Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، فرزاد سلطانپور کارشناس کانون های دانشجویی معاونت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اعلام این خبر افزود: مجوز کانون دانشجویی کار آفرینان جوان به دلیل همسو نبودن با آیین نامه کانون ها لغو شد.

وی افزود: پس از جلسات مستمر با دبیر و اعضای این کانون و نظر اعضای هیئت نظارت بر کانون ها و بر اساس ماده ۲۴ آیین نامه کانون های فرهنگی دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، مجوز این کانون لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس کانون های دانشجویی معاونت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران خاطرنشان کرد: همچنین مجوز ۵ کانون های دانشجویی غیر فعال دانشگاه لغو شد.

وی افزود: مجوز فعالیت کانون های دانشجویی سیمرغ، امرداد، دفتین، راه شیرین و اخلاق حرفه ای به دلیل عدم فعالیت لغو شده است.

سلطانپور گفت: باتوجه به فارغ التحصیلی دبیران کانون های نام برده، این کانون ها در چهار سال گذشته هیچ فعالیتی نداشته و با نظر هیئت نظارت بر کانون های دانشجویی دانشگاه و براساس ماده ۲۷ آیین نامه کانون های فرهنگی دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، مجوز فعالیت این کانون ها لغو شد.

کد خبر 4734094

منبع: مهر

کلیدواژه: کانون های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری تکمیل ظرفیت دانشگاه های علوم پزشکی اربعین 98 سازمان سنجش دانشگاه تهران دانشگاه پیام نور اعضای هیات علمی آموزش پزشکی وزارت بهداشت صندوق رفاه دانشجویان پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۷۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان آخرین وضعیت دریافت مجوز راه‌اندازی رشته پزشکی در واحد اهواز را تشریح کرد.

علی افروس در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تا پایان اردیبهشت‌ماه آخرین اکیپ بازرسی وزارت بهداشت، از امکانات دانشگاه آزاد خوزستان بازدید خواهند کرد تا مجوز نهایی جذب دانشجوی پزشکی عمومی صادر شود.

وی ادامه داد: تیم اعضای هیات علمی برای این رشته نیز در حال تکمیل است و در صورت تایید امکانات آموزشی و آزمایشگاهی دانشگاه توسط بازرسان، از ترم مهرماه در واحد اهواز دانشجوی پزشکی پذیرفته خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با اشاره به روند فراهم‌آوری امکانات مناسب آموزش پزشکی، گفت: تجهیزات آزمایشگاهی در وضعیت خوبی قرار دارند و البته نواقض جزئی هم وجود دارد که در حال رفع است. مرکز مهارت‌های پزشکی نیز در حال توسعه است. با دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز توافق کرده‌ایم که برای آموزش بالینی دانشجویان از بیمارستان‌های آموزشی گلستان، سینا و... به صورت مشارکتی استفاده کنیم.

افروس عنوان کرد: مجوز مرحله اول دانشکده پزشکی برای رشته پزشکی است و در مرحله بعد، رشته‌های داروسازی و دندانپزشکی نیز اضافه خواهد شد. تنها منتظر مجوز نهایی وزارت بهداشت برای رشته پزشکی هستیم که تا پایان اردیبهشت‌ماه تعیین تکلیف خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • جزییات آیین نامه حمل و نقل دارو از طریق سکوهای آنلاین منتشر شد
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟