Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم میرزایی نیکو در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این که تخلفاتی در پروژه گردشگری فیروزکوه مشاهده نکرده ام، اظهار داشت: کمیسیون اصل ۹۰ فارغ از همه مسائل به طور ریز به پرونده این پروژه رسیدگی کرده است، البته ممکن است، فردی تخلفاتی داشته باشد، اما مجموعا این پروژه در جهت رونق تولید و فضای کسب و کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که در سال رونق تولید برخی دست به دست هم داده اند، تا این پروژه به سرانجام نرسد، گفت: باید همه با هم کمک کنیم، تا این پروژه اجرا شود، این پروژه در یک روستا ایجاد اشتغال برای ۷۰۰ نفر می کند، که می تواند، میزان بیکاری منطقه را متحول کند.

نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: یک سوم تردد خودروها به سمت شهرهای مختلف آن منطقه از محور روستای «امین آباد» عبور می کند و این پروژه می تواند بسیار مورد استقبال قرار بگیرد.

وی افزود: من از دادستان فیروزکوه درخواست کردم، که از پروژه بازدید کند و این پروژه متوقف نشود و توسط افرادی با نظر دستگاه قضایی کار جلو برود، تا بررسی های لازم توسط دستگاه قضایی صورت بگیرد.

کد خبر 4734144

منبع: مهر

کلیدواژه: گردشگری هفته دفاع مقدس اربعین 98 بوشهر اربعین حسینی قزوین شیراز اجلاس جاده ابریشم گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند دفاع مقدس جنگ تحمیلی گردشگری آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۸۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید طالبی پور ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: کهگیلویه و بویراحمد با توجه به شرایط آب و هوای بسیار خوب و تنوع زیستی و اقلیمی مقصد مناسبی برای گردشگران است

وی بیان داشت: بوم گردی در سال‌های اخیر مورد استقبال قرار گرفته و این استان نیز دارای مناطق مختلف و اقامتگاه‌های بوم گردی متنوعی است.

طالبی پور اظهار داشت: در مناطق گرمسیری و سردسیری استان جاذبه‌های گردشگری بسیاری وجود دارد که از مهمترین آنها، آبشار یاسوج، آبشار یاسوج، آبشار کمردوغ، جاذبه‌های گردشگری شهر سی سخت مانند کوه‌گل، چشمه میشی، غار ده‌شیخ، بافت تاریخی دهدشت، چشمه بلقیس چرام، دست نوشته‌های تنگ سولک بهمئی و شلال‌دون باشت است.

وی امام زادگان تاریخی همچون امامزادگان سید محمد کهگیلویه، امام زاده علی (ع) چرام و بی بی حکیمه گچساران را از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری مذهبی استان عنوان کرد.

طالبی پور اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد، ۳۲۰ جاذبه طبیعی دارد که می‌توان با جذب بیشتر گردشگر، در این مناطق گردشگری، اشتغالزایی ایجاد و توسعه اقتصادی را میسر کرد.

کد خبر 6092075

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • قرن بیست و یکم قرن گردشگری
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر