Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرک حمل‌ونقل کالای زرین‌شهر از جمله پروژه‌های مهم و استراتژیک در حوزه حمل‌ونقل به شمار می‌آید که متأسفانه به دلایل مختلف عمر کلنگ زنی آن بیش از ۱۵ سال می‌گذرد. ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لنجان، با وجود اقدام انجام‌گرفته از سوی شهرداری زرین‌شهر برای استقرار باربری‌ها از مرکز استان و اعلام بار در این شهرک همچنان راه‌اندازی شهرک حمل‌ونقل کالای زرین‌شهر بلاتکلیف باقی‌مانده است و این در حالی است که اگر مشکلات پیش روی راه‌اندازی شهرک حل و فصل شود به عنوان یکی از افتخارات حوزه حمل‌ونقل به شمار خواهد ‌آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز نیز یکی از مطالبات و خواسته‌های مردم زرین‌شهر به خصوص رانندگان کامیون راه‌اندازی پروژه شهرک حمل‌ونقل کالای زرین‌شهر بوده و چنانچه این مهم محقق شود برنامه‌ریزی‌های متعددی که برای ایجاد ارتباط بین حمل‌ونقل ریلی و جاده‌ای نیز انجام شده به سرانجام خواهد رسید.

روند ایجاد شهرک حمل و نقل زرین‌شهر

محسن کوهکن نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: در زمانی که منطقه‌ای در خیابان امام خمینی (ره) برای فعالیت شرکت‌های حمل‌ونقل انتخاب شد و فعالیت خود را آغاز کردند، شهر اصفهان همچون امروز توسعه پیدا نکرده بود و تردد خودروها به حد امروز سنگین نبود.

وی می‌افزاید: با توسعه شهر اصفهان، شهرداری به این نتیجه دست یافت که این منطقه با وضعیت فعلی، تحمل بار ترافیکی را نداشته و برای انتقال بار ترافیکی خودروهای سبک و سنگین باید چاره‌اندیشی می‌شد، از این رو زمانی که تصمیمات کارشناسی در این خصوص اتخاذ شد، قسمتی از اراضی زرین‌شهر برای احداث شهرک حمل‌ونقل اختصاص یافت و کلنگ آن چندین سال پیش بر زمین خورد.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح می‌کند: در آن زمان مجموعه شرکت‌های باربری و کسانی که در شهرستان لنجان در حوزه حمل‌ونقل فعالیت داشتند به‌گونه‌ای نبود که به‌تنهایی بتوانند شهرک حمل‌ونقل را احداث و مورد بهره‌برداری قرار دهند از این رو با آغوش گشاده مشارکت فعالانی که در منطقه امام خمینی (ره) اصفهان مشغول فعالیت بودند را پذیرفتند.

وی ادامه می‌دهد: زمان ورود مشارکت بخش خصوصی و فعالان حوزه حمل‌ونقل اصفهان مصادف با زمانی بود که شهرداری اصفهان نیز تغییر محل استقرار شرکت‌های حمل‌ونقل را دنبال می‌کرد.

کوهکن اظهار می‌کند: از همان زمان عده‌ای مخالف انتقال بخشی از فعالان این منطقه به شهرک حمل‌ونقل زرین‌شهر بودند به‌گونه‌ای که برخی افراد ناآگاه اشخاصی که از اصفهان در قالب مشارکت در شهرک حمل‌ونقل کالای زرین‌شهر حضور یافته بودند را متهم به خیانت کردند درصورتی‌که امروزه مشارکت و سرمایه‌گذاری مرز شهرستان و استان نمی‌شناسد.

وی اضافه می‌کند: به هرحال کلنگ شهرک حمل‌ونقل کالای زرین‌شهر بر زمین خورد و فعالیت عمرانی آغاز شد؛ در گذر زمان روند فعالیت شهرک با مشکلی مواجه شد به‌گونه‌ای که شهردار زرین‌شهر در دوره چهارم مدیریت شهری پس از مطالعه قرارداد به این نتیجه دست یافته بود که قرارداد یکطرفه بوده و منافع شهر و شهرداری در آن دیده نشده است.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: برای بررسی وضعیت قرارداد شهرک حمل‌ونقل کالای زرین‌شهر پرونده به قوه قضاییه سپرده شد و حدود 5 سال فعالیت عمرانی شهرک متوقف شد با توجه به اهمیت موضوع از ابتدای امر در دوره جدید مجلس یکی از اولویت‌های کاری بنده رصد و حل مشکل شهرک با سیاست برد -برد برای طرفین قرارداد تعریف شد.

وی اظهار می‌کند: به دلیل اهمیت موضوع و خواسته شهروندان و مدیریت شهری، به عنوان نماینده مردم در مجلس به دنبال آن بودیم چنانچه ایرادی در قرارداد وجود دارد برطرف شده و طرفین مشارکت در این پروژه حق و حقوق قانونی‌شان حفظ شود از این رو جلسات متعددی برای حل مشکلات برگزار شد.

کوهکن می‌گوید: بعد از دوسال این اتفاق رخ داد و شهرداری زرین‌شهر و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به تفاهمی برد- برد دست یافتند و اختلافات کنار گذاشته شد و ادامه عملیات اجرایی شهرک حمل‌ونقل از سر گرفته شد.

وی یادآور می‌شود: پس از حل چالش به وجود آمده مجموعه افرادی که در گذشته احساس می‌کردند، درصورت اعلام بار ذوب‌آهن در شهرک حمل‌ونقل زرین‌شهر آنان متضرر خواهند شد درطول چندماه گذشته به سمتی حرکت کردند تا آن‌هایی که تحت عنوان شخصیت‌های حقوقی در باربری‌های استان مسئولیتی داشتند کنار گذاشته شوند و به خیال خود اگر چنین اتفاقاتی رخ می‌داد آغاز فعالیت شهرک حمل‌ونقل کالای زرین‌شهر بار دیگر به تعویق می‌افتاد.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی ادامه می‌دهد: همکار محترمی که مخالفان انتقال بخشی از شهرک حمل و نقلی به زرین‌شهر طی ماه‌های اخیر به وی مراجعه می‌کردند شخصی بود که از ابتدای امر مخالف انتقال این شهرک بود.

وی اضافه می‌کند: به‌ناچار به این مسئله ورود پیدا کردم چراکه آقایان برنامه‌ریزی کرده بودند اساسنامه شخصیت حقوقی شرکت‌ها و مؤسسات حمل‌ونقل اصفهان را اصلاح کنند و نکته قابل‌تأمل این بود که آنان تحت این عنوان که افرادی که دو یا سه نوبت در هیئت‌مدیره حضور داشتد حق داوطلب شدن در انتخابات را ندارند و کاملاً مشخص بود این نوع تفکر، حرکت حساب شده برای حذف برخی افراد بود.

کوهکن اظهار می‌کند: بنده بدون آنکه بخواهم درخصوص اشخاص صحبتی به میان بیاورم به مسئله ورود پیدا کردم چراکه این نوع حرکت‌ها از نظر اخلاقی صحیح نبود و شاید افراد جایگزین در انجمن صنفی شرکت‌ها و مؤسسات حمل‌ونقل اصفهان بحث جدیدی را در خصوص عدم انتقال شرکت‌های باربری از اصفهان به شهرک حمل‌ونقل زرین‌شهر آغاز می‌کردند.

وی می‌افزاید: با مبنا قرار دادن قانون امکان تحقق خواسته این افراد در خصوص عدم کاندیدا شدن افراد موردنظر آن‌ها در انتخابات کانون صنفی شرکت‌ها و مؤسسات حمل‌ونقل اصفهان فراهم نشد چراکه بحث به وزارت کار کشیده شد و داوری بر عهده آنان قرار گرفت و با بررسی همه جوانب دریافتند این مسئله امکان‌پذیر نیست.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی متذکر می‌شود: به این نکته باید توجه جدی داشت با این‌گونه اقدامات مانعی به‌صورت مستقیم با شهرک حمل‌ونقل کالای زرین‌شهر در ارتباط نبود اما می‌توانست در آینده کسانی که در همراهی با شهرداری زرین‌شهر به دنبال حل مشکل و استقرار سالن اعلام بار در شهرک حمل‌ونقل کالای زرین‌شهر بودند به سمتی حرکت کنند که این مهم به بهانه‌های مختلف اجرایی نشود.

وی می‌گوید: علی رغم همه مخالفت‌هایی که وجود دارد؛ بخواهند یا نخواهند شهرک حمل‌ونقل کالای زرین‌شهر باید در آینده نزدیک راه‌اندازی شده و اعلام بار ذوب‌آهن در این شهرک انجام گیرد، البته اعلام بار ذوب‌آهن نیز در این شهرک به معنای تضییع حقوق دیگران نبوده بلکه بدان معناست کلیه کسانی که در شهرک حمل‌ونقل کالای زرین‌شهر سهام و زمین در اختیار دارند در نخستین فرصت ممکن در این شهرک مستقر شده و احداث بنا کنند و نهایتاً کار به‌صورت صددرصدی شروع شود.

کوهکن یادآور می‌شود: با راه‌اندازی صد درصدی شهرک حمل‌ونقل کالای زرین‌شهر کاربری‌های تعریف‌شده همچون تعمیرگاه‌ها، پمپ‌بنزین، هتل و... اجرایی خواهند شد و برای شهرستان لنجان فرصت ایجاد حداقل سه هزار نفر اشتغال جدید را به همراه خواهد داشت.

وی متذکر می‌شود: مرکز استان در برخی بخش‌ها به شهرستان لنجان کم‌لطفی کرده و این نوع نگرش کار صحیحی نبوده و قطعاً تا آخرین لحظه مسئولیت خود زیر بار محروم کردن مردم شهرستان از حق‌وحقوق قانونی خود نخواهم رفت و در این خصوص از ابزارهای قانونی بهره خواهیم برد.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با طرح حرف‌های حاشیه‌ای نمی‌توانند راه‌اندازی شهرک حمل‌ونقل کالای زرین‌شهر را بیش از این به تعویق بندازند، می‌افزاید: برخی افراد برای رسیدن به اهداف خود اختلافات شهرستانی را علت اصلی عدم راه‌اندازی شهرک حمل‌ونقل کالای زرین‌شهر بیان می‌کنند و باید در پاسخ آنان گفت هیچ اختلافی در شهرستان وجود ندارد و مسئولان ارشد شهرستان، مدیریت شهری و کامیونداران متفق القول به دنبال راه‌اندازی این شهرک و اعلام بار در آن هستند.

شهرک حمل و نقل کالای زرین‌شهر پروژه‌ای استراتژیک در حوزه حمل و نقل جاده‌ای استاصفهان| موافقت‌نامه اصولی پروژه شهرک حمل و نقل کالای زرین‌شهر امضا شد‌اصفهان| راه‌اندازی شهرک حمل و نقل زرین‌شهر نتیجه تلاش تمام مسئولان است

مدیران در مرکز استان برای راه اندازی شهرک حمل و نقل جدیت به خرج دهند

وی بیان می‌کند: این افراد در بسیاری از مواقع برای فرار از بار مسئولیت خود مسئله را به نمایندگان مردم در مجلس مربوط می‌دانند که عدم تحقق این مهم به علت اختلاف دو نماینده مجلس بوده درصورتی‌که این‌گونه مسائل تنها به حاشیه کشیدن موضوع است چراکه ملاک برای نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی قانون است و شاهد بودیم قانون مسئله تغییر در اساسنامه کانون صنفی شرکت‌ها و مؤسسات حمل‌ونقل اصفهان را قبول نکرد.

کوهکن تأکید می‌کند: هیچ یک از مسئولان استانی پیگیری و جدیت در انجام کار خود را بر عهده دیگران قرار ندهد و توپ را در زمین دیگری نیندازند چراکه امروز هیچ‌گونه عذری برای راه‌اندازی صددرصدی شهرک حمل‌ونقل کالای زرین‌شهر وجود ندارد و آقایان در مرکز استان سریعاً باید اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند.

وی یادآور می‌شود: در اواخر اسفند 1397 زمانی که وزیر راه و شهرسازی در شهرستان لنجان حضور یافت بعضی از آقایان در مرکز استان به دلایلی نمی‌خواستند روبان افتتاح فاز نخست بریده شود وبرهمین اساس قول داده بودند تا 15 فروردین ماه شهرک فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدواریم مسئولان استانی به حل مشکلات شهرک نگاهی ویژه داشته باشند، می‌گوید: اگر قرار باشد برای اعلام بار در شهرک حمل‌ونقل کالای زرین‌شهر پای مردم را به صحنه بکشانیم این کار را انجام خواهیم داد و قطعاً اجازه نخواهیم داد مجموعه‌ای که با سرمایه‌گذاری شهرداری و بخش خصوصی احداث‌شده به دست فراموشی سپرده شود.

وی با انتقاد از پاسخ اخیر وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران شهرستان لنجان در خصوص راه‌اندازی شهرک حمل‌ونقل کالای زرین‌شهر اظهار می‌کند: وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان اصفهان و شهرستان لنجان در پاسخ سئوال در خصوص آخرین وضعیت شهرک حمل‌ونقل کالای زرین‌شهر مطرح کرده بودند در گذشته تنها بازدیدی از این شهرک داشتند.

کوهکن می‌افزاید: این پاسخ باعث تعجب بسیاری از مردم و مسئولان شد چراکه تاکنون بریدن روبان یک پروژه برای بازدید سابقه نداشته است، البته ما نیز این صحبت وزیر را پای آن گذاشتیم که به دلیل گستردگی کار ایشان فراموش کردند با دستان خود روبان شهرک حمل‌ونقل کالای زرین‌شهر را بریده و مقرر شد شرکت‌های حمل‌ونقل در فاز نخست فعالیت خود را در قالب کانکس آغاز کنند.

بی توجهی وزیر راه جای سئوال دارد

وی تصریح می‌کند: وزیر راه و شهرسازی اهل شهرستان لنجان بوده و این مقدار بی توجهی به شهرستان زیر علامت سؤال است و اگر سریعاً اقدامات لازم را در خصوص شهرک حمل‌ونقل کالای زرین‌شهر انجام ندهند کمترین کاری که انجام خواهم داد استفاده از حق‌وحقوق قانونی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بوده و این مسئله از وزیر سؤال خواهم کرد و در نخستین حضور ایشان در کمیسیون فیلم و عکس‌های روبان بریدن ایشان در شهرک حمل‌ونقل کالای زرین‌شهر را به نمایش خواهم گذاشت و بعد هم مصاحبه‌ای که اعلام کردند این‌یک بازدید بوده و قضاوت با افکار عمومی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

میثم محمدی شهردار زرین‌شهر نیز می‌گوید: با توجه به مشکلات به وجود آمده درروند اجرای پروژه شهرک حمل‌ونقل کالای زرین‌شهر در مرحله نخست باید با سرمایه‌گذاران بخش خصوص وارد مذاکره می‌شدیم و خوشبختانه سرمایه‌گذار بخش خصوصی نیز تمایل داشت با حفظ منافع طرفین به‌صورت کدخدامنشانه این موضوع را حل و فصل کنیم.

وی می‌افزاید: پس از برگزاری جلسات متعدد برای حل اختلافات بین مدیریت شهری زرین‌شهر و سرمایه‌گذاران بخش خصوص بالاخره تفاهمی برد -برد انجام گرفت و مجدداً فعالیت عمرانی در شهرک حمل‌ونقل از سر گرفته شد البته در متمم لایحه‌ای که به شورای اسلامی زرین‌شهر تقدیم شده بود نیز ما به‌صراحت اعلام شده بود که بخش خصوصی و شرکت‌های حمل‌ونقل باید ظرف مدت سه ماه در این شهرک مستقر و فعالیت خود را آغاز کنند.

شهردار زرین‌شهر تصریح می‌کند: با توجه به توافقات انجام شده شهرداری زرین‌شهر به‌صورت جهادی وارد میدان عمل شد و معابر موردنیاز و سایت استقرار کانکس‌ها آماده‌سازی شدند و روشنایی موردنیاز سایت نیز اجرایی شد.

وی ادامه می‌دهد: میدان ورودی شهرک حمل‌ونقل کالای زرین‌شهر، آسفالت، دسترسی‌ها و مسائل ایمنی موردنیاز معابر و همچنین مباحث ترافیکی و خط‌کشی موردنیاز در شهرک انجام شد.

محمدی اضافه می‌کند: کیوسک نگهبانی، دوربین‌های امنیتی و نرم‌افزار ورود و خروج کامیون‌ها و خودروهای به پارکینگ خریداری و نصب‌شده و 50 خط تلفن و دیتا نیز به شرکت‌های حمل‌ونقل تحویل گردید، کانکس موردنیاز استقرار اعلام بار نیز مهیا شده است.

وی عنوان می‌کند: پس از آماده‌سازی سایت موردنظر، 20 کانکس توسط شرکت‌های سرمایه‌گذار مستقر شدند که از این تعداد 18 کانکس تحویل شرکت‌ها شده است که هشت شرکت نیز در حال حاضر مشغول به فعالیت هستند و روزانه به محل کار خود رفته و بارنامه صادر می‌کنند که از این تعداد شش شرکت لنجانی بوده و دو شرکت اصفهانی هستند.

شهردار زرین‌شهر عنوان می‌کند: 10 شرکت دیگر نیز کانکس‌های خود را تحویل گرفته‌اند اما همچنان مستقر نشده و فعالیتی را انجام نمی‌دهند به‌گونه‌ای که می‌توان گفت عزمی برای انجام کار در آن‌ها مشاهده نمی‌شود.

وی می‌گوید: اقدامات صورت گرفته در فاز نخست باهدف راه‌اندازی کامل شهرک حمل‌ونقل کالای زرین‌شهر انجام گرفت و قطعاً چرخه کامل فعالیت این شهرک زمانی رخ خواهد داد که کلیه شرکت‌هایی که سهامدار هستند و کانکس تحویل گرفته‌اند در شهرک مستقرشده و اعلام بار برای رانندگان انجام شود.

محمدی می‌افزاید: امروز همچنان دو موضوع اعلام بار و حضور فیزیکی شرکت‌های حمل‌ونقل کالا و کامیونداران در شهرک اتفاق نیفتاده حال آنکه تجهیزات مورد نیاز اتاق اعلام بار نیز توسط شهرداری آماده شده و پنج خط تلفن و سیستم اعلام بار الکترونیکی موردنیاز نیز توسط پیمانکار طرح‌های الکترونیکی انجام‌گرفته است.

همچنان حلقه‌های مفقوده راه‌اندازی شهرک پابرجاست

وی یادآور می‌شود: برخی افراد عدم راه‌اندازی شهرک حمل‌ونقل را مقاومت رانندگان برای انتقال از پایانه امیرکبیر به شهرک حمل‌ونقل کالای زرین‌شهر و برخی اختلافات در مرکز استان می‌دانند و علی رغم پیگیری‌های انجام شده از سوی شهرداری و شورای اسلامی زرین‌شهر، سازمان حمل‌ونقل، نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان و معاون استاندار همچنان حلقه‌های مفقوده راه‌اندازی شهرک پابرجا مانده‌اند.

شهردار زرین‌شهر متذکر می‌شود: شهرک حمل‌ونقل کالای زرین‌شهر، شهرکی مصوب به شمار می‌آید که در شورای عالی برنامه‌ریزی استان به تصویب رسیده و براساس قانونی طرحی که به تصویب این شورا برسد باید مورد حمایت مدیران استانی قرار داشته باشد.

وی تأکید می‌کند: اگر قرار بود یکی از ارگان‌های دولتی و یا نهادی مخالف ایجاد چنین شهرکی در شهرستان لنجان باشد باید از ابتدای امر اعلام مخالفت‌ها انجام می‌گرفت و با توجه به اینکه امروز میلیاردها تومان سرمایه‌گذاری در این شهرک انجام‌گرفته و یکی از مطالبات مهم مردم شهرستان به شمار می‌آید باید با همدلی و همراهی راه‌اندازی شهرک گام برداشت.

محمدی می‌گوید: از آغاز پیگیری‌های مجدد همه مسئولان شهرستان لنجان و مدیریت شهری زرین‌شهر متفق القول براین موضوع تأکید داشته‌اند که ظرف مدت یک سال این شهرک فعالیت خود را در فاز یک آغاز کند و راه‌اندازی کامل شود و با توجه به پیگیری‌های انجام شده از سوی نماینده مجلس، فرماندار و ... امیدواریم این مهم محقق شود.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری کماکان به هدف اصلی خود دست پیدا نکرده است چراکه درآمد شهرداری با حضور کامیونداران در شهرک رقم خواهد خورد، اظهار می‌کند: راهکار عملیاتی راه‌اندازی شهرک حمل‌ونقل کالای زرین‌شهر آن است که با توجه به اینکه مقدمات موردنیاز توسط شهرداری زرین‌شهر در شهرک مهیا شده است، در مرحله نخست بخشی از پایانه امیرکبیر به این شهرک منتقل شود و اعلام بار انجام گیرد و در ادامه رفع نواقص احتمالی نیز انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/ ع

R41346/P/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۵۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است

نماینده مردم اصفهان گفت: شبکه معابر شرق شهرستان اصفهان بسیار ضعیف است و جاده‌های اصلی سرویس دهنده در مناطق  شمالی و جنوبی و قهاب در بدترین شرایط خودش است و پیگیری‌های ما برای حل این مشکل تاکنون به جایی نرسیده و شرمنده مردم هستیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مهدی طغیانی در شورای اداری مشترک استان و شهرستان اصفهان اظهار داشت: بخش امروزی منطقه شرق شهرستان اصفهان، حکم قلب منطقه شرق استان را دارد و در این بخش بین 70 تا 80 هزار نفر جمعیت داریم و نقطه صقل منطقه به شمار می‌رود.

وی افزود: با این حال شبکه معابر این بخش بسیار ضعیف است و جاده‌های اصلی سرویس دهنده در مناطق  شمالی و جنوبی و قهاب در بدترین شرایط خودش است و پیگیری‌های ما برای حل این مشکل تاکنون به جایی نرسیده و شرمنده مردم هستیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متأسفانه منطقه و به طور کلی شرق استان مسیر سرویس‌دهی مناسبی ندارد و حل این مشکلات نیاز به عزم جدی دارد.

وی مسئله آب را مهم‌ترین مشکل منطقه شرق شهرستان اصفهان دانسته و گفت: در این منطقه کشاورزی از قدیم جریان داشته و صدمات زیادی از این موضوع خورده است اما متاسفانه تلاش‌های ما تاکنون به جایی نرسیده است و امیدواریم بتوانیم در زمان باقی مانده از عمر دولت سیزدهم، خروجی قابل عرضه‌ای برای مردم این منطقه در حل مسئله آب داشته باشیم.

ACD فضای اقتصادی اصفهان را تغییر خواهد داد + فیلم

وی در ادامه افزود: یکسری از مشکلات خاص مناطق هستند به طور مثال در منطقه اصفهانک بنیاد مسکن در دوره‌ای واگذاری داشته اما سایر خدمات روی زمین مانده است و این دست مشکلات باید هر چه سریع‌تر حل شوند.

طغیانی در پایان گفت: امیدوارم این جلسه نقطه عطفی برای حل مشکلات منطقه شرق اصفهان و سایر مناطق استان باشد.

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • پایان موقت کاوش در محوطه تازه کشف‌شده در اصفهان + عکس
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • بلاتکلیفی مسکن ملی نورآباد از زبان متقاضیان