Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک بوسنیایی تیم فوتبال یوونتوس می‌‌گوید سبک بازی این تیم بعد از تغییر سرمربی عوض شده و او شیوه فعلی بازی‌اش تیمش را بیشتر می‌پسندد. ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میرالم پیانیچ می ‌گوید از آزادی عملی که مائوریتزیو ساری سرمربی جدید یوونتوس به او برای ارسال پاس‌های طولی و عمقی می‌دهد راضی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیانیچ که امشب در دیداری خانگی از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرلورکوزن به میدان خواهد رفت، درباره تفاوت‌های سبک بازی یوونتوس تحت هدایت آلگری و ساری گفت: مسلماً در تیم ما هنوز مشکلات و نواقصی وجود دارند که باید برطرف شوند اما من مطمئنم که با گذر زمان همه چیز بهتر و بهتر خواهد شد. هم‌تیمی‌‌هایم در زمین بازی همیشه دنبال من می‌گردند و این برایم خوشایند است. برخلاف گذشته من الان بیشتر پاس‌های روبه جلو می‌فرستم اما باز هم همه چیز به نظر سرمربی و دستوراتی که به من می‌دهد، بستگی دارد. اگر به خودم باشد دوست دارم در طول بازی 150 بار پا به توپ شوم.

مشتری باشگاه میلان به دنبال استخدام آلگری

پیانیچ ادامه داد: بازی زیر نظر ساری کاملاً متفاوت است. وقتی آلگری سرمربی‌مان بود، شیوه بازی‌مان کاملاً فرق داشت. آن زمان به محض اینکه صاحب توپ می‌شدیم باید آن را در عرض پاس می‌دادیم. الان بیشتر در طول پاسکاری می‌کنیم. من دوست دارم به یکی از بهترین هافبک‌های دنیا تبدیل شوم. دارم برای یکی از بهترین تیم‌های دنیا بازی می‌کنم و خوش‌شانس هستم که زیر نظر همه مربیانی که داشتم، رفته رفته رشد کردم. کسب پیروزی به شما برای پیشرفت کمک می‌کند و من می‌دانم که می‌توانم خیلی بهتر از چیزی باشم که الان هستم. بازیکنان یوونتوس همیشه برای رسیدن به بالاترین اهداف آماده‌اند. تیم ما تیمی پر از بازیکنان باتجربه است که همه چیز برده‌اند.

یوونتوس امشب (سه‌شنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران میزبان بایرلورکوزن خواهد بود.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط یوونتوس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوونتوس یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۶۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن‌هاخ: در حد نام منچستر یونایتد بازی نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد امشب با ارائه نمایشی ضعیف در ورزشگاه سلهرست پارک با نتیجه ۴-۰ مغلوب کریستال پالاس شد. با این شکست سنگین شانس آنها برای کسب سهمیه اروپایی به شکل چشم‌گیری کاهش یافت. اریک تن‌هاخ پس از بازی در نشست خبری شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

شکست امشب؟
در حد منچستر یونایتد بازی نکردیم. به‌عنوان تیمی با نام منچستر یونایتد باید بهتر بازی می‌کردیم. بازیکنانی که در بازی بودند باید بهتر عمل کنند. مستحق این شکست بودیم. آن چیزی که انتظار داشتم از تیم ندیدم.

گل‌هایی که خوردید؟
همه آنها با اشتباهات ما به ثمر رسیدند. اگر کمی بهتر بازی می‌کردیم هیچکدام از آنها را دریافت نمی‌کردیم. آن شکلی گل اول را دریافت کردیم واقعا ناامیدکننده بود.

انتقادات هواداران؟
آنها تا انتها از تیم حمایت کردند. ما باید طوری که آنها تا آخر جنگیدند می‌جنگیدیم.

عملکرد دفاعی؟
همه دفاع ما را دیدند، ما مشکلات بزرگی داریم. باید با آنها کنار بیاییم و باید بهتر عمل می‌کردیم. مصدومیت‌ها ما را اذیت کرده‌اند اما خود ما هم خوب بازی نکردیم.

آینده‌تان در باشگاه؟
من در مورد این موضوع فکر نمی‌کنم. من تا جایی که می‌توانم تیم را برای بازی‌های بعدی آماده می‌کنم. ما مشکلات زیادی داریم. من فقط به بهبود عملکرد تیمم فکر می‌کنم.

دیگر خبرها

  • اسطوره یوونتوس در کلاس درس آلگری (عکس)
  • حضور الساندرو دل پیرو در کلاس‌های مربیگری مکس الگری / عکس
  • تن‌هاخ: در حد نام منچستر یونایتد بازی نکردیم
  • اریک تن هاخ: قطعا سرمربی مناسبی برای منچستریونایتد هستم
  • یوونتوس با الگری در بن بست؛ کسب ۱۴ امتیاز از ۱۴ هفته اخیر سری آ
  • دلیل خشم آلگری: در این وضعیت ریسک نکنید
  • گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس
  • استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • ببینید | خلاصه بازی آاس رم ۱ - یوونتوس ۱