Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری استان همدان، تیمور آقامحمدی، معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان همدان با بیان اینکه «کارنامک» (جلد 1) با موضوع «کتاب‌شناسی استان همدان» و «کارنامک» (جلد 2) با موضوع و محوریت علوم‌انسانی به چاپ رسیده است گفت: جلد نخست به سعی پژوهشگر پرتلاش، دکتر پرویز اذکائی طی سالیان دراز تهیه و تنظیم شده و جلد دوم آن نیز به تازگی از سوی حوزه هنری استان همدان به چاپ رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آقامحمدی جلد اول «کارنامک» را در بردارنده‌ مداخل و فهرستی از کتب، مقالات، پایان‌نامه‌ها، جراید و گزارش‌های اداری، از بازه‌ زمانی 1370 هـ.ق. تا 1370 هـ.ش. مرتبط با استان همدان عنوان کرد و افزود: این اثر در پنج بخش مقدمۀ فنّی، فهرست عامّ / 1000 عنوان اثر، طبقات موضوعی، فهرست پیوست / 210 عنوان اثر، نام ‌نامه‌ها و نمایه‌ها تدوین شده است.
وی نظام طبقه‌بندی موضوعی در این آثار را بر پایه‌ نظام معرفت‌شناسی دانست و افزود: این کتاب می‌تواند الگو و پایه مطالعات و پژوهش‌های آینده کتاب‌شناسی باشد، به ‌طوری‌که شیوه آن مورد توجه بسیاری از محققان بوده و همواره آن را مورد تحسین قرار داده‌اند.
آقامحمدی جلد دوم «کارنامک» را در تکمیل جلد نخست آن، با موضوع و محوریت علوم‌انسانی اعلام کرد و گفت: این اثر دربردارنده‌ مداخل و فهرستی از کتـب، مقالات، پایان‌نامه‌‌ها، جراید و گزارش‌‌های اداری، از بـازه‌زمـانی 1371 تا 1395 هـ.ش. مرتبط با استان همدان است.
گفتنی است، جلد دوم «کارنامک» با همت ولی الله قیطرانی و فاطمه امینی و با اشراف دکتر پرویز اذکائی به چاپ رسیده است.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان مجلدات مقاله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۴۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰ درصدی بارندگی در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ رضا اخلاص‌مند با اشاره به گزارش بارش‌های استان در سال آبی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، افزود: میزان بارندگی تجمعی در سال آبی امسال در استان همدان برابر ۳۲۵ میلی متر است، درحالی که میزان بارندگی تجمعی سال آبی گذشته در بازه زمانی مشابه برابر ۲۳۴ میلی متر گزارش شده بود.

او با بیان اینکه متوسط بارندگی بلندمدت در بازه زمانی مشابه در همدان برابر ۲۹۶ میلی متر است، تأکید کرد: در این زمینه شاهد افزایش ۳۹ درصدی تغییرات بارندگی نسبت به سال آبی گذشته و ۱۰ درصدی تغییرات نسبت به متوسط بلندمدت هستیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان با اشاره به اینکه بیشترین میزان بارش در استان در محدوده مطالعاتی نهاوند، حوضه کرخه، ایستگاه مطالعاتی وراینه ثبت شده و کمترین میزان بارش در محدوده مطالعاتی رزن، قهاوند، حوضه قره چای و ایستگاه‌های قهاوند و خمیگان گزارش شده است.

اخلاص مند در ادامه از شهروندان به ویژه کشاورزان خواست تا در مصرف آب صرفه جویی داشته باشند.

دیگر خبرها

  • تشخیص سرطان از یک قطره خون طی چند دقیقه
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی
  • فشار آمریکا و اسرائیل به قطر برای تحت فشار قرار دادن حماس
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • گزارش تصویری | نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • افزایش ۱۰ درصدی بارندگی در استان همدان
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی