Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@11:20:59 GMT

سارق درب‌های امامزاده حسن آباد دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۰۷۷۶۶

سرهنگ سید جلال حسینی رئیس کلانتری ۱۷۶ حسن آبا گفت: ساعت ۱۰ صبح روز گذشته، شهروندی با مراجع به کلانتری اظهار داشت که خادم حرم امامزاده‌ای در حسن آباد است و چهار دروازه حرم امامزاده توسط یک شخص که او را شناسایی کرده است سرقت و به یک ضایعاتی در همان محله به قیمت یک میلیون تومان فروخته شده است.

اخبار اجتماعی- کلانتر محدوده حسن آباد ادامه داد: سریعا تیمی از ماموران عملیات کلانتری به همراه این خادم امامزاده به محل اعلامی اعزام شدند و متهم اصلی پرونده را همانجا دستگیر کردند و برای انجام تحقیقات فنی و پلیسی به کلانتری دلالت دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه افزود: سارق پس از دستگیری به جرم خود اعتراف کرد و گفت تمامی اموال را به مالخری از اهالی روستای کناری فروخته است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: این سارق مدعی بود دوبار به زندان رفته و برای تامین هزینه موادمخدرش دست به این کار زده است و در انتها با هماهنگی مقام قضائی در مغازه مالخر در‌ها نیز کشف و به امامزاده انتقال داده شد؛ بنابراین گزارش مالخر این اموال مسروقه نیز که سابقه دار بود دستگیر و هر دو نفر با تشکیل پرونده‌ای به مقام محترم قضائی معرفی شدند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کلانتری سارق جرم زندان سرقت امامزاده امامزاده حسن آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۷۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، فرمانده انتظامی شهرستان بافق بیان داشت: با اعلام سه مورد سرقت منزل و همچنین سرقت یک دستگاه موتورسیکلت درسطح شهر، مأموران کلانتری ۱۱ شهدا و پلیس آگاهی شهرستان بافق طی عملیات‌های جداگانه موفق شدند سه سارق را شناسایی و دستگیر کنند.


 سرهنگ طولابی نژاد افزود: ازسارقان اموالی از قبیل کولز گازی، ظروف مسی، دستگاه جوش، کابل و آهن آلات، ورق شیروانی و تعداد دیگری وسایل منزل و همچنین یک دستگاه موتورسیکلت کشف و طی مراحل قانونی تحویل مالباختگان شد.


 فرمانده انتظامی بافق تصریح کرد: سارقان به یگان انتظامی انتقال و پس از تشکیل پرونده، هر سه سارق جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت
  • دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس
  • دانشجوی آمریکایی سارق در رودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • بازداشت بیش از ۱۵۰ سارق مغازه و مالخر حرفه‌ای طی ۳ روز در کشور
  • دستگیری ۱۵۰ سارق و مالخر
  • شاهرخ‌خان در تهران دستگیر شد
  • بازداشت ۱۵۰ سارق مغازه و مالخر حرفه‌ای طی ۳ روز در کشور
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد