Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ورزش و جوانان کلات گفت: پس از 10 سال غیر فعال بودن استادیوم ورزشی روستای احمدآباد منطقه هزارمسجد این شهرستان مجدد این مکان ورزشی فعال می‌شود.

حسن پورافشار در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، عنوان کرد: با پیگیری‎های صورت گرفته، استادیوم ورزشی روستای احمدآباد منطقه هزار مسجد که حدود ۱۰ سال از ساخت آن می‎گذرد و غیر فعال بوده است، دوباره فعال می‎شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: به رغم اینکه در کلات اسب زیاد وجود دارد و همچنین علاقه فراوان مردم منطقه به ورزش پرطرفدار کشتی چوخه اما ورزشکاران این منطقه از نبود پیستی برای تمرین و برگزاری مسابقات اسب‎دوانی و نبود گود کشتی چوخه در منطقه هزار مسجد رنج می‎برند.

رئیس اداره ورزش و جوانان کلات بیان کرد: هرچند اطراف استادیوم فنس‌کشی شده و دارای زمین فوتبال استاندارد، زمین بسکتبال و رختکن است اما به دلیل اینکه مورد استفاده قرار نمی‎گرفت نیز جای آن خار روئیده بود.

وی اظهار کرد: این زمین ورزشی از حدود ۱۰ سال قبل غیر فعال  بوده که با فعال شدن آن می‎توان ۳ رشته کشتی چوخه، اسب دوانی و زمین چمن طبیعی فوتبال یک هزار متری را برای استفاده جوانان منطقه راه‎اندازی کرد، در همین رابطه و در پی بازدید فرماندار کلات از این استادیوم قول مساعد دادند تا در آینده‎ای نزدیک پیست سوارکاری استادیوم ورزشی احمدآباد احیا شود.

پورافشار از همه دوستداران ورزش در منطقه هزارمسجد خواست؛ حمایت‎شان را جهت پیشبرد و احیای زمین ورزشی احمدآباد دریغ نکنند تا با کمک ورزشکاران بتوان فضای مناسبی را برای اوقات فراغت جوانان منطقه ایجاد کرد.

کلات، مهد ورزش کبدی استان

رئیس اداره ورزش و جوانان کلات در ادامه بیان کرد: رشته کبدی در شهرستان کلات نادر در سطح استان به صورت مستمر در سطح پایه در حال فعالیت است. شهرستان کلات توانسته رشته کبدی استان خراسان رضوی را زنده نگه دارد و مهد ورزش کبدی استان است.

 او افزود: با تمهیداتی که از ۴ ماه پیش صورت گرفته توانسته‎ایم تنها پایگاه رشته کبدی در سطح استان را فعال نگه داریم و این نشان از زحمات عزیزانمان در هیئت کبدی شهرستان است.

وی گفت: ماه قبل ۴ نفر از ورزشکاران نوجوان کبدی کلات در قالب تیم استعدادهای برتر استان در مسابقات کشوری حضور یافتند که نتیجه آن معرفی ۲ تن از بازیکنان این منطقه در اردوی تیم ملی بود.

پورافشار همچنین از برگزاری تمرینات منظم تیم جوانان کبدی این شهرستان در سالن ورزشی شهید قره‌خانی دربند زیر نظر تنها مربی شهرستان، جناب آقای بهرامی برای حضور موفق در مسابقات لیگ کبدی جوانان استان خبر داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ورزش كبدي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۴۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| رئیسی: فعال شدن اقتصاد در روستاها مانع مهاجرت جوانان به حاشیۀ شهرها می‌شود

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • فیلم| رئیسی: فعال شدن اقتصاد در روستاها مانع مهاجرت جوانان به حاشیۀ شهرها می‌شود
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • هزار و ۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات فعال خواهند بود
  • بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در دوره دوم انتخابات مشهد و کلات فعال است
  • آخوندی: توانستیم یک مجموعه ورزشی مخروبه را دوباره فعال کنیم
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز