Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ خبرگزاری تقریب، ماموستا ملاقادر قادری عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت و امام جمعه پاوه  در نشست رسانه ای نقش وحدت در پیروزیهای دفاع مقدس و جبهه مقاومت که صبح امروز درستاد راهیان نور برگزار شد، با ذکر تاریخی از آثار جنگ تحمیلی در استان کردستان و شهرستان پاوه اظهار داشت: مردم در استان کرمانشاه و از جمله  شهرستان‌های ثلاث باباجانی و پاوه  که در هشت سال دفاع مقدس در مقابل جنگ ایستادگی کردند، تفرقه و استعمار ضد انقلاب را خنثی کردند؛ استان کرمانشاه بیش از 10 هزار شهید را تقدیم کرد تا نشان دهد اتحاد و برادری حتی در میدان نبرد هم وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: کشور‌های مختلفی در 8 سال جنگ تحمیلی علیه ایران متحد شدند و در تلاش برای شکست کشورمان اقدامات فراوانی را انجام دادند، اما با خواست خداوند متعال و براساس آیه واعتصموا بحبل الله جمیعا ... ملت ما در این جنگ پیروز میدان شد و می‌توان گفت، ایستادگی و مقاومت همه اقوام و مذاهب از دیگر علل این پیروزی به حساب می‌آید.

عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت تصریح کرد: با توجه به اینکه در دهه پنج انقلاب بزرگ اسلامی قرارداریم، درست است که امروزه جنگ مسلحانه وجود ندارد، اما دوره جنگ نرم آغاز شده است و باید در این زمینه تمام جوانب اقتصادی، سیاسی، فرهنگی  در نظر  گرفت.

امام جمعه پاوه گفت: لازمه مقابله با مشکلات  حفظ وحدت و اتحاد است، ما امروز شاهد این هستیم که تفکرات داعشی همچنان در برخی مناطق وجود دارد و باید درجهت رویارویی با آن آمادگی کامل داشته باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: احترام به مذاهب و اقوام  مختلف از جمله کرد، بلوچ، ترکمن و... واجب و ضروری  است.

انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۷۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند

ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه اهر گفت: داوطلبان جمعیت هلال احمر به عنوان ایثارگران واقعی خود را برای نجات مردم فدا و ایثار می‌کنند.

حجت الاسلام جواد حاجی زاده روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در جمع داوطلبان هلال احمر شهرستان اهر ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات این داوطلبان در کمک رسانی به سیل زدگان و آسیب دیدگان از حوادث و بلایای طبیعی افزود: داوطلبان هلال احمر فرشتگان نجات هستند که کلمه ایثار بهترین صفت برای قدردانی از این عزیزان می‌باشد.

وی از بارزترین روحیه داوطلبان هلال احمر را روحیه جهادی، ایثارگری و فداکاری برشمرد و گفت: جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان اهر نیز در راستای نجات اسلام و ارزش‌های انسانی همیشه با روحیه جهادی و ایثار در همه صحنه‌ها برای نجات مردم از حوادث روزگار حاضرند.

امام جمعه اهر همچنین نوع دوستی و محبت به انسان‌ها را از دیگر خصوصیات داوطلبان جمعیت هلال احمر ذکر کرد و گفت: هلال احمر نمونه بارزی از نوع دوستی و محبت به انسان‌ها است و در همه حال سعی کرده‌اند با محبت و انسان دوستی مشکلات مردم را رفع کنند.

وی در ادامه به عملیات غرور انگیز ‌«وعده صادق» که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخگویی به حمله رژِم صهیونیستی به کنسولگری ایران در کشور سوریه انجام شد نیز اشاره کرد و این عملیات را فتح الفتوح ایرانیان در مقابل دشمنان برشمرد و افزود: این عملیات غافلگیرانه بسیاری از معادلات نظامی دشمنان را بر هم زد و باعث خوشحالی و غرور ایرانیان و سایر مسلمانان جهان شد.

امام جمعه اهر همچنین به برخی از مشکلات کشور و در رأس آن مشکلات اشتغال، مسکن، ازدواج و غیره جوانان ایران اشاره کرد و گفت: امیدواریم با همت مسئولان کشوری و دعای خیر مردم به زودی شاهد برطرف شدن مشکلات جوانان باشیم.

وی در ادامه انتقال تجربیات و دانش گذشتگان به نسل جدید را در راستای پیشرفت و رفع مشکلات جامعه بسیار مهم برشمرد و از پیشکسوتان و مدیران و روسایی که دارای تجربیات زیاد و ارزشمندی دارند خواست این تجربیات را به نسل‌های آینده انتقال دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • مختومقلی فراغی از محور‌های وحدت در گلستان است
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب
  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد