Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@06:07:38 GMT

 مکتب شهدا مدرسه انسان سازی و الگوی مقاومت است

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۰۷۳۳۶

 مکتب شهدا مدرسه انسان سازی و الگوی مقاومت است

آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» روز سه شنبه در اجلاسیه نقش امام خمینی(ره) در دوران دفاع مقدس و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی افزود: ویژگی مهم این اجلاسیه تربیت ملت مجاهد، احیای فرهنگ ایثار و دفاع از عزت نظام اسلامی است.
وی ادامه داد: باید بر فرهنگ سازی، مبارزات سیاسی، اعتقادی و تجربه های ارزشمند امام راحل در این اجلاسیه و کنگره ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی تلاش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: ۱۰ جلد کتاب با موضوع نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس در این اجلاسیه چاپ شده است.
آیت الله دری نجف آبادی گفت: چاپ کتاب با موضوع عظمت امام راحل، فداکاری و تجربه های ارزشمند این پیر سفر کرده، سرمایه های بزرگی برای حوزه های علمیه و دانشگاه است.
وی تصریح کرد: برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دوران دفاع مقدس و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان بستری برای اجرای برنامه های گام دوم انقلاب اسلامی است.
 در این آیین از تمبر اجلاسیه و عکس شهدای طرح نایب الشهدا رونمایی شد.

خمین یک هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

۹۹۳۰/۳۰۷۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه مرکزی ایثار و شهادت شهدا امام جمعه اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۷۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از کابل، امشب در حمله افراد ناشناس به نمازگزاران مسجد امام زمان در شهرک محمدیه شهرستان گذره استان هرات افغانستان، هفت نفر شهید شدند.

براساس گزارش‌های مردمی، شهدا شامل، دو زن، یک بچه و چهار مرد هستند تعدادی نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده اند که وضعیت برخی از آنان وخیم گزارش شده است. جاوید نبی زاده امام جماعت مسجد نیز در بین شهدا است.

 

دیگر خبرها

  • استقبال از ۲ شهید گمنام در فرودگاه کرمان
  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس
  • یادواره‌های شهدا، دشمن‌ستیزی را در دلها زنده نگه می‌دارد
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • اساسی‌ترین رکن فعالیت آموزش و پرورش، انسان‌سازی است
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه