Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حبیبی با اشاره به اینکه برنامه های هفته نیروی انتظامی امسال، «پلیس هوشمند، امین مردم» تعیین شده است، گفت: پلیس باید هوشمند باشد چرا که جرم ها در حال تغییر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار سرتیپ دوم «رهام بخش حبیبی»، امروز (سه شنبه 9 مهر) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برنامه های هفته نیروی انتظامی امسال، «پلیس هوشمند، امین مردم» تعیین شده است، گفت: پلیس باید هوشمند باشد چرا که جرم ها در حال تغییر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی فارس با تاکید بر اینکه پلیس باید هوشمندانه با جرائم برخورد کند و آسیب های آن را کاهش دهد، اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون 21 درصد افزایش کشف و ضبط مواد مخدر را شاهد بودیم.

 

رئیس پلیس فارس با اشاره به اینکه در رابطه با سرقت، گفت: سرقت های خرد متاسفانه افزایش یافته و کشفیات ما هم افزایش داشته که این آسیب سرقت خرد، به وضع اقتصادی مردم بر می گردد، نیروی انتظامی با تمام توان در برابر متخلفین ایستادگی می کند و با افرادی که ناامنی را رقم می زنند، با آنان برخورد می کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی به فضای حقیقی تبدیل شده است، تاکید کرد: هرچیزی که لازم داشته باشید در فضای مجازی وجود دارد و این می طلبد که تا آسیب بیشتر از این ندیدیم، آگاهی و اطلاعات خود را در مورد فضای مجازی که حقیقی شده، افزایش دهیم.

 

این مقام مسئول تاکید کرد: از ابتدای هفته نیروی انتظامی، راهور تا ساعت 16 و دفترهای پلیس 10+ تا ساعت 18 در خدمت مردم خواهند بود.

 

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص گروگان گیری استهبان، هم گفت: این اتفاق با هیچ مشکلی رفع شد و گروگان ها به خانه های خود بازگشتند.

 

سردار حبیبی با یادآوری این مطلب که خبر ما در خصوص بازداشت فردی در پزشکی قانونی، موثق تر بود، تاکید کرد: این یک زنجیره بود که افراد سفارش دهنده و مجرمین را دستگیر کردیم.

 

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به اینکه 150 درصد افزایش جرم در فضای مجازی داشتیم، اضافه کرد: به خاطر اینکه درسترسی افراد به فضای مجازی بیشتر شده، این رقم افزایش یافته است.

 

سردار حبیبی در خصوص فرد جوان در خرمبید که مدتی پیش درگذشت، افزود: جسد به پزشکی قانونی تحویل داده شده است که آنان اعمال نظر کنند و وقتی مشخص شد مطمئنا اعلام خواهیم کرد، برای دستگیری وی 2 بار اقدام شد که مرتبه دوم پس از مقاومت دستگیر شد و اگر سیاه شدن در بدن وی وجود داشت برای همین مورد بود و ضرب و شتم در آگاهی شکل نگرفته و چیزی در دوربین های محل ثبت نشده است.

 

وی با یادآوری این مطلب که دشمن در فضای مجازی سعی دارد برای مردم ذهنیت را ایجاد کند، اظهارداشت: 90 درصد مطالب در فضای مجازی صحت ندارد.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد اربعین کانون های مساجد پیاده روی اربعین هفته دفاع مقدس موکب اربعین روزنامه هرمزگان فرمانده نیروی انتظامی فارس نیروی انتظامی فارس هفته نیروی انتظامی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۴۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی

رئیس پلیس فتای فراجا از آغاز طرح عملیاتی این پلیس برای برخورد با تبلیغ‌کنندگان فروش سلاح و مهمات و ترویج‌کنندگان خشونت در فضای مجازی در سال جاری خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار وحید مجید؛ رئیس پلیس فتا اظهار کرد: همزمان با آغاز سال 1403 و در راستای پاک‌سازی و ارتقای امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا علیه تبلیغ‌کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجراست.

وی ادامه داد: در این راستا 34 کارگروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص  رصد تارنماهای مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاک‌سازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح کردند.

کنکور زیر ذره‌بین پلیس فتا از ثبت‌نام تا آزمون

سردار مجید بیان کرد: بر اساس تجزیه، تحلیل و رصدهای صورت‌گرفته در فضای مجازی بیش از 90 درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفاً یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری برای کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌شود و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچ‌گونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و... را به درخواست‌کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتای فراجا با تأکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش در فضای مجازی، از کاربران خواست ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاک‌سازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را به پلیس فتا گزارش کنند.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۲هزار صفحه فروش سلاح در فضای مجازی
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی