این اتحادیه به دلیل فرار از پرداخت مالیات از نصب دستگاه کارتخوان خودداری کرده و تقاضای پرداخت به صورت نقدی را دارند، تصریح کرد: به واحدهایی که از نصب دستگاه کارتخوان اجتناب کنند اخطار داده خواهد شد و در صورت تکرار برخورد قانونی با آنها صورت خواهد گرفت، از طرفی شکایت از یک واحد صنفی عضو این اتحادیه به دلیل دریافت وجه اضافی تنها در صورتی قابل پیگیری خواهد بود که مشتری وجه را  از طریق دستگاه کارتخوان پرداخت کرده باشد و مستندات آن نیز موجود باشد، از این رو اگر واحد صنفی به هر دلیلی تقاضای پرداخت وجه به صورت پول نقد را دارد مردم توجه نداشته باشند و تنها از طریق دستگاه کارتخوان وجه را پرداخت کنند.  

حسنی با اشاره به اینکه برای تاسیس یک واحد صنفی در این اتحادیه حریم وجود ندارد، افزود: همچنین واحد های زیر زمینی که به صورت غیر قانونی و بدون مجوز در سطح شهر فعالیت می کنند، توسط گزارش های مردمی و بازرسان اتحادیه مورد شناسایی قرار می گیرند که طی نامه ای این واحد های غیرمجازبه اماکن معرفی می شوند  و سپس نیروهای این اتحادیه با همراهی نیروهای اماکن در محل حضور پیدا کرده و نسبت به اعلام اخطار  و ارائه ماده 27 به آنها اقدام می شود که به جرات می توان گفت این اتحادیه بالاترین آمار صدور ماده 27 را دارا می باشد و به طور میانگین ماهانه بین 60 تا 100 واحد در این رابطه مورد شناسایی قرار می گیرند که برخی از آنها با مراجعه به اتحادیه مراحل دریافت پروانه کسب  را طی می کنند و برخی نیز به دلیل عدم مراجعه برای دریافت پروانه کسب پلمب می شوند.

رئیس اتحادیه صنف آرایشگاه های زنانه مشهد  افزود: آرایشگاه های زنانه براساس قیمت گذاری که در سه سطح درجه یک، درجه دو و درجه سه برای آنها تعیین شده است باید به ارائه خدمات بپردازند و دریافت وجه به صورت سلیقه ای تخلف و مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه لیست قیمت های اتحادیه باید در معرض مشاهده مراجعه کنندگان قرار داشته باشد، تصریح کرد: به بازرسان اتحادیه نیز تاکید شده است که در هنگام مراجعه به واحد های صنفی، لزوم نصب پروانه کسب و نرخنامه در محلی که مورد مشاهده مراجعه کنندگان باشد را مورد بررسی قرار دهند   ، از طرفی افرادی که با تخلفاتی در باره اعضای این اتحادیه  مواجه شدند می توانند به صورت حضوری به آدرس سید رضی-نبش سیدرضی 38 و یا به صوت تلفنی با شماره تلفن 36010307تماس بگیرند و تخلفات را گزارش کنند.  

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آرایشگاه های زنانه کارت خوان مالیات مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۳۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 ۲۰ اردیبهشت‌ماه آخرین‌ مهلت تبدیل پروانه کسب فیزیکی به الکترونیکی

به گزارش قدس خراسان، سید حامد حسینی اظهار کرد: بعد از پایان این مهلت قانونی، اصنافی که شناسه یکتا دریافت نکرده باشند، از دریافت خدمات دولتی محروم خواهند شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی افزود: بر اساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، تمام مجوزهای قدیمی و کاغذی باید تبدیل به مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) شوند.

وی تصریح کرد: کسب‌وکارهایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب شده و با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، چنانچه نامشان در بانک اطلاعات کسب‌وکار کشور (http://qr.mojavez.ir) نباشد، برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهند شد.

حسینی عنوان کرد: از ۲۳۰ هزار پروانه صنفی در استان، تنها ۲۸ هزار پروانه، معادل ۱۲ درصد، شناسه یکتا دریافت کرده‌اند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی گفت: در مدت باقی‌مانده، صاحبان مشاغل می‌توانند از طریق گوشی‌های هوشمند و یا مراجعه به اتحادیه‌ها، اتاق اصناف شهرستان و کافی‌نت‌ها نسبت به تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا اقدام کنند.

وی اضافه کرد: همچنین متقاضیان می‌توانند با گوشی همراه خود و ورود فقط ۳ کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوزها (http://mojavez.ir)، به سرعت، رایگان و غیرحضوری، مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • رئیس قوه قضائیه: نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن سلیقه‌های مختلف هراسید
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  •  ۲۰ اردیبهشت‌ماه آخرین‌ مهلت تبدیل پروانه کسب فیزیکی به الکترونیکی