Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانوی پیر قصد دارد یک بار دیگر شانس خود را برای پس گرفتن قهرمانی‌اش در فصل ۰۶-۲۰۰۵ امتحان کند. ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آستانه دربی ایتالیا، باشگاه یوونتوس فرجام خواهی جدیدی برای پس گرفتن اسکودتویش در فصل 06-2005 از رقیب دیرینه خود اینتر انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوونتوس سال 2006 به عنوان متهم ردیف اول پرونده کالچوپولی (تبانی با داوران) مجازات و به سری B‌ فرستاده شد. در همین راستا دو قهرمانی این تیم در فصل  05-2004 و 06-2005 ملغی شد و که اولین آنها به هیچ تیمی اختصاص پیدا نکرد اما اسکودتوی دوم به اینتر داده شد.

یوونتوس از آن سال بیش از یک بار برای پس گرفتن آن دو قهرمانی و حداقل عدم اعطای آن به اینتر تلاش کرده اما هر بار تلاش‌هایش نافرجام بوده است. با این وجود بانوی پیر که یکشنبه هفته آینده به مصاف اینتر می‌رود، روز گذشته (دوشنبه) یک بار دیگر از کمیته استیناف کمیته ملی المپیک ایتالیا فرجام خواهی کرده است تا قهرمانی این تیم از نراتزوری پس گرفته شود. استدلال بانوی پیر هم این است که اینتر نیز مانند یوونتوس در پرونده کالچوپولی نقش داشته و به همین دلیل شایسته تصاحب اسکودتوی فصل 06-2005 نیست.

سری A| یوونتوس با برد خانگی صدر جدول را از اینتر گرفت/ بوفون رکورد مالدینی را شکست

تیم‌های یوونتوس و اینتر یکشنبه هفته آینده از ساعت 22:15 به وقت تهران در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف هم می‌روند که نتیجه آن بازی تعیین کننده صدرنشین جدول خواهد بود.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط یوونتوس اینترمیلان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوونتوس اینترمیلان یوونتوس اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۶۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گل لیونل مسی با پیراهن بارسلونا (1 می، 2005) / فیلم

سال 2005 در چنین روزی، لیونل مسی که در دقیقه 88 دیدار مقابل آلباسته به جای ساموئل اتوئو وارد زمین شده بود، در دقیقه 91 با پاس رونالدینیو برای اولین بار با پیراهن بارسلونا گلزنی کرد. 

دانلود (6.8MB)

دیگر خبرها

  • اولین گل لیونل مسی با پیراهن بارسلونا (1 می، 2005) / فیلم
  • طارمی عامل خروج «الکسیس سانچز» از اینتر
  • دقیقی: دورنمای شمس‌آذر در این فصل گرفتن سهمیه آسیایی بود
  • جشن قهرمانی دردسرساز: اینتر جریمه مالی شد!
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • حرکات نمایشی مارکوس تورام با توپ در جشن قهرمانی اینتر / فیلم
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • اولین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 مقابل بولتون (30 آوریل، 2005) / فیلم
  • عذرخواهی دومفریز از تئو هرناندز: اشتباه کردم که آن بنر را در دست گرفتم
  • ستاره اینتر از توهین به میلان خودداری کرد