Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@06:32:42 GMT

نوسازی مدارس گلستان چند سال زمان می‌برد؟

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۰۵۷۳۲

نوسازی مدارس گلستان چند سال زمان می‌برد؟

استاندار گلستان با بیان این که امسال ۱۰۰ مدرسه در استان ساخته خواهد شد، گفت: دو هزار و ۵۰۰ مدرسه در استان داریم که اگر سالی ۱۰۰ مدرسه توسط دولت و خیران ساخته شود، ظرف ۲۵ سال تمام مدارس ما نوسازی خواهند شد.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری گلستان، دکتر هادی حق شناس امروز در آیین افتتاح مدرسه خیرساز فرمد ۳ در گرگان اظهار کرد: اگر مدارس آباد باشد، شهر و روستای ما هم رونق خواهد گرفت و البته آبادانی مدرسه صرفاً به معنای یک مدرسه خوب نیست بلکه معلمان و نوع آموزش هم نقش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که راه توسعه کشور از مدارس می گذرد، گفت: باید بتوانیم با استفاده صحیح از امکانات، دانش آموزانی باسواد از نظر فرهنگی و اجتماعی به جامعه تحویل دهیم.

استاندار گلستان بیان کرد: معلمان باید بتوانند از امکانات استفاده کرده تا محصول خوبی برای دانشگاه و جامعه آماده کنند. امروز سواد صرفاً خواندن و نوشتن نیست بلکه توانایی زندگی جمعی و کارگروهی و مشورت بوده که آن را باید به دانش آموزان آموخت.

حق شناس با بیان این که جامعه ایرانی در زمینه همفکری و مشارکت و کارگروهی ضعیف است، از معلمان خواست که با تربیت دانش آموزان با روابط اجتماعی بالا این مشکل را برطرف کنند.

وی تصریح کرد: عقل جمعی کمتر از عقل فردی خطا می کند و اگر این امر را معلمان به دانش آموزان بیاموزند بسیاری از مشکلات حل می شود.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس گلستان نیز در این مراسم گفت: برای مهر امسال ۲۳ پروژه با ۱۲۶ کلاس درس با مبلغ ۴۷ میلیارد تومان تحویل داده شد که از این تعداد ۱۵ پروژه با ۸۰ کلاس درس با مشارکت خیران ساخته شد.

یاسر لیوانی خاطرنشان کرد: مدرسه خیرساز فریدون مدنی(فرمد ۳) ۱۸ کلاس درس و ۱۰ فضای جنبی مانند کتابخانه و نمازخانه دارد و با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان ساخته شده است. این سومین پروژه ای است که توسط این خیر ساخته شده و دو پروژه دیگر نیز با کمک این خیر در دست ساخت داریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی نوسازی مدارس گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۵۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)

 طرح حافظان نور با حضور یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر از ۳۰۰ مدرسه از نواحی شهر قم، خلجستان و شهرستان‌های کهک و جعفرآباد امروز در شبستان حضرت زهرا (س) برگزار شد.

این برنامه دختران دانش آموز نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه عفاف و حجاب مدارس مطرح کردند.

در این طرح از هر مدرسه ۶ دانش آموز منتخب به‌عنوان گروه حافظان نور با هدف کنشگری این گروه‌ها در مدارس خود فعالیت می‌کنند.

در پایان این برنامه به قید قرعه به طرح‌های دانش آموزان جوایزی اهدا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • "الف تا" رویدادی برای ارائه خلاقیت‌های آموزشی معلمان در سطح بین‌المللی
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • اقدامات تربیتی و آموزشی برخی معلمان از جنس چندین نسل قبل است/اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • صدور مجوز حمل سلاح برای معلمان مدارس در تنسی آمریکا