Web Analytics Made Easy - Statcounter

 تیم گل گهر سیرجان که چند هفته‌ای است چند بازیکن کلیدی خود را در بازی هایش در اختیار نداشت، حالا ممکن است این بازیکنان در بازی مقابل استقلال تهران هم غایب باشند.

 اخبار ورزشی- پیمان رنجبری مهاجم گلزن این تیم که از اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان دچار مصدومیت شده بود، همچنان به روز‌های اوج خود برنگشته و به نظر می‌رسد در بازی مقابل استقلال حضور ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 یوسف وکیا مدافع کلیدی وینکو بگوویچ، سرمربی گل گهر هم چند وقتی است دچار مصدومیت شده و وضعیت او هم مانند رنجبری نامشخص است.  

مهرداد عبدی دیگر مدافع گل گهر که چند هفته‌ای تیمش را همراهی نمی‌کرد به احتمال بالا بازی حساس تیمش مقابل آبی پوشان تهرانی از دست می‌دهد. حسام پورهاشم هم مانند رنجبری مصدوم شده و به نظر می‌رسد در دیدار با استقلال غایب است.  با این حال میلاد فراهانی گلر گل گهری با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت، برابر استقلال درون دروازه می ایستد.

به نظر می‌رسد دست وینکو بگوویچ برای چینش ترکیب تیمش مقابل استقلال تهران کمی بسته است و ضمن اینکه در صورت نتیجه نگرفتن مقابل شاگردان استراماچونی زمزمه‌های جدایی اش از جمع سیرجانی‌ها به گوش می‌رسد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال مصدومیت گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۶۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریم هوادار مثل کریم بنزما! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، برتری ارزشمند هوادار تهران مقابل صنعت نفت آبادان کاری کرد تا خیال این تیم بابت بقا در لیگ برتر تقریبا راحت شود که گل دوم بنفش پوشان را کریم اسلامی با سه سرتوپ دیدنی و شوت زمینیِ پای چپ، مشابه با حرکت و گل‌های کریم بنزما به ثمر رساند.

هوادار مقابل صنعت نفت دوباره در خط حمله مهاجم با تجربه خود را در اختیار داشت و این بازیکن هم نمی‌خواست در بازگشت به جمع نفرات اصلی تیمش جایگاه خود را از دست بدهد و توانست با یک بازی درخشان نقش کلیدی در سه امتیاز مقابل تیم سرسخت صنعت نفت داشته باشد.

کریم اسلامی که پیش از این چهار گل مهم برای بنفش پوشان زده بود، در دیدار با آبادانی‌ها هم کاری کرد تا از شوک زودهنگام خارج شوند و با گرفتن خطاهای متعدد در زمین حریف فرصت زدن ایستگاهی و گل را برای تیمش به وجود آورد و دومین گل هوادار را هم با حرکت انفرادی و سه سرتوپ و دریبل و در نهایت شوت زمینیِ پای چپ زد تا مهره شاخص تیمش در این دیدار باشد.

مهاجم با تجربه هوادار تهران با عملکردش در این دیدار توانست پنجمین گل خود در فصل جاری لیگ برتر را به ثمر رساند که این آمار او در مقایسه با بسیاری از مهاجمان جوان لیگ بالاتر و قابل توجه‌تر است.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • این شاید ترکیب استقلال در بازی امروز باشد!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • وضعیت مهاجم استقلال برای همراهی تیمش مشخص شد
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • کریم هوادار مثل کریم بنزما! (عکس)
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)