Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره هواشناسی زاهدان گفت: لحظاتی قبل تندباد لحظه ای با سرعت 16 متر بر ثانیه معادل 58 کیلومتر بر ساعت میدان دید افقی در محدوده فرودگاه بین المللی زاهدان را به 200 متر کاهش داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن بستانی در گفت و گو با عصرهامون، اظهار داشت: این تندباد لحظه ای در نتیجه همرفت شدید هوا و انرژی بالای ابرهای کومولونیمبوس در آسمان زاهدان روی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: هم اکنون تندباد فروکش کرده و شعاع دید افقی نیز به 6 هزار متر رسیده است اما با توجه به خیمه سنگین ابرهای همرفتی در آسمان زاهدان، همچنان انتظار تندبادهای شدید در نقاط مختلف شهر وجود دارد.

رئیس اداره هواشناسی زاهدان تصریح کرد: رگبار خفیف باران و رعدوبرق نیز لحظاتی قبل در محدوده فرودگاه بین المللی زاهدان رخ داد.

بستانی در بخش دیگری گفت: بر اساس خروجی نقشه های پیش یابی و مدل های جوی احتمال بارش های رگباری همراه با رعد و برق و تندباد لحظه ای طی امروز و فردا در زاهدان وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۷۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان

به گزارش صدای ایران به نقل از تسنیم،روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان: پرواز تهران - زاهدان - مشهد ساعت ۱۹:۰۵ امشب بعلت رگبار شدید باران، تگرگ و رعد و برق از ۴۰ مایلی جنوب غربی زاهدان به فرودگاه کرمان رفت.

دیگر خبرها

  • مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست
  • پیش بینی فعالیت سامانه بارشی و کاهش دما در خوزستان
  • ورود سامانه‌ بارشی فعال به خوزستان
  • وقوع ناپایداری‌های موقتی، تندباد لحظه‌ای و گردوخاک، ۸ اردیبهشت
  • گذر امواج ناپایدار با تندباد و بارش پراکنده از اصفهان/تداوم روند افزایشی دمای هوا در استان
  • وقوع ناپایداری‌های موقت و تندباد لحظه‌ای در هرمزگان، ۷ اردیبهشت
  • تداوم بارش های سیل آسای در زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری و تندباد برای ۱۱ شهرستان اصفهان تا آخر شب
  • آبگرفتگی معابر در زاهدان