Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@12:50:12 GMT

وسایل برقی منزل جان زن ۳۲ ساله را گرفت

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۰۳۶۵۸

وسایل برقی منزل جان زن ۳۲ ساله را گرفت

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی میاندوآب از مرگ زن ۳۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در این شهرستان خبرداد. تاریخ انتشار: 10:41 - 09 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۴۵۳۵

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ "حسن شیخ نژاد" از مرگ زن ۳۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در این شهرستان خبرداد و گفت: روز گذشته حادثه برق گرفتگی منجر به فوت در روستای حسن کندی شهرستان میاندوآب به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام، که بلافاصله ماموران به همراه نیرو‌های امدادی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بررسی‌های اولیه ماموران حاکی از آن بود که زن ۳۲ ساله هنگام کار با وسایل برقی منزل دچار برق گرفتگی شده و اقدامات درمانی نیرو‌های امدادی نیز مثمر نتیجه نبوده و این زن متأسفانه در محل جان خود را از دست داده است.

این مقام ضمن ابراز تاسف از وقوع این حادثه خاطر نشان کرد: جسد برای انجام مراحل قانونی به سردخانه انتقال یافت.

فرمانده انتظامی میاندوآب در پایان از شهروندان خواست هنگام کار با دستگاه‌های برقی، موارد ایمنی را رعایت کرده تا شاهد وقوع اینگونه حوادت تلخ نباشیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: میزان پلیس برق گرفتگی ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۳۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده انتظامی شهرستان محلات از فوت جوان ۱۶ ساله بر اثر سقوط در استخر آب یک کارخانه سنگ بری خبر داد.
سرهنگ جنتی  گفت: در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد غرق شدگی در استخر آب یک کارخانه سنگبری در شهرستان محلات بلافاصله تیم‌های انتظامی و امدادی به محل اعزام شدند.
 او افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد جوانی ۱۶ ساله که از اتباع خارجی می‌باشد به هنگام عبور از کنار استخر ذخیره آب به علت تاریکی هوا و بی‌احتیاطی در داخل آن سقوط کرده و جان خود را از دست می‌دهد.
 سرهنگ جنتی افزود: جسد متوفی با کمک عوامل امدادی از استخر خارج و با دستور مرجع قضایی به سردخانه انتقال یافت.

دیگر خبرها

  • غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید در شیراز
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر
  • آغاز مزایده فروش بیش از یک هزار و سیصد دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان هرمزگان
  • آغاز مزایده فروش ۱۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان