Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا مهدی گفت: سیاست های اصولی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در هیات مدیره این دانشگاه به تصویب رسیده است که ارتقای سطح علمی دانشجویان از مهم ترین این مصوبه ها بود که باید در الویت قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، «رضا مهدی» در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای قاضی طباطبائی آذربایجان غربی که در محل سالن همایشات این داشنگاه برگزار شد، گفت: دکتر پور اسد یکی از مدیران موفق در داشنگاه فنی و حرفه ای کشور بود که با مدیریت خود خیال مدیران دانشگاه فنی و حرفه ای کشور از هر جهت راحت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور افزود:  پور اسد، زحمات بسیاری را در طول مدت مدیریت خود انجام داد و امروز محبوبیت آن در میان دانشجویان، استادان و کارمندان دانشگاه نتیجه این مدیریت مثال زدنی ایشان است.

 

این مسئول با بیان اینکه دانشگاه فنی و حرفه ای در چند سال اخیر به خوبی شناخته شده است، تصریح کرد: سایست های اصولی این دانشگاه در هیات مدیره به تصویب رسیده است ولی هنوز به مراکز دانشگاه های فنی و حرفه ای سراسر کشور ابلاغ نشده است که به زودی این اتفاق خواهد افتاد.

 

وی ادامه داد: استانی شدن دانشگاه های فنی و حرفه ای یکی از مصوبات است که با هدف رشد جایگاه دانشگاه انجام گرفته است.

 

مهدی اظهار داشت: بالا رفتن سطح علمی دانشجویان از دیگر مصوبات این جلسه بوده است که به دلیل آنکه فارغ التحصیلان این دانشگاه به صورت مستقیم به بازار های کار راه خواهند یافت باید در الویت تمامی مراکز قرار گرفته و با جدیت دنبال شود.

 

معاون فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور بالا رفتن سطح علمی دانشجویان فنی و حرفه ای را یکی از عوامل رونق تولید عنوان و خاطر نشان کرد: با رفتن سطح علمی دانشجویان بدون همکاری خود دانشجو محقق نمی شود و مسئولین دانشگاه باید مشارکت دانشجویان را در کار های دانشگاه عملی کنند.

 

این مسئول اضافه کرد: اگر نتوانیم سطح علمی دانشجویان را ارتقا دهیم آن وقت از هدف خود دور شده ایم چراکه پایین بودن سطح علمی دانشجو باعث پایین آمدن کیفیت کار آنها می شود و نمی تواند در رونق تولی مفید باشد.

پایان پیام/410

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد اربعین پیاده روی اربعین کانون های مساجد هفته دفاع مقدس زائران اربعین حسینی روزنامه ایلام دانشگاه فنی و حرفه ای آذربایجان غربی تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۶۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان از دریافت مبلغ بیش از ۴۹۰ میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان و دانش آموختگان این دانشگاه در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

محمدرضا جعفری دوازدهم اردیبهشت با اعلام این خبر افزود: بر اساس پیگیری‌های به عمل آمده و در راستای کمک به ایجاد اشتغال برای دانش آموختگان و دانشجویان مراکز آموزش علمی کاربردی استان، از محل تبصره ۱۶ و ۱۸ برنامه بودجه سال ۱۴۰۲، ۴۹۱ میلیارد و ۴۷۸ میلیون ریال تسهیلات خوداشتغالی جذب شد.

وی تصریح کرد: این مبلغ برای ۵۰۶ نفر از دانشجویان و دانش‌آموختگان این دانشگاه از محل تسهیلات در اختیار بنیاد برکت، سازمان صنعت، معدن و تجارت، صندوق کارآفرینی امید، بسیج سازندگی، سازمان بهزیستی، کمیته امداد و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان پرداخت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • ۴ حوزه فناوری مهم برای ترویج کارآفرینی و دانش بنیان در میان دانشجویان
  • دولت مسائل کشور را با کمک و حمایت از دانشگاهیان حل می‌کند
  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • تحریم ورود واکسن توسط مدعیان آزادی و حقوق بشر/ مرجعیت علمی الویت وزارت علوم
  • ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد
  • دموکراسی دروغین آمریکا و برخورد‌های دوگانه
  • دموکراسی دروغین آمریکا و برخوردهای دوگانه
  • دموکراسی دروغین امریکا و برخوردهای دوگانه