Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، برگزیدگان مرحله دانشگاهی در بخش آوایی جشنواره در رشته های ترتیل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ۵ جزء، اذان، تواشیح، دعا و مناجات خوانی در این مرحله از جشنواره و برگزیدگان رشته های تحقیق و حفظ کل در مرحله بعدی که آبان ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار خواهد شد با یکدیگر رقابت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از برگزیدگان این مسابقات نیز در اختتامیه جشنواره که آبان ماه برگزار می‌شود تقدیر خواهد شد.

مرحله دانشگاهی بخش آوایی بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در رشته های تحقیق، ترتیل، حفظ سوره نباء، حفظ یک جزء، حفظ ۳ جزء، حفظ۵ جزء، حفظ۱۰ جزء، حفظ۱۵ جزء، حفظ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن، اذان، دعا و مناجات خوانی و تواشیح در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار شده است.

در بخش آوایی بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت ۱۱ هزار نفر با یکدیگر رقابت کردند و پس از طی مراحل داوری افرادی که موفق به کسب حدنصاب شده‌اند به مرحله پایانی این جشنواره راه پیدا کرده‌اند.

در این جشنواره در رشته تحقیق هزار نفر، در رشته ترتیل ۳ هزار نفر، در حفظ سوره نباء هزار و ۲۰۰ نفر، در رشته حفظ یک جزء هزار و ۲۰۰ نفر، در رشته حفظ ۳ جزء ۳۰۰ نفر، در رشته حفظ ۵ جزء ۴۰۰ نفر در رشته حفظ ۱۰ جزء ۲۰۰ نفر، در حفظ ۱۵ جزء ۱۷ نفر، در حفظ ۲۰ جزء ۱۰۰ نفر، در حفظ کل قرآن ۱۰۰ نفر، در رشته اذان ۶۰۰ نفر و رشته دعا و مناجات ۷۰۰ نفر شرکت کردند.

جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی هر ساله با شرکت دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار می‌شود و برگزیدگان این جشنواره در دو بخش دانشجویان و اساتید به مرحله ملی راه پیدا می‌کنند.

کد خبر 4734107

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری تکمیل ظرفیت دانشگاه های علوم پزشکی اربعین 98 سازمان سنجش دانشگاه تهران دانشگاه پیام نور اعضای هیات علمی آموزش پزشکی شورای عالی انقلاب فرهنگی وزارت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۷۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست

دکتر مهدی مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در پیامی ۱۵ اردیبهشت روز ماما را به فعالان این رشته تبریک گفت.

در این پیام آمده است: عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست که نبض حیات را در نوزاد متجلی می‌سازد و از جان مادر حفاظت می‌کند.

اکنون که سیاست‌های جوانی جمعیت در کشور در حال اجراست نقش شما ماما به‌عنوان خط مقدم مراقبت‌های مادر و جنین و کلید سلامت خانواده بیش از هر زمان ارزشمند است.

همکاران ماما، همواره علم و تخصص را با عشق و ایثار، متعهدانه در راه اعتلای سلامت مادران و فرزندان این سرزمین نثار می کنند و برای تحقق این هدف، ذره ای از مسیر سبزی که در آن گام نهاده اند پا پس نکشیده اند و همچنان سربلند و پرافتخار با گام هایی استوار مشغول به خدمت رسانی هستند.

اینجانب فرارسیدن ‌روز ماما را به همه تلاشگران جامعه مامایی در مراکز درمانی و همچنین اساتید و دانشجویان گرانقدر فعال در این رشته در سطح کشور و استان بویژه در دانشگاه علوم پزشکی قم تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای همه شما عزیزان و خانواده های محترمتان سلامتی و بهروزی را خواهانم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • رشته‌های پزشکی براساس نیاز کشور و تعداد داوطلبین ساماندهی می‌شود
  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان