Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم سابق تیم ملی هلند اعتقاد دارد داوید دخیا می‌توانست واکنش بهتری روی گل حریف نشان بدهد. 

طرفداری- رابین فن پرسی پس از تساوی ۱-۱ منچستریونایتد-آرسنال، به اونای امری برچسب «محافظه کار بودن» زد.

به گزارش سایت گل، این مهاجم هلندی که سابقه بر تن کردن پیراهن هر دو تیم را در کارنامه دارد، بیشتر به خاطر منفعل بودن توپچی‌ها در بازی‌ای که می‌توانست دستاورد بیشتری برای آن‌ها داشته باشد، ناراحت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فن پرسی در خصوص عملکرد آرسنال گفت:

با وجود این که مسابقه خارج از خانه بود، بازی بزرگی بود و شرایط میزبانی اهمیتی نداشت. باید سراغ حریف رفت، از جلوی زمین پرس کرد، توپ را در زمین آن‌ها نگه داشت و مثبت بازی کرد. دوست داشتم شاهد طرح و برنامه بهتری باشم. می‌شد دید که در ۲۵ دقیقه ابتدایی بازی خیلی عقب می‌آمدند و به عبارتی عقب می‌نشستند. اگر این انتخاب مربی و بازیکنان باشد، مشکلی نیست ولی باید بازیکنان دونده‌ای هم (برای ضد حمله زدن) داشت. نیاز دارید وقتی صاحب توپ شدید، دست کم دو نفر فرار کنند ولی من چنین چیزی ندیدم. 

برخلاف داوید دخیا، فن پرسی اعتقاد داشت تساوی نتیجه عادلانه‌ای برای بازی شب گذشته بوده است. او همچنین باور داشت دروازه‌بان شیاطین سرخ می‌توانست در صحنه گلزنی پیر امریک اوبامیانگ بهتر کار کند. 

نه واقعا، فکر می‌کنم آرسنال در نیمه دوم بهتر بود. هر دو تیم فرصت‌هایی داشتند ولی فکر می‌کنم در نهایت ۱-۱ نتیجه منصفانه‌ای است. به نظرم اگر به داوید نگاه کنید، البته خودم سه سال کنار او بازی کردم و شاهد روند رو به رشدش بودم، او فوق العاده است و یکی از بهترین دروازه‌بان‌های دنیا محسوب می‌شود ولی فکر می‌کنم در این صحنه خاص، خودش هم کمی به خاطر حالت بدنش ناراحت باشد. اگر دوباره آن صحنه را ببینید، او معمولا بدنش را بزرگ‌تر می‌کند ولی‌ در این صحنه مقداری خودش را جمع کرد. به همین خاطر فکر کنم کمی از خروج خودش ناراضی باشد چون معمولا بدنش را خوب بزرگ می‌کند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۶۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار:‌همیشه بازی با سپاهان سخت و حساس است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همیشه بازی‌هایی که مقابل سپاهان داشتیم سخت و حساس بوده است و شاید فقط جزئیات کوچک نتیجه بازی را تغییر می‌دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اوسمار لوس ویرا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر اظهار داشت: هر چقدر به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بازی‌ها سخت‌تر می‌شوند و همه تلاش می‌کنند به هدف‌شان برسند. همیشه بازی‌هایی که مقابل سپاهان داشتیم سخت و حساس بوده است و شاید فقط جزئیات کوچک نتیجه بازی را تغییر می‌دهد، بنابراین امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم و از این جزئیاتی که گفتم به خوبی استفاده کنیم.و

ادامه دارد..

دیگر خبرها

  • چه غیرمنصفانه: رئال قسر در رفت!
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • توخل: رسیدن به فینال امکان‌پذیر است/ کیم بیش از حد طمع کرد
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند
  • اوسمار:‌همیشه بازی با سپاهان سخت و حساس است
  • شاگرد و استاد رند | تعقیب و گریز برای صدرنشینی
  • جلیقه ضدگلوله بایرن آماده برای متوقف کردن رئال!‏
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال