Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به اینکه چاپ و توزیع قبوض کاغذی آب بها به طور کامل در شهرضا حذف شد، گفت: درصدد هستیم مهرماه آخرین دوره توزیع قبوض کاغذی آب بها در استان اصفهان باشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، رضا رضایی با اشاره به اجرای طرح حذف قبوض کاغذی آب بهاء، اظهار کرد: مهرماه قبوض کاغذی برای مشترکان شهرضا و منظریه صادر نشد بلکه از طریق پیامک رقم آب بهاء شهریورماه به اطلاع آنها رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون ۶۵ درصد مشترکان شهرضا قبل از پایان مهلت اقدام به پرداخت قبوض به روش الکترونیکی کردند و انتظار می‌رود بقیه مشترکان با ارسال پیامک یادآوری، اقدام به پرداخت قبوض آب بها خود کنند.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه شرکت آبفا استان اصفهان در ماه‌های اخیر اقدام به  فراهم کردن زیرساخت‌های حذف قبوض آب بهاء در سطح استان کرد و گفت: مشترکان اصفهانی می‌توانند به منظور اطمینان از ثبت‌نام و درج شماره تلفن همراه شان در برنامه جامع خدمات مشترکین آبفا، با سامانه ۱۵۲۲ تماس گرفته و یا از طریق پرتال شرکت به نشانی www. Abfaesfahan.ir شماره تلفن همراه خود را ثبت کنند.

وی در پاسخ به اینکه برخی از مشترکان می‌خواهند از چگونگی روند محاسبه آب‌بها خود مطلع شوند، اظهار کرد: مشترک با گرفتن شماره  ۱۵۱۵۲۲*۶۶۵۵* و کد دستوری USSD می‌تواند قبوض آب بهاء خود را مشاهده کنند. استفاده از کدهای دستوری نیازمند نصب هیچ نرم افزاری نیست بنابراین مشترکان می‌توانند با گرفتن کد دستوری#۱۵۱۵۲۲*۶۶۵۵* با تلفن همراه خود، خدمات شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان را دریافت کنند.

رضایی افزود: مشترکان از طریق سامانه‌های پرداخت غیرحضوری و یا تماس با شماره تلفن ۱۵۲۲ و  ثبت کلید شماره یک، نسبت به وارد کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت، اقدام و قبض خود را در هر ساعت از شبانه روز پرداخت کنند.  

وی پیرامون اجرای طرح حذف قبوض کاغذی آب بهاء در استان اصفهان، گفت: در حال حاضر شماره همراه بیش از ۷۶ درصد مشترکان در استان جمع‌آوری شد تلاش شبانه‌روزی برای جمع‌آوری صددرصدی  شماره همراه مشترکان تا پایان مهرماه در دستور کار قرار دارد.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان بابیان اینکه درصدد هستیم مهرماه آخرین دوره توزیع قبوض کاغذی آب بهاء در استان اصفهان باشد، اظهار کرد: با جمع‌آوری تلفن همراه مشترکان و اطلاع‌رسانی جامع پیرامون چگونگی پرداخت الکترونیکی، از این پس قبوض مشترکان به صورت الکترونیکی صادر می‌شود.

وی با اشاره به اپلیکیشن آبفا اصفهان، اظهار کرد: ۲۳ خدمت شرکت آب و فاضلاب اعم از فروش انشعابات، مشاهده قبوض، مشاهده صورتحساب، پیگیری درخواست‌ها، اعلام کارکرد کنتور، آموزش، راهنما، خدمات پس از فروش و انتقادات و پیشنهادات از طریق اپلیکیشن همراه آبفا انجام می گیرد.

رضایی به دیگر خدمات درگاه غیرحضوری ussd  اشاره کرد و گفت: از طریق این درگاه نیز قبض میان دوره آب بهاء صادر می‌شود، خرید لوازم کاهنده و دریافت انشعاب انجام می‌شود.

انتهای پیام          

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی قبض آب اصفهان حذف قبض کاغذی پیامک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۷۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: به علت بارش شدید باران و طوفان یک دستگاه ترانسفورماتور در خیابان شهید شاکری منطقه پردیس اهواز سقوط کرد.

عباس شیاری افزود: با وقوع این حادثه پس از اطلاع گروه‌های عملیاتی در محل حاضر و اقدام به جدا و عادی سازی خط ۳۳ هزار تغذیه کننده بخشی از منطقه پردیس نموده و در ادامه بار مصرفی مشترکین خیابان مذکور را بر روی ترانس‌های مجاور تقسیم کردند.  

وی ادامه داد: با اعلام هشدار هواشناسی و مدیریت بحران نیرو‌های عملیاتی شرکت توزیع برق اهواز در حالت آماده باش قرار دارند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز اظهار کرد: شهروندان در صورت وقوع هر گونه حواددث احتمالی در شبکه برق  با سامانه ١٢٢ تماس حاصل نمایند 

.

.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • پرداخت ۱۰ روبلی تجار برای کد استاندارد صادرات کالا به اوراسیا
  • همراه با خبرهای ورزشی پانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • اگر مجوز کاغذی و قدیمی را به الکترونیک تبدیل نکنیم، چه می‌شود؟
  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد
  • کارکنان برق بخش آبپخش تقدیر شد
  • داروخانه در توزیع اینترنتی دارو مسوول است
  • شماره هجدهم کتاب هدهد سفید در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود