Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا در مورد شیوه صدور گذرنامه زیارتی موقت گفت: صدور این گذرنامه از دیروز تحت عنوان برگ تردد اربعین آغاز شده است و فردی که قصد سفر به کشور عراق برای زیارت اربعین را داشته باشد با مراجعه به پلیس بعلاوه 10 درخواست خود را ثبت خواهد کرد و برگ تردد برای این فرد رایگان صادر و ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرهنگ محمدرضا طبایی      از افزایش ساعات کار دفاتر پلیس بعلاوه ۱۰ و پلیس مهاجرت در ایام اربعین خبرداد و  افزود: گذرنامه این فرد نیز با دریافت هزینه و پس از ایام اربعین برایش ارسال خواهد شد.

طبایی درباره ساعت کار دفاتر پلیس مهاجرت و گذرنامه گفت: در این ایام دفاتر پلیس مهاجرت و گذرنامه موظفند تا زمان مراجعه متقاضیان در محل حاضر بوده و اقدام به ارائه خدمات کنند. دفاتر پلیس بعلاوه 10 نیز تا ساعت 20 فعال بوده و موظفند که کار مردم در حوزه گذرنامه را انجام دهند.

سرهنگ طبایی دلیل چاپ برگه گذر موقت را افزایش شمار متقاضیان اعلام کرد و گفت: به تمام فرودگاه‌ها و پایانه‌های کشور عراق اعلام شده که این برگه را بپذیرند و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا  در مورد شیوه صدور گذرنامه زیارتی موقت گفت: صدور این گذرنامه از دیروز تحت عنوان برگ تردد اربعین آغاز شده است و فردی که قصد سفر به کشور عراق برای زیارت اربعین را داشته باشد با مراجعه به پلیس بعلاوه 10 درخواست خود را ثبت خواهد کرد و برگ تردد برای این فرد رایگان صادر و ارسال خواهد شد.

وی در مورد حداقل اعتبارگذرنامه برای سفر عراق نیز گفت: به دارندگان گذرنامه‌ای که دارای اعتبار اعم از شش ماه و سه ماه و ... باشد اجازه خروج داده خواهد شد.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۷۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی

به گزارش همشهری آنلاتین به نقل از ایرنا، «سید مجید میراحمدی» معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در نشست مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری که ظهر امروز با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد گفت: مدیریت دولت در برگزاری مراسم اربعین سال گذشته رضایتمندی غیرقابل باوری ایجاد کرد و ما این را ناشی از تفضل حضرت ولی عصر (عج) می‌دانیم.

وی افزود: سال گذشته بر مساله گذرنامه و دریافت آن، حمل و نقل، مدیریت گرما و مدیریت زمان اقداماتی انجام دادیم که بحمدالله اقدامات نتیجه‌بخش بود اما معتقدیم ضعف‌هایی نیز وجود دارد و باید در جهت اصلاح آن گام برداریم.

معاون وزیر کشور ادامه داد: امسال در خصوص ۴۱ موضوع اربعین برنامه‌ریزی شده است و چهارشنبه همین هفته عازم عراق هستم تا بتوانیم با همکاری طرف عراقی به مشکلات رسیدگی کنیم.

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) گفت: قرار بود ۲ هزار اتوبوس خریداری شود که هنوز انجام نشده است. امسال به دنبال این هستیم که خودروهای سواری زائران برای اولین بار وارد عراق شود و از طرف دیگر اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای کمک به نقل و انتقالات زائران وارد کشور شوند.

کد خبر 847873 برچسب‌ها خبر مهم اربعين

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • بازددید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • استقرار جوی پایدار در البرز تا چهارشنبه/ دمای هوا افزایش می‌یابد
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی