Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@03:34:53 GMT

سقوط حجم تولید نفت آمریکا

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۰۶۱۵۳

سقوط حجم تولید نفت آمریکا

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز، گزارش ماهانه اداره اطلاعات انرژی آمریکا نشان می‌دهد تولید نفت خام آمریکا در جولای ۲۷۶ هزار بشکه در روز کاهش یافته و به ۱۱.۸۱ میلیون بشکه در روز رسیده است. این سومین ماه پیاپی کاهش نسبت به بالاترین رکورد آن در ماه آوریل بود. آمریکا در آوریل ۱۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۲ میلیون بشکه در روز نفت تولید کرد.

بیشتر این کاهش تولید به خاطر پایین آمدن تولید در خلیج مکزیک آمریکاست. تولید در این منطقه حدود ۳۳۲ هزار بشکه در روز کاهش یافته و به ۱.۵۸ میلیون بشکه در روز رسیده است.

تولید در داکوتای شمالی ۱۴ هزار بشکه در روز بالا رفته و به رکورد ۱.۴۱ میلیون بشکه در روز رسیده است در حالی که تولید در تگزاس ۴۰ هزار بشکه در روز افزایش یافته و برای اولین بار از ۱۹۸۱ به بیش از پنج میلیون بشکه در روز رسیده است.

بیشتر بخوانید:  تولید روزانه ۲.۳ میلیون بشکه نفت توسط غیراوپکی‌ها

رونق نفت شیل مخصوصاً افزایش تولید در تگزاس و داکوتای شمالی کمک کرد تا آمریکا تبدیل به بزرگترین تولید کننده نفت در جهان شود و از عربستان و روسیه پیشی بگیرد. اما سرعت رشد تولید آمریکا در سال جاری میلادی کند شده است، چون شرکت‌های انرژی آمریکا ده ماه متوالی است تعداد چاه‌های نفت خود را کاهش میدهند و هدف آن‌ها کاهش هزینه‌های حفاری‌های جدید است.

در همین حین، طبق گزارش اداره اطلاعات انرژی آمریکا، تولید ناخالص ماهانه گاز طبیعی آمریکا در ۴۸ ایالت پایینی این کشور به رکورد جدید ۱۰۱.۳۴ میلیارد متر مکعب در روز در ماه جولای رسید در حالی که تولید گاز این کشور در ژوئن ۱۰۱.۱۹ میلیارد متر مکعب در روز بود.

در تگزاس، بزرگترین ایالت تولید کننده گاز آمریکا، تولید ۱.۸ درصد افزایش یافت و به رکورد ۲۷.۹۶ میلیارد متر مکعب در روز رسید.

در پنسیلوانیا، دومین ایالت بزرگ تولیدکننده گاز آمریکا، تولید ۱.۹ درصد بالاتر رفت و به ۱۹.۰۹ میلیارد متر مکعب در روز رسید. انتهای پیام/ تولید نفت آمریکا ۲۷۶ هزار بشکه در روز کاهش یافت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی قیمت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۶۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز لگد تاریخی کلینزمن: مقابل تراپاتونی گریه کردم!

به گزارش "ورزش سه"، لگد معروف کلینزمن به بشکه تبلیغاتی که در بیرون از زمین قرار داشت در زمان حضورش در بایرن مونیخ حالا به بخشی افسانه‌ای از تاریخ فوتبال این باشگاه تبدیل شده است.

این ستاره سابق بایرن و تیم ملی آلمان حالا در گفتگویی درباره این اتفاق و جنونی که در آن زمان به او دست داده بود صحبت کرده است، اتفاقی که در رقابت‌های هفته سی و یکم فصل 97-1996 رخ داد و در خاطر هواداران بایرن ماندگار شد.

کلینزمن در گفتگو با درباره ناراحتی‌اش از این اتفاق و صحبتش با جووانی تراپاتونی که هدایت بایرن را برعهده داشت اظهار داشت:«من با گریه مقابلش ایستادم و گفتم استاد، متاسفم. نمی‌دانم چه اتفاقی برایم افتاد. سپس او به من گفت که همه چیز را فراموش کرده و مشکلی وجود ندارد. این اتفاقی است که از روی احساسات رخ می‌دهد. البته که پس از آن همیشه زیر نظر بودم.»

این اتفاق در بازی هفته سی و یکم فصل 97-1996 رخ داد. بایرن تحت هدایت تراپاتونی باید در خانه روبروی تیم قعر جدولی فرایبورگ بازی می‌کرد. آنها در نبردی نزدیک با بایرلورکوزن برای کسب عنوان قهرمانی بودند و اجازه هیچ لغزشی را نداشتند.

مشکل اینجا بود که بازی در دقیقه ۸۰ همچنان با تساوی بدون گل دنبال می‌شد. همین موضوع باعث شد که تراپاتونی تصمیم به تعویض کلینزمن بگیرد و این اتفاق او را عصبانی کرد. این بازیکن در حالی از زمین بیرون رفت که فحاشی می‌کرد و در نهایت به بشکه تبلیغاتی کنار زمین لگد محکمی زد.

او درباره این لگد گفت:«این لگد خیلی دردناک بود. آسیب جدی به مچ پایم زدم و به شدت خونریزی کرد. این اتفاق با بحث و درگیری به زبان ایتالیایی ادامه پیدا کرد و من و تراپاتونی مدام شروع به بحث کردیم. پس از بازی بلافاصله از تمامی اعضای تیم و همچنین از مربی در رختکن عذرخواهی کردم. این اتفاق هرگز نباید رخ می‌داد.»

با وجود اینکه بایرن و کلینزمن پس از این فصل راه‌شان را از یکدیگر جدا کردند اما باشگاه بایرن این تکه تاریخی از فوتبالش را تا امروز حفظ کرده است. این بشکه افسانه‌ای در حال حاضر در باشگاه بایرن قرار دارد.

دیگر خبرها

  • قیمت سکه در سراشیبی سقوط
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ / طلای ۱۸ عیار روی مدار سقوط
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ سکه یک کانال دیگر سقوط کرد
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • نرخ تورم در آمریکا همچنان بازهم افزایشی شد
  • راز لگد تاریخی کلینزمن: مقابل تراپاتونی گریه کردم!
  • دلار باز هم سقوط کرد/ دلار احتمالا به این عدد می‌رسد
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین