Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@22:32:09 GMT

غرق شدن زائر ایرانی در شط العرب

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۰۷۷۵۶

رسانه های عراقی به نقل از یک مسئول عراقی اعلام کردند که یک قایق به هنگام انتقال زائران از شط العرب دچار حادثه شده که در این میان یک زائر ایرانی غرق شده و سه نفر دیگر مصدوم شده اند. ناطقان: حیدر طعمه، فرماندار شهر شط العرب واقع در شرق بصره امروز (سه شنبه) در گفت وگو با پایگاه خبری المربد اعلام کرد که چند زائر به هنگام عبور از شط العرب به وسیله قایق غرق شدند که در میان آنها یک زائر ایرانی نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت این زائران به وسیله قایق درحال عبور از شط العرب به سوی عراق بودند که متاسفانه به دلیل عدم تعادل قایق و واژگونی آن، سه نفر غرق شدند که یکی از آنها ایرانی بوده است.

فرماندار شط العرب گفت: در این میان سه زائر ایرانی دیگر نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند. منبع: ایسنا برچسب ها: غرق شدن ، زائر ایرانی ، شط العرب

منبع: ناطقان

کلیدواژه: غرق شدن زائر ایرانی شط العرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۷۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند

سید حمید مصطفایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امسال تعداد هزار و ۲۱۰ زائر از لرستان عازم سرزمین وحی و حج تمتع خواهند شد.

وی عنوان کرد: این تعداد زائر در قالب هشت کاروان از لرستان به حج تمتع مشرف خواهند شد.

مدیرکل حج و زیارت لرستان، ادامه داد: برنامه‌های متعددی برای آموزش زائران در نظر گرفته شده است و در این راستا همایش متمرکز آموزش زائران شهرستان‌های کوهدشت و خرم‌آباد را تا کنون برگزار کرده‌ایم.

کد خبر 6097728

دیگر خبرها

  • دانشگاه تربیت مدرس در میان برترین دانشگاه های ایران قرار گرفت
  • ۲۲ وسیله ضروری برای زائران حج تمتع
  • ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • زائران ایرانی آماده حج تمتع شدند + تصاویر
  • فال حافظ امروز یک‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • تصاویری حیرت‌انگیز از فرود جنگنده اف ۳۵ بر روی برج العرب + فیلم
  • ۱۲۶۰ زائر از خراسان شمالی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • برگزاری جشنواره سیلینگ در ساحل جزیره هرمز
  • تصاویری از میزان ویرانی بندر غزه در نتیجه بمباران اشغالگران
  • قایق هایی که پس از سالها در کنار کوه خواجه سیستان به آب افتاد