Web Analytics Made Easy - Statcounter

چندی پیش زن جوانی با طرح شکایتی از آزار جنسی خود توسط پنج مرد افغان خبر داد و خواهان رسیدگی به پرونده شد.

به گزارش شریان نیوز،این زن در تشریح ماجرا و نحوه آزار خود گفت: من در یکی از سایت‌های اینترنتی آگهی فروش ملکی را دیدم، پس از آن در تماس تلفنی با شماره‌ای که در آگهی ثبت شده بود اطلاعاتی به‌ دست آوردم و زمانی را برای دیدن آن ملک هماهنگ کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاکی ادامه داد: در زمان مقرر به محل رفتم و مردی که با او صحبت کرده بودم ملک را به من نشان داد، اما آن ملک توجهم را جلب نکرد. وقتی که می‌خواستم از آنجا بروم مرد که بعدا فهمیدم افغان است به من گفت ملک دیگری هم برای فروش دارد، به همین خاطر قرار شد مرا به آنجا ببرد، اما وقتی به آنجا رسیدیم یک لحظه ترسیدم و تصمیم گرفتم قبل از ورود به ملک برگردم که ناگهان آن مرد مرا به داخل هل داد و بعد هم با تهدید مرا مجبور به سکوت کرد.

این زن همچنین گفت: التماس می‌کردم و به او می‌گفتم هرچه بخواهد به او می‌دهم فقط اجازه بدهد من از آنجا بروم، اما آن مرد اصلا به حرف من اهمیتی نمی‌داد و پس از مدتی چهار نفر دیگر هم به آنجا آمدند و بعد هم به‌زور و تهدید نقشه‌شان را عملی کردند.
در پی این شکایت گروهی از مأموران که این حادثه در محدوده استحفاظی آنها اتفاق افتاده بود مسئول رسیدگی و بررسی اولیه پرونده شدند.

مأموران در تحقیقات خود سرنخ‌هایی به دست آوردند و از این طریق فردی را که با یکی از متهمان فراری در ارتباط بود شناسایی کردند. در ادامه مأموران از او خواستند در تماس با متهم فراری قرار صوری بگذارد و بگوید افرادی خواهان خرید ملک هستند، اما متهم باید آنها را از پاسداران به محل موردنظر ببرد. به‌این‌ترتیب مرد افغان در قراری صوری دستگیر شد و در بازجویی‌های اولیه به اتهام خود اعتراف کرد. در ادامه یکی دیگر از متهمان فراری نیز شناسایی و دستگیر شد. پس از آن با توجه به نوع جرم و ضرورت رسیدگی تخصصی، پرونده در اختیار مأموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.
در ادامه تحقیقات مأموران اداره شانزدهم بررسی‌ها و بازجویی‌ها را ادامه دادند. آخرین اخبار حکایت از آن دارد که مأموران اداره آگاهی موفق به دستگیری سه متهم فراری پرونده شده‌اند و به‌این‌ترتیب هر پنج متهم به مرجع قضائی معرفی می‌شوند تا به جرمشان رسیدگی شود.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۵۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشار کیگا کجاست ؟ چگونه به آنجا برویم ؟

یکی از زیبا‌ترین آبشار‌های دیدنی در ایران که شما می‌توانید با زیبایی‌های زیادی از آن آشنا شوید، آبشار کیگا بوده این آبشار در ارتفاعات زیبای تهران قرار دارد.

به گزارش دلگرم، تهران همواره یکی از شهر‌های دیدنی و توریستی بوده که سالانه گردشگران زیادی را جذب می‌کند. در روستا‌های این نواحی شما می‌توانید با جاذبه‌های مهمی روبرو شوید. یکی از روستا‌های دیدنی در اطراف تهران روستای کیگا بوده که با وجود امامزاده داوود میزبان گردشگران زیادی است. در بهار نیز این مکان مقصد گردشگران بوده و جذابیت‌های زیادی دارد.

مسیر دسترسی به روستا:

در مسیر دسترسی به این روستا باید به تهران بروید و میدان بهاران وارد مسیر جاده سولقون شوید. بعد از عبور سولقون به سمت امامزاده داوود راهی شده و به روستای کیگا می‌رسید.

در این روز دو جاده فرعی وجود دارد. جاده اول به سمت سنگان و جاده دومی نیز به سمت رندان و طالون دسترسی دارد. نرسیده به امامزاده داوود در مسیر سمت راست جاده فرعی شما وارد روستا می‌شوید و از این به بعد می‌توانید با مناظر زیبای این روستا آشنا شوید. این روستا از دیدنی‌های اطراف تهران است.

این روستا زیبایی‌های گردشگری زیادی داشته سالانه علاقه‌مندان زیادی از طبیعت بکر این نواحی دیدن می‌کنند. اگر قصد سفر به این منطقه گردشگری را دارید، بهتر است تا فصل بهار را انتخاب کنید. در این فصل آب و هوا معتدل‌تر بوده و البته با طبیعت سرسبز تری نیز روبرو می‌شوید.

اولین تجربه شما تجربه آشنایی با محلی‌های این روستا است. مردمانی مهمان نواز که به دور از هیاهوی شهری تهران زندگی ساده و در عین حال سالمی را انتخاب کردند. این روستا تقریباً دارای شیب‌های نسبتاً ملایمی بوده البته می‌توان گفت که یک روستای دره‌ای است و از این رو در قسمت‌هایی از آن شیب وجود دارد.

مسیر دسترسی به این روستا دشوار نبوده و چندان سخت نیست. شما می‌توانید با یک وسیله نقلیه به راحتی به این مکان تردد کنید. در مسیر آبشار کیگا زیبایی‌های زیادی پیش زوی شما قرار دارد.

بسیاری از گردشگران برای بازدید از آبشار مرتفع به این روستا می‌روند. به دلیل وجود حجم بارش‌ها و آب‌های رودخانه‌ای و آبشار در این نواحی طبیعت آن نیز سرسبز است. همانطور که مشاهده می‌کنید، درختان گردو چنار در کنار رودخانه و آب خنک به خوبی رشد کرده اند.

این روستا بهشت گردشگران بوده و با قدم زدن در قسمت‌های مختلفی از آن می‌توانید با جاذبه‌های زیادی روبرو شوید. کوچه‌های روستا نسبتا تنگ بوده، اما حس و حال خوبی به شما القا می‌کند. آبشار این روستا نسبتا مرتفع بوده و در فصل‌های مختلفی از سال جاری می‌باشد.

در حوضچه پایینی آبشار می‌توانید آب تنی کنید. در فصل زمستان این نواحی نسبتاً سرد است. پس پیشنهاد می‌کنیم که فصل بهار و تابستان را انتخاب کنید. صخره‌های این نواحی ارتفاع زیادی داشته اطرافیان پوشش‌های گیاهی متنوعی وجود دارد. مکان‌های دیدنی حومه تهران با این تنوع و زیبایی مورد توجه هستند.

دیگر خبرها

  • استخدام ۵ عضو یک خانواده در صداوسیما
  • آبشار کیگا کجاست ؟ چگونه به آنجا برویم ؟
  • رسانه‌های عبری: نتانیاهو در منگنه است و حکم‌های بازداشت خواب را از چشمانش ربوده است
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • (عکس) بازداشت رباینده دختر ۱۶ ساله
  • یک روایت از جهادگران در عملیات بیت‌المقدس
  • تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات
  • نماینده مجلس نگران ترکیه شد؛ آنجا هر مرد ۱۵ شریک جنسی زن دارد؟
  • ادامه اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا؛ بازداشت ۲۵ نفر در دانشگاه ویرجینیا
  • قیمت افغانی به تومان امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳