Web Analytics Made Easy - Statcounter

درخشان از عملکرد سرخپوشان رضایت ندارد.

طرفداری- سرمربی پیشین پرسپولیس می گوید این تیم نیاز به تغییرات اساسی در ترکیب و نوع بازی دارد.

حمید درخشان، سرمربی پیشین پرسپولیس در گفت‌و‌گو با تسنیم، درباره دیدار پرسپولیس و ماشین‌سازی در جام حذفی و صعود دشوار سرخپوشان به مرحله بعد اظهار داشت: 

بازی خوبی از پرسپولیس ندیدیم و این تیم با داشته‌هایی که دارد خوب بازی نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکل اصلی پرسپولیس عدم هماهنگی است و تیم با این نفرات باید خیلی بهتر و روان‌تر بازی کند.

وی ادامه داد:

پرسپولیس خیلی سردرگم است و در بازی با ماشین‌سازی نیز کارش خیلی سخت شده بود. اگر قرار باشد پرسپولیس به این شکل جلو برود, اذیت خواهد شد. باید هرچه زودتر تغییراتی در نوع بازی گرفتن و جایگاه بازیکنان صورت بگیرد. اینطور که من از بیرون می‌بینم این تیم در ترکیب به تغییرات اساسی نیاز دارد.

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره عملکرد ضعیف خط حمله این تیم خاطرنشان کرد:

کل پرسپولیس مشکل دارد و این تنها برای خط حمله و مهاجمان نیست. مهاجم برزیلی پرسپولیس (جونیور) که اصلاً به درد نمی‌خورد و بقیه بازیکنان هم خیلی باهم هماهنگ نیستند. بازیکنان باید تا الان با هم هماهنگ می‌شدند اما با این وضعیت در ادامه راه خیلی مشکل خواهیم داشت.

درخشان با اشاره به حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا, عنوان کرد:

اگر خودمان را نرسانیم در آسیا مقابل تیم‌های پولدار, بازیکن‌دار و توانمند آسیایی دچار مشکل می‌شویم. پرسپولیس باید تغییراتی داشته باشد. بازیکنان پرسپولیس هنوز سردرگم هستند و این وضعیت بسیار خطرناک است و باعث مشکل می‌شود. پرسپولیس از حریفانش سخت عبور می‌کند در حالی که این تیم باید خیلی روان‌تر و با برنامه‌تر بازی کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۳۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی از ساعت 18:15 امشب در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود و بازی سختی را مقابل شاگردان سید مجتبی حسینی خواهد داشت که یک چالش بزرگ برای شاگردان اوسمار در این سفر وجود دارد.

بازیکنان پرسپولیس قرار بود با پرواز اختصاصی و مشابه با اتفاقی که برای استقلال رقم خورد، از تهران راهی اراک شوند و آماده دیدار برابر آلومینیوم شوند، اما پرواز آنها لغو شد تا دوباره با دو دستگاه اتوبوس به این شهر سفر کنند و حدود 4 ساعت در راه باشند.

سفر 4 ساعته بازیکنان پرسپولیس با اتوبوس که پس از تمرین دیروز برای آنها در نظر گرفته شد و کاری کرد حدود ساعت 8 شب به اراک برسند و در هتل محل اقامت خود استقرار پیدا کنند، می‌تواند جدی‌ترین چالش برای سرخ پوشان در دیدار مقابل آلومینیوم باشد، چراکه خستگی راه ممکن است روی عملکردشان تاثیر بگذارد.

بازیکنان پرسپولیس در آخرین سفر خود به اراک برای نخستین بازی دور برگشت لیگ برتر که مقابل آلومینیوم شکست خوردند هم با اتوبوس به اراک رفته بودند که دوباره این اتفاق برای آنها رخ داد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • پشت پرده حضور اورونوف در پرسپولیس؛اوسمار حقیقت را فاش کرد
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست
  • رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است