Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسلمانان ورمانت قصد دارند تا کلیسای سابق مسیحیان در «سوئیفت استریت» را خریداری کرده و مسجد جدید خود را در آنجا بنا کنند. این یعنی جامعه اسلامی «ورمانت» آمریکا در آستانه داشتن مسجد جدیدی در «برلینگتون» جنوبی است.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «wcax»، جامعه اسلامی «ورمانت» آمریکا در آستانه داشتن مسجد جدیدی در «برلینگتون» جنوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسلمانان ورمانت قصد دارند تا کلیسای سابق مسیحیان در «سوئیفت استریت» را خریداری کرده و مسجد جدید خود را در آنجا بنا کنند.

 

این گروه از مسلمانان ماه ها است که در صفحه «GoFundMe» کمپینی را برای جمع آوری پول به منظور ساخت این مسجد راه اندازی کرده اند.

 

جامعه اسلامی ورمانت اعلام کرد که حالا پول کافی برای پیش بردن پروژه ساخت این مسجد، آغاز شده است.

 

«ندزاد هالیلوویک»،رئیس جامعه اسلامی ورمانت، هدف از ساخت این مسجد را خدمت به جامعه مسلمانان در حال رشد این ایالت دانست.

 

در حال حاضر حدود چهار هزار مسلمان در ایالت ورمانت زندگی می کنند اما تعداد مسلمانان در این ایالت در حال رسد روز افزون است و مساجد موجود ظزفیت پذیرایی از همه نمازگزاران را ندارند.

 

مسجد جدید ورمانت ظرفیت پذیرایی از 700 نمازگزار را خواهد داشت. 

 

امام «اسلام حسن» از رهبران اسلامی در ورمانت آمریکا گفت: بخش عمده بودجه برای ساخت این مسجد از سوی مسلمانانی که در این ایالت زندگی می کنند، تامین می شود.

 

ورمانت از ایالت‌های آمریکا واقع در منطقه نیوانگلند در شمال‌شرق این کشور است.

 

این ایالت از جنوب با ایالات ماساچوست، از شرق با نیوهمپشایر، از غرب با ایالت نیویورک، و از شمال با استان کبک کانادا هم‌مرز است.

 

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد هفته دفاع مقدس زائران اربعین حسینی دفاع مقدس مساجد جهان مسلمانان آمریکا مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۶۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت

یک طوفان سهمگین در ایالت اوکلاهما آمریکا که ویرانی‌های فاجعه باری به بار آورده، سه کشته بر جای گذاشت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، طوفان سهمگین در شهر سالفر ایالت اوکلاهما آمریکا علاوه بر وارد آوردن خسارات بسیار زیاد، دست کم سه کشته (از جمله یک نوزاد) و 30 مجروح بر جای گذاشت.

 

.

 

مسئولین محلی هنوز در حال ارزیابی میزان خسارات وارده ناشی از این طوفان هستند.

به گزارش رسانه‌های آمریکایی، خسارات قابل توجهی در شهرهای «سالفر» و «هولدن ویل» مشاهده شده است. در سالفور، ساختمان‌ها با خاک یکسان شده یا به طور قابل توجهی آسیب دیده‌اند.

قطع برق در 9 ایالت آمریکا در پی طوفان زمستانی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دلیل مهدی چمران برای ساخت مسجد در تمام پارک‌های تهران | فیلم
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت
  • پرچم ایران در دست تظاهرکنندگان ایالت اوتاوا آمریکا
  • وقوع گردباد‌ های قدرتمند در ایالت‌ های آمریکا (فیلم)
  • وقوع گردباد‌های قدرتمند در ایالت‌های آمریکا + فیلم
  • وال استریت ژورنال: سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا پوتین را در مرگ ناوالنی دخیل ندانستند
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • زمانیکه مسلمانان کاخ سفید را به مسجد تبدیل کردند! | فیلم
  • سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان از حد وجدانی فراتر رفته است