Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، آن طور که صورت‌های مالی سال ۱۳۹۷ این بانک نشان می‌دهداد، تعداد کارکنان بانک از ۳۴ هزار و ۷۶ نفر در پایان سال ۱۳۹۶ به ۳۲ هزار و ۴۷۰ نفر در پایان سال گذشته رسیده است.
کاهش ۴.۷۱ درصدی کارکنان بانک ملی ایران را می‌توان ناشی از توسعه کم سابقه بانکداری الکترونیکی طی سال‌های اخیر دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بانک ملی ایران علاوه بر توسعه ابزار‌های فیزیکی بانکداری الکترونیک مانند دستگاه‌های خودپرداز، CSR، Cashless و ...، ابزار‌هایی مانند «بام» و «بله» را نیز به صورت نرم افزاری ایجاد و تقویت کرده است، به طوری که اکنون بسیاری از امور بانکی مشتریان از روش‌های غیرحضوری قابل انجام است.
گرچه کاهش تعداد نیروی انسانی ناشی از بازنشستگی کارکنان دارای سابقه کار طولانی است و از طریق بانکداری الکترونیک نیز بخشی از امور مرتبط با این افراد انجام می‌شود، اما با این حال تزریق نیروی کار جوان به واحد‌هایی که نیازمند تخصص و توان تازه اند، از نظر مدیران این بانک دور نمانده است. به همین دلیل بود که به تازگی تعدادی نیروی تازه نفس در قالب آزمون استخدامی به بخش‌های مختلف بانک اضافه شد.
روند تعدیل نیروی انسانی در بانک ملی ایران طی سال‌های اخیر نشان داده که همزمان با خروج نیرو‌های قدیمی و ورود نیرو‌های جدید، میزان کارایی و بهره وری منابع انسانی افزایش یافته و از سوی دیگر رضایتمندی مشتریان نیز همزمان با توسعه ابزار‌های جدید بانکی بیشتر شده است.
بانک ملی ایران همچنین بهبود وضعیت روحی کارکنان را همیشه در دستور کار داشته که از این دست به فراهم آوردن امکانات ورزشی و تفریحی از جمله بیست و ششمین المپیاد ورزشی کارکنان بانک می‌توان اشاره نمود.
این المپیاد ورزشی از ۴ تا ۹ مهرماه با حضور ۱۲۰۰ نفر از کارکنان از ۳۱ استان کشور در شهر مشهد مقدس در حال برگزاری می‌باشد.

 

برچسب ها: رویداد24 ، بانکداری ، بانک ملی ، اخبار بانک ملی ، صنعت بانکداری سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 بانکداری بانک ملی اخبار بانک ملی صنعت بانکداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۴۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند

سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری را گرامی داشت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَ‌بَ اللَّـهُ مَثَلًا کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرَ‌ةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْ‌عُهَا فِی السَّمَاءِ تُؤْتِی أُکُلَهَا کُلَّ حِینٍ بِإِذْنِ رَ‌بِّهَا ۗ وَیَضْرِ‌بُ اللَّـهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ یَتَذَکَّرُ‌ونَ.» 
ترجمه: آیا ندیدی که خداوند چگونه مثلی زد و سخن نیک را به درخت پاکیزه‌ای تشبیه کرد که ریشه‌اش ثابت و شاخه آن در آسمان است؟ میوه‌اش را هر دم به اذن پروردگارش مى‌دهد؛ و خدا مَثَلها را براى مردم مى‌زند، شاید که آنان پند گیرند.

بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشّان بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه، سازندگی و... به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری می‌باشد که فرمودند: «این کارِ اردو‌های هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان عزیز بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح
سرلشکر پاسدار محمّد باقری

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • افزایش سهم بازار هدف غایی صنعت بانکداری است
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب
  • گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب
  • هوشمند سازی در سند تحول جهت تسریع خدمت‌رسانی به مردم است
  • تسهیل خدمت‌رسانی به مردم با هوشمندسازی امور قضایی
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌ها است