Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش جام نیوز، یادگیری زبان انگلیسی و بسیاری از زبان های دیگر مورد توجه بسیاری از علاقه مندان به یادگیری زبان می باشد. آموختن یک زبان جدید مزایای بسیاری برای زبان آموزان دارد و به همین جهت لازم است متد های مناسب برای یادگیری انتخاب گردد تا تلاش زبان آموزان پر ثمر باشد.

 

 با وجود کتاب های متنوع آموزش زبان انگلیسی و منابع مختلف آموزشی که وجود دارد، اما بسیاری از زبان آموزان برای موفقیت و بهبود سطح زبان خود با روش های نا مناسب سعی می کنند که زبان بیاموزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر می خواهید در مدت زمان کوتاه تری زبان انگلیسی را بیاموزید و موفق شوید، کلاس زبان انگلیسی آموزش زبان دایلو را به شما پیشنهاد می دهیم تا بتوانید با کیفیت بیشتری به یادگیری زبان بپردازید.

 

با یادگیری در کلاس های با کیفیت آموزش زبان انگلیسی در کنار مطالعات شخصی خود می توانید پیشرفت بیشتری داشته باشید و به شکل بهتری از ساختار های دستور زبان انگلیسی و عبارت های متنوع استفاده کنید. یک کاری که شما هرگز نباید در روند یادگیری خود از آن پرهیز کنید، تمرین کردن است. هر چه که بیشتر تمرین کنید، دانش و مهارت های شما در یادگیری و استفاده از زبان انگلیسی بیشتر می گردد. برای اینکه بتوانید سطح زبان انگلیسی خود را به مقطع پیشرفته برسانید، لازم است طبق برنامه آموزشی مشخصی به تمرین کردن بپردازید.

 

در کلاس های آموزشی زبان آموزان به شکل بهتری می توانند زبان انگلیسی را بیاموزند و عبارت های گوناگون را به خاطر بسپارند، زیرا فعالیت هایی که در کلاس ها برای یادگیری زبان صورت می گیرد به شکلی طراحی شده اند تا زبان آموزان بتوانند با انجام آن ها و تکرار به شکل بهتری مطالب را به خاطر بسپارند. همچنین شما می توانید به صورت یک به یک با معلم خود به مکالمه بپردازید و این مهارت را به طور ویژه ای تقویت کنید.

 

بسیاری از زبان آموزان ساعت ها به مطالعه کتاب های گوناگون می پردازند، اما هرگز به اندازه کافی آنچه که آموخته اند را در صحبت های خود استفاده نمی کنند و در نتیجه سطح مکالمه زبان انگلیسی آن ها مبتدی باقی می ماند و پیشرفت چندانی در این زمینه ندارند. اگرچه لازم است که در ابتدا به گوش دادن به جملات بپردازید تا با تلفظ کلمات و عبارت ها به خوبی آشنا شوید، اما پس از آن لازم است که خودتان آن ها را تلفظ کنید و در صحبت های خود با آن ها جمله سازی کنید.

 

در دوره های آموزش زبان دایلو، زبان آموزان می توانند مهارت های زبان انگلیسی خود را به صورت کاربردی تقویت کنند تا در موقعیت های گوناگون اجتماعی بتوانند به صورت واضح صحبت کنند و منظور خود را برسانند و همچنین مهارت های نوشتن، خواندن و گوش دادن خود را نیز به خوبی توسعه دهند. به خاطر داشته باشید در طول روند یادگیری یک زبان جدید، لازم است که پر انگیزه باقی بمانید.

 

درک بهتر زبان نیازمند گذر زمان و تلاش می باشد و جالب است بدانید که یادگیری زبان دوم، سوم یا یک زبان جدید، فواید بسیاری از جنبه های مختلف برای زبان آموزان خواهد داشت. یکی از مزیت های آن مرتبط با تقویت عملکرد مغز می باشد. تحقیقات متعددی در ارتباط با تاثیر یادگیری زبان دوم صورت گرفته است که در اکثر آن ها این نتیجه گیری وجود دارد که توانایی صحبت کردن به زبان های دیگر برای سلامتی ذهن مفید می باشد.

 

یادگیری یک زبان جدید موجب بهبود حافظه، مهارت های حل مسئله و تمرکز می شود. زبان آموزان معمولا مهارت های شنیداری توسعه یافته تری دارند و بهتر می توانند به انجام چند وظیفه در یک زمان بپردازند. دو زبانه بودن همچنین به کاهش سرعت افت توانایی های ذهنی که با افزایش سن ایجاد می شود کمک می کند.

 

هنگامی که شما سفر می کنید، در صورتی که با زبان های رایج همچون انگلیسی آشنا باشید، تجربه سفر بهتری خواهید داشت. یک فرد دو زبانه تجربه سفر متفاوت تری در مقایسه با فردی که تنها قادر است از یک زبان استفاده کند خواهد داشت و همچنین می تواند به شکل بهتری فرهنگ های گوناگون را درک کند.

 

برای برخی از زبان آموزان، یادگیری یک زبان جدید و تلاش در بهبود آن کار آسانی ممکن است نباشد و لازم است زمان و تلاش زیادی برای استفاده و درک یک زبان جدید با تسلط بالا صرف کنید. اما اگر مسیر مناسب برای یادگیری را و کلاس های با کیفیت زبان را انتخاب کنید، موجب می شود که به شکل بسیار آسان تر و در مدت زمان کمتری بتوانید موفق شوید.

 

برای مثال تمرین هایی که در کلاس های خوب آموزش مکالمه انگلیسی ارائه می گردد به صورتی طراحی شده است که زبان آموزان بتوانند علاوه بر تقویت دانش گرامری یا دستو زبان خود و آشنا شدن با لغت های جدید، بتوانند با آن جمله سازی کنند و در صحبت های خود از آن استفاده کنند. برای اینکه میزان دشواری و اضطراب زبان آموزان کاهش پیدا کند، در کنار مطالعه کتاب های آموزشی سعی می شود که از انیمیشن های سینمایی جذاب و بامزه نیز استفاده شود تا زبان آموزان بتوانند مطالب را به صورت بهتری به خاطر بسپارند و در مدت زمان بلند آن ها را به خاطر بیاورند.

 

همچنین شما می توانید در زمان های فراغت خود به گوش دادن به آهنگ های گوناگون زبان انگلیسی مورد علاقه خود بپردازید تا با گوش دادن به زبان انگلیسی همراه با موسیقی بتوانید درک بهتری از تلفظ عبارت ها داشته باشید و در هنگام صحبت کردن به شکل صحیح صحبت کنید. اگر که شما بتوانید جملات شعر آهنگ ها را متوجه شوید، درک صحبت های عادی می تواند برای شما آسان تر شود.

 

همچنین در صورتی که نتوانید در کلاس های زبان به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید، می توانید دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی را انتخاب کنید که تاثیر بسیاری در تقویت مهارت مکالمه و دیگر مهارت های زبان شما خواهد گذاشت. آموزش آنلاین همانند آموزش های کلاسی بسیار نتیجه بخش است و شما می توانید با انتخاب چنین دوره های آموزشی به یادگیری زبان بپردازید و از منابع آموزش زبان موثر برای بهبود سطح زبان خود استفاده کنید.

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: زبان زبان انگلیسی انگلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۶۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلط مرد ماهی فروش به انگلیسی

بازدید 3 ویدیویی از تسلط به زبان انگلیسی یک ماهی فروش اهوازی مورد توجه قرار گرفته که با دو کودک انگلیسی صحبت می‌کند. از این پیرمرد پیش از این نیز ویدیوهایی منتشر شده بود. این ویدیو را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • جشنواره کن در کما
  • اوج سلامت مغز چه زمانی است؟
  • آیلتس چیست؟
  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  •  تقویت یادگیری، هدف تغییر در نحوه طراحی سوالات امتحانات نهایی
  • حمله شدیدالحن جواد ظریف به آل‌سعود به زبان انگلیسی
  • (ویدیو) گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی درباره حمله به اسرائیل
  • آموختن اتول‌رانی زیر تابلو پرستو | مسئول آموزش رانندگان یک افسر روسی بود
  • کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان
  • تسلط مرد ماهی فروش به انگلیسی