Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه این استان ازنظر امنیت در وضعیت مطلوبی به سر می‌برد، گفت: اراذل اوباش فعال در استان وجود ندارد و اجازه نمی‌دهیم کسی امنیت ما را به خطر بیندازد و این خط قرمز ماست.

به گزارش خبرگزاری آریا از سمنان،سرهنگ عبدالله حسنی در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت هفته ناجا بابیان اینکه استان سمنان از نظر امنیت در وضعیت مطلوبی به سر می‌برد، گفت: اراذل اوباش فعال در استان وجود ندارد و اجازه نمی‌دهیم کسی امنیت ما را به خطر بیندازد و این خط قرمز ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینكه رشد وقوع سرقت‌های خرد در سطح کشور پذیرفتنی نیست، افزود: مشکلات اقتصادی، بیکاری و آسیب‌های اجتماعی نظیر اعتیاد باعث بروز این نوع جرائم می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه 75 درصد سرقت‌های صورت گرفته خرد و کمتر از یک‌میلیون تومان است، اظهار داشت: سمنان از این نظر استان 21 کشور است که امسال در مقایسه با شش‌ماهه نخست سال قبل کشف سرقت در استان 29 درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه طی شش‌ماهه اول سال جاری هشت تن مواد مخدر در استان کشف‌شده است، ابراز داشت: از این میزان حدود یک‌هشتم معادل یک‌تن مواد مخدر داخل شهرهای استان در طرح‌های محله محور کشف‌شده است.

حسنی بابیان اینکه طی شش‌ماهه امسال قاچاق کالا 355 درصد به نسبت مدت مشابه سال قبل رشد داشته است، تصریح کرد: ازنظر جرائم سایبری نیز کشف این پرونده‌ها در بازه زمانی مذکور رشد 188 درصدی را نشان می‌دهد که سوء استفاده‌های مالی بیشترین آمار این حوزه را در بردارد.

وی ضمن بیان اینکه جرائم خشن طی شش‌ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از 50 درصد کاهش داشت، افزود: این میزان به نسبت نرم کشوری نیز پایین است اما نکته قابل‌توجه درصد بسیاری از این جرائم به حوزه شاهرود مربوط می‌شود.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه شماره تلفن 197 راه ارتباطی مردم با ناجا است، ابراز داشت: طی شش ماه اول سال جاری به نسبت سال قبل شکایات 18 درصد و انتقادات 10 درصد کاهش داشت و در حوزه تماس‌ها 10 درصد و تقدیر و تشکر سه درصد افزایش را شامل می‌شود.

حسنی بابیان اینکه یکی از دغدغه‌هایی که حداقل مردم سمنان دارند مسئله رعایت حجاب اسلامی است، تصریح کرد: همه نظرسنجی‌ها نشانگر این است که بالای 93 درصد مردم قائل به رعایت حجاب در جامعه هستند و یکی از مطالبات آن‌ها از ناجا است بنا بر این اصل طرح ناظر به‌صورت سراسری در استان نیز اجرا و طبق گزارش‌های کشوری رعایت حجاب 30 تا 100 درصد درجاهای مختلف اثرگذار بوده است.

وی ضمن بیان اینکه استان سمنان ازنظر حجاب در رتبه خوبی قرار دارد، افزود: در بررسی‌های به‌عمل‌آمده مشخص شد درصد بسیاری از کشف حجاب‌های صورت گرفته در داخل خودروها مربوط به پلاک خودرو داخل استان نبوده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حسنی سمنان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۵۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، جوان باغیرت کاشمری در جریان درگیری و دفاع از سه دختر نوجوان در برابر مزاحمت دو راکب یک موتور سیکلت، مجروح شد.

ساعت ۱۹ روز جمعه و همزمان با شب شهادت شهید غیرت شهید الداغی یک جوان با غیرت کاشمری شاهد مزاحمت دو نفر راکبان یک موتور سیکلت با حالتی غیرطبیعی برای سه دختر نوجوان می شود. این جوان با غیرت برای دفاع از سه دختر نوجوان وارد عمل شده و به صورت لسانی به اراذل و اوباش تذکر داده و نهی از منکر می‌کند که مورد حمله اراذل و اوباش قرار می گیرد.

پیگیری ها حاکی است این جوان کاشمری در جریان درگیری اراذل و اوباش با ضربه چاقو ار ناحیه گردن مصدوم و با کمک مردم به بیمارستان منتقل می شود.

متهمان نیز توسط مردم دستگیر و تحویل عوامل گشت پلیس شده اند.

فیلم این درگیری را در ادامه ببینید.

کد خبر 847503 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهید اوباشگری اراذل و اوباش زنان

دیگر خبرها

  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • (ویدیو) دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی