Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیم یارمحمدی نایب رئیس اول کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه کمیسیون عالی سوانح راه‌آهن به صورت موازی با کمیسیون عمران مجلس درباره بررسی سانحه قطار تهران – زاهدان جلسات متعددی برگزار کرده است، گفت: کمیسیون عالی سوانح راه‌آهن علت وقوع این سانحه را باز کردن پیچ‌های ریل عنوان کرده است، اما در کمیسیون عمران درجه اهمیت این موضوع بالاتر است و ما با حضور تمامی دستگاه‌ها تمام جوانب این حادثه را بررسی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: تا به امروز تذکرات متعددی در باره علت چنین حادثه‌هایی را به ویژه در بخش ریل به راه‌آهن داده‌ایم و به عقیده بنده مسئولیت وقوع این سانحه بر عهده دستگاه‌های مختلف شرکت راه‌آهن است.

بیشتر بخوانید: حرکت قطار‌های تهران - زاهدان و بالعکس، طبق برنامه انجام می‌شود

نماینده زاهدان توضیح داد: باید نظارت‌های بسیار بیشتری از سوی دستگاه‌های مختلف راه‌آهن باشد و پلیس راه‌آهن مسئول ایستگاه و نظارت بر محدوده‌ای راه‌آهن در وقوع این حادثه سهیم هستند و در کمیسیون عمران به صورت مختلف و همه‌جانبه تمامی موضوعات را بررسی و مطابق با اهمیت، آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

یارمحمدی اظهار کرد: باز شدن پیچ‌های ریل تنها بخشی از وقوع این حادثه است بنابر این ما باید تمامی جوانب از جمله بخش‌های نظارتی هم مسائل فنی، وزن واگن، سرعت قطار را هم در این بخش بررسی کنیم تا بتوانیم به یک نتیجه مشخص در این بخش برسیم.

او تصریح کرد: امنیت خط و همچنین امنیت فنی در این حوزه بسیار مهم است و شرکت راه‌آهن باید در باره این حادثه هفته آینده به کمیسیون عمران پاسخگو باشد.

نایب رئیس اول کمیسیون عمران با اشاره به اینکه در هفته آینده با حضور استاندار سیستان و بلوچستان مسئولان شرکت راه‌آهن و نمایندگان مجلس این حادثه بررسی خواهد شد، گفت: بازدید‌های میدانی نشان داد که باز شدن پیچ علت وقوع این سانحه است، اما باید تمامی بخش‌ها از جمله وزن قطار، سرعت و امنیت آن هم در ابعاد بالاتری بررسی شود.

انتهای پیام/

بررسی دقیق تر حادثه راه آهن  تهران -زاهدان با حضور تمامی دستگاه های ریلی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۶۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن

منابع خبری از وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن خبر دادند.

به گزارش ایسنا، سازمان تجارت دریایی انگلیس(آمبری) امروز اعلام کرد گزارشها مبنی بر وقوع حادثه امنیتی در فاصله ۱۵ مایلی دریایی جنوب غرب عدن واقع در یمن دریافت کردیم.

شب گذشته نیز «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد نیروهای یمنی در دفاع از فلسطین یک کشتی آمریکایی با نام ( MAERSK YORKTOWN )  را در اقیانوس هند هدف قرار دادند.

وی افزود: «نیروهای مسلح یمن همچنین یک ناو آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسراییلی با نام (MSC VERACRUZ )  را در اقیانوس هند مورد حمله قرار دادند.»

ارتش یمن حملات پهپادی و موشکی به کشتی‌های تجاری مرتبط با رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس را در دریای سرخ در همبستگی با فلسطینی‌ها در غزه انجام می‌دهد. این حملات که تقریبا به صورت روزانه انجام می‌شود، شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی را مجبور کرده تا به جای عبور از تنگه باب المندب مسیر طولانی‌تری را که هزینه بیشتری نیز دارد، انتخاب کنند.

در واکنش به حملات ارتش یمن، آمریکا و انگلیس حملاتی را علیه مقرهای ارتش یمن انجام داده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است
  • کاهش رشد نقدینگی به تنهایی موجب مهار تورم نخواهد شد
  • انفجار قطار حامل بنزین در آمریکا + فیلم
  • موانع تامین مسکن ایثارگران در شهر جدید سهند بررسی شد
  • وقوع حادثه امنیتی در جنوب یمن
  • عرضه زمین راهگشا برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ساخت مسکن است
  • وقوع حادثه دریایی جدید در جنوب غرب عدن
  • وقوع حادثه امنیت دریایی در خلیج عدن
  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن
  • بررسی علل وقوع حوادث غیرمترقبه ایلام