Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی والیبال روسیه گفت: تیم ایران پاسوری دارد که خواندن ذهن و پیش‌بینی حرکاتش سخت است و من خوشحالم که امروز توانستیم با سرویس‌های خوب حملات تیم ایران را کنترل کنیم. ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس ساملوو، سرمربی فنلاندی تیم ملی والیبال روسیه در مورد پیروزی سه بر یک شاگردانش مقابل ایران در جام جهانی 2019 اظهار داشت: از کسب پیروزی و روحیه خوبی که بازیکنان در زمین مسابقه داشتند بسیار خوشحالم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاملاً مشخص بود که بسیاری از بازیکنان ما می‌خواهند توانایی‌های خود را در زمین نشان دهند.

وی ادامه داد: مسابقه بسیار جالبی بود چون هر دو تیم پاسورهایی داشتند که می توانستند از پاس‌های سریع استفاده کنند و این پاس‌ها باعث می‌شد که توپ‌ها از دید مدافعان مخفی شود.

سرمربی تیم ملی روسیه اضافه کرد: اگر توپ‌های خوبی به دست پاسور تیم ایران برسد، این تیم یکی از بهترین و سریع‌ترین تیم‌های دنیا خواهد بود. آنها پاسوری دارند که خواندن ذهن و پیش‌بینی حرکاتش بسیار سخت است و من خوشحالم که امروز توانستیم با سرویس‌های خوب حملات تیم ایران را کنترل و متوقف کنیم.

جام جهانی والیبال| عبادی‌پور امتیازآورترین بازیکن ایران مقابل روسیه شد

وی در ادامه گفت: ما برنده بازی شدیم اما در ست سوم تنها تماشاگر کسب امتیاز توسط بازیکنان ایران بودیم. آنها در ست سوم به این نتیجه رسیدند که می‌توانند برنده بازی باشند و همین تفکر باعث شد که ست سوم را به خود اختصاص دهند. من بسیار خوشحالم که شاگردانم در ست چهارم، اشتباهات ست سوم را تکرار نکردند.

ساملوو تصریح کرد: فصل دیدارهای ملی بسیار طولانی است و برای من این طولانی‌ترین فصل دیدارهای تیم ملی بود. من پیش از این که سرمربی تیم ملی فنلاند بودم و فکر می‌کردم که تابستان مثل یک ماراتن است. ما در این فصل حتی فرصت شادی کردن برای پیروزی را هم نداریم و باید روی مسابقات و ریکاوری بازیکنان تمرکز کنیم. ما تیم جدیدی ساختیم و انرژی خوبی داریم. البته تیم ما جوان نیست چون پاسوری داریم که شاید پنجاه سال داشته باشد و همچنان می‌خواهد در تیم ملی بازی کند. من واقعاً خوشحالم که آنها اشتیاق زیادی برای حضور در تیم ملی دارند.

سرمربی روسیه در پایان گفت: تمام حریفان در جام جهانی بسیار سخت هستند و سرویس و دریافت عوامل مهم برای پیروزی در یک بازی به حساب می‌آیند. ما امروز به خوبی دفاع کردیم ولی نمی‌دانم که فردا هم می‌توانیم چنین کاری انجام دهیم یا خیر. تیم ایران در بازی امروز دفاع بسیار خوبی داشت و به همین خاطر مبارزه با این تیم بسیار زیبا بود.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,31/CT10 واژه های کاربردی مرتبط والیبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۷۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال: صعود به المپیک رویا نیست

به گزارش خبرنگار مهر، موریس پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران در جمع خبرنگاران در مورد شرایط تیم ملی گفت: فرصت خیلی خوب است و تمرینات ما واقعی شروع شده است. همه بازیکنان را در اختیار داریم و با همه توان و انگیزه تلاش می‌کنیم تا به هدف برسیم. از نطر آمادگی بازیکنان شرایط متفاوتی دارند.

وی گفت: بعضی از بازیکنان تازه به جمع ما اضافه شدند و بازی واقعی والیبال ۶ در ۶ را نداریم. فعلا شرایط بازی را نداریم اما کم کم به آن می‌رسیم. در حال حاضر از روند بازیکنان و شرایطشان راضی هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال در پاسخ به این سوال که صعود به المپیک رویاپردازی نیست، گفت: قطعا یک واقعیت‌هایی وجود دارد و ما می‌دانیم تیم‌های رقیبان در رنکینگ چه جایگاهی دارند ولی می‌دانیم که رویا نیست. نهایتا می‌گوییم عملکردمان جوری بوده که از آن راضی هستیم.

وی تاکید کرد: واقعا می‌توانم بگویم یک راهکار جادویی نیست که همه چیز را حل کنیم. نقش ما القای اعتماد به نفس است تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی در مورد حضور بازیکنان جوانان عنوان کرد: قطعا اگر از بازیکنان جوان دعوت کردیم به دنبال فرمالیته نبودیم ما به پویایی و انرژی آن ها لازم داشتیم. حضورشان در تیم ملی به این معنی است که پتانسیل دارند.

پائز در مورد برگزاری بازی‌ دوستانه قبل از لیگ ملت‌ها خاطرنشان کرد: ما در پروسه آماده سازی از برنامه ها عقب هستیم. خیلی از تیمها بازی دوستانه را بستند و چون از قبل برنامه ریزی کردند حاضر به بازی دوستانه نیستند. با برزیل صحبت کردیم و قرار است دو بازی داشته باشیم اما با تیم الف برزیل نیست. احتمالا با تیم جوانان آنها دو بازی دوستانه خواهیم داشت.

کد خبر 6099398

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی والیبال: صعود به المپیک رویا نیست
  • یک گل خیلی بد و خیلی زیبا خوردیم
  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • لژیونرها به تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • ترکیب تیم ملی والیبال کامل شد/ لژیونرها آمدند
  • ستاره والیبال برزیل به لیگ روسیه می‌رود
  • کاخ سفید: کمک نظامی اخیر به کی‌یف حملات روسیه را متوقف نمی‌کند