Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@04:00:41 GMT

بداخلاقی سیاسی آسیب امروز جامعه است

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۰۵۴۹۴

بداخلاقی سیاسی آسیب امروز جامعه است

به گزارش ایرنا، بهمن خطیبی روز سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در محل دفتر امام جمعه قرچک برگزار شد اظهار داشت: امروز جامعه به بستر امنیت روانی نیاز دارد که این مهم در حوزه سیاسی به ویژه با نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی نمود بیشتری پیدا می‌کند و لازم است تا همه افراد با گرایش های مختلف، احترام به یکدیگر را در اولویت خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: می‌توان با درک صحیح از شرایط جامعه، درعین رقابت، فعالیت های سیاسی را توسعه داد که این مهم با پرهیز افراد از تخریب یکدیگر میسر می‌شود.
وی تأکید کرد: رعایت اخلاق در جامعه باید از مسئولان آغاز شود تا مردم نیز با تأسی از آنان، رعایت اخلاق را در اولویت خود قرار دهند.
خطیبی با اشاره به توسعه فعالیت‌های تبلیغی در فضای مجازی گفت: فضای مجازی نباید به محلی برای باج خواهی افراد و گروه ها تبدیل شود، اگر افراد در هر حرف و اظهار نظر، به وجدان بیدار خود رجوع کنند، فضای مجازی به محلی برای بی اخلاقی تبدیل نمی‌شود.
وی گفت : امروز شاهدیم که در فضاهای مجازی مطالبی منتشر می‌شود که نه تنها جنبه اطلاع رسانی ندارد، که با هدف هتاکی و تخریب افراد ارائه می‌شود، اگر برای فضای مجازی تولید محتوا صورت گیرد، شاهد این بی اخلاقی ها نخواهیم بود.
فرماندار قرچک افزود: ایران به عنوان کشوری متمدن، باید الگوی اخلاق اسلامی باشد لذا تمامی گروه ها و دستگاههای فرهنگی موظفند تا در حوزه فرهنگ و اخلاق سرمایه گذاری کرده و از بروز بی اخلاقی پیشگیری کنند.
وی گفت: در کشور دینی، نباید اصول اولیه انقلاب که همان جاری شدن صفات نیکو است، با بی توجهی کنار گذاشته شود، جامعه ای که به اقتدار سیاسی و نظامی رسیده، به راحتی می تواند مسائل اخلاقی را فرهنگ سازی کرده و بی اخلاقی ها را کنترل کند.
خطیبی گفت: متأسفانه در آستانه انتخابات، بداخلاقی هایی در حوزه سیاسی جامعه رخ می‌دهد که غیر قابل تصور است، افراد برای حفظ موقعیت و قدرت خود و بیرون کردن رقیب، به تهمت و بداخلاقی روی می آورند که این امر، امنیت روانی را خدشه دار می‌کند.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/۷۲۵۴//۱۳۴۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی قرچک انتخابات مجلس شورای اسلامی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۵۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس

سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی کسب خبری مبنی بر هتک حرمت و حیثیت از سوی یک صفحه اینستاگرامی با انتشار تصاویر کاندیدا‌ها و تمسخر آنان و انتشار اخباری تحت عنوان افشاگری بر علیه برخی افراد ومسئولان با هدف تشویش اذهان عمومی در زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ سلیمانی گفت: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ایمان برای انسان مؤمن امنیت به ارمغان می‌آورد
  • خسرو غفوریان کیست؟
  • زبان طنز نیشدار است
  • پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران با روایت صفحات مجازی
  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس
  • صبا آذرپیک به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد
  • تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه
  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود