Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجله مهر:  براساس نظرسنجی جدید شرکت حسابداری BDO Canada Ltd، بیش از نیمی از کانادایی‌ها به شکل چک حقوق به چک حقوق (هشت‌شان گرو نه‌شان است) زندگی می‌کنند و همچنین بیش از یک سوم از مردم این کشور هیچ پس اندازی بعد از  بازنشستگی ندارند و همین عامل، فشار کار طولانی‌تر را بیشتر می‌کند.

نظرسنجی از چند هزار کانادایی نشان می‌دهد که یک چهارم پاسخ دهندگان بدهی‌های بسیار زیادی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نظرسنجی نشان می‌دهد که تعداد رو به افزایشی ( ۵۷ درصد در مقابل ۵۳ درصد در سال گذشته) بدهی کارت اعتباری دارند که یک سوم از آن‌ها نمی‌توانند این بدهی‌ها را پرداخت کنند، همچنین ۴۰ درصد مردم بدهکاری‌هایی بیش از ۲۰ هزار دلار دارند که البته اینها غیر از بدهی‌های وام است.

این افزایش اضطراب در شرایطی رخ داده که نرخ تورم کانادا در حدود ۲ درصد در سال است و بازارهای سهام بیش از یک دهه است که شرایط خوبی دارد. اما ترس از رکود در ماه‌های اخیر بیشتر شده و قیمت مسکن علی رغم قانون ساماندهی بازار در سال گذشته، در بیشتر کانادا سیر صعودی به خود گرفته است.

طبق این نظرسنجی ۳۸ درصد از مردم  این کشور در مقایسه با یک سوم سال گذشته پس انداز بازنشستگی ندارند، در حالی که تقریبا نیمی از آنها گفته‌اند که نمی‌توانند برای پس از کار پس‌انداز کنند.

تعداد زیادی از کانادایی‌ها معتقدند که نسل‌های جوان برای رسیدن به اهداف خود باید بیشتر از همسران خود کار کنند  و همچنین گفته‌اند حتی اگر پس انداز کنند، برای بازنشستگی خود به اندازه کافی نخواهند داشت؛ این پاسخ از ۶۴ درصد در سال ۲۰۱۸ به ۶۹ درصد در امسال افزایش یافته است.

کد خبر 4733732 عارف چراغی شوی

منبع: مهر

کلیدواژه: بازنشستگی کانادا ایالات متحده آمریکا صفحه اول روزنامه ها دکه روزنامه مطبوعات ایران اینفوگرافیک صفحه اول روزنامه های اقتصادی صفحه اول روزنامه های ورزشی هفته دفاع مقدس باکس آفیس دفاع مقدس جنگ تحمیلی توییتر مدرسه دفاع مقدس ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۳۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت احوال : مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند

طبق آمار ثبت احوال کشور از تعداد فوتی‌های ثبت شده در سال ۱۴۰۲، مردان بیشتر از زنان فوت کرده‌اند.

به گزارش ایسنا؛ در سال ۱۴۰۲ مردان ۵۵.۶ درصد و زنان ۴۴.۴ درصد از ثبت فوت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند که این میزان در مدت مشابه سال قبل (۱۴۰۱) برابر ۵۶.۶ درصد برای مردان و ۴۳.۴ درصد برای زنان بوده است.

همچنین آمار‌های ثبت شده در سازمان ثبت احوال کشور نشان می‌دهد در مقابل هر ۱۳۰ مرد فوت شده، ۱۰۰ زن فوت شده‌اند.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور، در سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۴۲ هزار و۲۱۳ رویداد فوت به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با تعداد  ۴۱۸هزار و ۷۴۱  رویداد فوت ثبت شده، ۵.۶درصد افزایش داشته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • بدهی خارجی ایران کمتر از ۲۶ کشور خاورمیانه و آسیای مرکزی شد
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • بدهی ابر بدهکاران بانکی؛ بیش از ۷۰ درصد پایه پولی کشور
  • ثبت احوال : مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند
  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟
  • موافقت اکثر صهیونیست‌ها با استعفای فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی
  • اعلام آمار مرگ و میر سال ۱۴۰۲ / فوت مردان بیشتر از زنان
  • آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • ثبت فوت مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان در سال ۱۴۰۲ بوده است