Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه صبح امروز (سه شنبه) در بیست و سومین مجمع سراسری فرماندهان سپاه با اشاره به ویژگی‌های برجسته نهضت امام حسین (ع) و عاشورا که آن را نسبت به سایر رخدادها ممتاز ساخته است، گفت: عاشورا طلوعی بی غروب و شروعی بی  پایان است که "قداست و معنویت"، "ماندگاری" و "اثرگذاری" از وجوه برجسته این حماسه عظیم و ماندگار به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر اقدامی که رنگ الهی بگیرد هم قداست و ارزش پیدا می کند و هم ابدی و ماندگار می شود که شاهد مثال بارز آن نهضت امام حسین (ع) است ؛ در عصر حاضر نیز انقلاب شکوهمند اسلامی و دفاع مقدس را می توان نام برد.

نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه تصریح کرد: خداوند متعال را شاکریم که با وجود تمامی تلاش های جبهه استکبار، انقلاب اسلامی با اقتدارتر از گذشته به سمت اهداف و آرمان‌های والای خود در حرکت است و قلب های ملت ها را فتح و حاکمان ستمگر را متزلزل کرده و گام دوم انقلاب اسلامی را با حکمت و آمادگی بیشتری آغاز کرده است.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی نه تنها زنده و در حال پیش روی بلکه زنده کننده ودر حال پیش بری سایر ملت ها است و در توفیقات ودستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی سپاه و بسیج  نقش مهمی را ایفا  می کنند.

حاجی صادقی دشمنی و توطئه های استکبار علیه سپاه را از افتخارات این نهاد انقلابی و مردمی توصیف و تصریح کرد: بنا بر مبانی دینی ما، هرچه شیطان از ما عصبانی‌تر باشد ودشمنی‌اش بیشتر شود نشان دهنده حرکت درست و  مورد رضایت بیشتر خداوند متعال است.

وی مهمترین عامل اقتدار انقلاب اسلامی و سپاه را تعبد مبتنی بر تعقل و تقوای دینی عنوان و تصریح کرد: تمامی توفیقاتی که تاکنون حاصل شده است در پرتو معنویت و پیوند با ارزش ها و فضائل دینی است؛ بنابراین بر همگان واجب است همراه با ارتقای آمادگی های نظامی و ابزارها، بیشترین همت خود را برای تقویت  و ارتقای معنویت فردی و سازمانی به کار بگیرند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذاری فکری و عملی نسبت به معنویت و ارزش‌ها در گام دوم انقلاب اسلامی از اهمیت و ضرورت بیشتری برخوردار است، گفت: اولویت اول ومحور همه تلاش های سپاه و آحاد فرماندهان و مسئولین می بایست توجه به این مهم قرار گیرد.

حاجی صادقی قوام و توفیقات سپاه را بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری، معنویت عنوان و تصریح کرد: آینده انقلاب، نظام و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای اهداف و آرمانهای بزرگی همچون تحقق تمدن اسلامی و آماده کردن عالم برای نهضت ظهور تنها با معنویت حاصل می شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان معنویت را حیات وجودی و برخورداری از بصیرت سیاسی را عین معنویت توصیف و تاکید کرد: سپاه در جبهه انقلاب و برابر دشمنان مستکبر بی طرف نیست، اما هیچگاه هزینه جناح بندی ها و جریانهای سیاسی نمی شود.

کد خبر 4733773

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی محمدجواد ظریف ایران حسن روحانی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس سازمان ملل متحد مجلس خبرگان رهبری ایالات متحده آمریکا علی لاریجانی حجت الاسلام حسن روحانی محمد جواد ظریف برجام سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۳۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: در مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم هستیم و انسان را در مدار تعالیم و سنت‌های الهی قرار دهیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین امین‌رضا کمالی امروز در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و گرامیداشت هفته کار و بسیج کارگری در ستاد سپاه انصارالرضا(ع)، گفت: در ایام هفته عقیدتی سیاسی بسیج و هفته کار و بسیج کارگری قرار داریم که یاد شهید استاد مرتضی مطهری، شهید شاخص هفته عقیدتی سیاسی بسیج و استاد متفکر و همچنین شهید برونسی شهید شاخص هفته کار و بسیج کارگری را گرامی می‌داریم.

وی بیان کرد: به تعبیر امام راحل(ره)، هنر مجموعه عقیدتی سیاسی این است که دل‌ها را به سوی خدا حرکت و تعالی بخشد، عقیدتی سیاسی مجموعه‌ای در نمایندگی ولی فقیه در سپاه این است که کار آن تعمیق معنویت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: مباحث آموزشی که در مجموعه عقیدتی سیاسی تدریس می‌شود با مباحث آموزشی دانشگاه‌ها و سایر مراکز آموزشی متفاوت است و به فرموده استاد  مطهری، در آموزش‌های مجموعه عقیدتی سیاسی به دنبال الهی شدن انسان‌ها و ارجاع دادن بندگان خدا به معنویت و جایگاه اصلی خودشان هستیم.

وی با بیان اینکه آموزش‌های ما باید به سمت تعالی فکری و روحی حرکت کند، گفت: ما در مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم هستیم و اینکه انسان را در مدار تعالیم و سنت‌های الهی قرار دهیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) بیان کرد: در هر میدانی ما به پیروزی رسیدیم قدرت و عنایت پروردگار باعث و علت اصلی این موفقیت‌ها بوده است که لازم است این جایگاه بالایی که امروز در جهان به واسطه معنویت به دستم آوردیم را قدر بدانیم و شاکر خداوند باشیم.

کمالی ادامه داد: مجموعه عقیدتی سیاسی در سپاه به دنبال نهادینه کردن معنویت و تقوای الهی در بین کارکنان سپاه است و حرکت بر مدار تفکر الهی و تکیه به نیروی ایمان است که در تمامی صحنه‌ها ما را به پیروزی رساند.

وی ادامه داد: هنر شهید مطهری این بود که جریان‌ها و اندیشه‌های انحرافی که با تفکر اسلام و نیروی ایمان مردم مقابله می‌کرد را شناسایی و به مردم معرفی می‌کرد و با نحله‌های واحی و پوچ آن زمان مبارزه می‌کرد؛ بر ما ضروری است که امروز راه این شهید بزرگوار را ادامه دهیم و در شرایطی که شبیخون دشمنان اذهان ما و جوانان را هدف قرار داده با استفاده از تفکر ناب شهید مطهری و به کار بردن آن در جامعه در تله‌های انحرافی دشمنان گرفتار نشویم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) بیان کرد: علملیات وعده صادق نشان داد که به واسطه حرکت سربازان اسلام در مدار تفکر الهی؛ با وجود تمام تدابیر امنیتی دشمن توانستیم رژیم صهیونیستی را شکست دهیم و این عملیات مقتدرانه و پیروزمندانه باعث تعجب جهان شد.

کمالی با بیان اینکه، عملیات «وعده صادق» تحقق وعده الهی به واسطه تکیه بر دو عنصر ایمان و عمل صالح بود، گفت: مجموعه عقیدتی سیاسی در سپاه به دنبال نهادینه کردن این دو عنصر مهم در بین کارکنان سپاه و بسیجیان است.

انتهای پیام/102/

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • سازمان اوقاف خود را مخاطب در جبهه پیشران انقلاب اسلامی می‌داند
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق