Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@07:07:55 GMT

از ایفای نقش در دو سریال تا پخش مجموعه پلیسی جدید

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۰۸۲۴۰

از ایفای نقش در دو سریال تا پخش مجموعه پلیسی جدید

در این بسته خبری مروری داریم به اتفاق هایی که امروز در صداوسیما رخ داد.

۲ نقش در یک سریال

هادی حجازی فر مقابل دوربین زیر خاکی به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری نیا رفت. با گذشت ۲ سال از پخش آخرین ساخته تلویزیونی سامان یعنی نفس سریال جدید او در ۲۵ قسمت ساخته می شود.

این بازیگر سینما که آثاری چون ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز و لاتاری را در کارنامه کاری خود دارد، پیش از این نخستین همکاری خود با جلیل سامان را در نفس رقم زد که اولین سریال تلویزیونی او نیز به حساب می آمد و در همکاری دوباره با جلیل سامان حضور متفاوتی را در زیرخاکی تجربه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجازی فر در سریال زیرخاکی همزمان ایفای ۲ نقش را برعهده دارد و اخیرا برای اولین بار در شوش مقابل دوربین  رفت.

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، هادی حجازی فر، گوهر خیراندیش، ایرج سنجری، نادر فلاح، اصغر نقی زاده و بازیگر خردسال رایان سرلک، بازیگران این سریال پربازیگر هستند.

داستان فیلم نامه این سریال درباره مردی است که دنبال زیرخاکی است و برای یافتن گنج درگیر ماجراهای خنده داری می شود!

عوامل اصلی زیرخاکی عبارتند از تهیه کننده: رضا نصیری نیا، نویسنده و کارگردان: جلیل سامان، مدیر برنامه ریزی: حسین دیردار، دستیار اول کارگردان: رضا شریفی، دستیار برنامه ریز: مسعود حاتمی کوجانی، دستیار دوم: محسن هنرمند، دستیار سوم کارگردان: آرمان نوبخت، منشی صحنه: آرزو نیک پور، عکاس: مهسا طیب طاهر، مدیر فیلمبرداری: بهنام کریمی، فیلمبردار: حمیدرضا رضایی، دستیار یک فیلمبردار: فریبرز همتی، دستیاران: مهرداد عصری پور، رضا دهدار، بنیامین مهدی پور، نصیر نصوری، مسئول دوربین: علی حلوایی، طراحان لباس: الهام شعبانی، مه لقا ناقد، دستیار طراح لباس: الهام محمدی، دستیاران: مینا فراهانی، مصطفی احمدی، طراح گریم: عباس عباسی، مجری گریم خانم: طاهره مهدوی، مجری گریم آقا: مسعود ترغبی، حامد علی بخشی، صدابردار: جواد مقدس، دستیار اول: پرویز جلیلی، دستیار دوم: ابوالفضل جمشیدی، طراح صحنه: محسن خدابخشی، دستیاریک: فاطمه صفری، مدیر صحنه: جاوید جاویدنیا، دستیاران: کاظم روتی وند، علی سرهنگی، حسین شیخ، طراح جلوه های ویژه رایانه ای: احسان طاهری، دستیار: عرفان علی محمدی، مسئول جلوه های ویژه میدانی: حمید رسولیان، جانشین تولید: سیدرسول حاتمی، مدیر تدارکات: حسین لنجابی، دستیاران: مهدی آقا محمدی، حامد شریفی مقدم، محمود کوچکی، فرید گمار، مدیر روابط عمومی: مریم عرفانیان.

هوش برتر به فینال رسید

فصل هشتم از مسابقه هوش برتر با اجرای افشین زی‌نوری و تهیه‌کنندگی پیمان پورمقیمی هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

مسابقه هوش برتر در حالی شب‌های پایانی خود را سپری می کند که طی امشب هشتم مهر و فردا شب نهم مهر مسابقه نیمه نهایی برگزار می شود و در هر قسمت از برنامه دو نفر به مرحله فینال می‌روند. سپس این چهار نفر در مرحله فینال که چهارشنبه ۱۰ مهر برگزار می‌شود با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و طی آن نفرات اول تا چهارم این سری از مسابقه مشخص خواهند شد.

فصل هشتم از مسابقه هوش برتر در ۳۱ قسمت به تولید رسید، در این فصل هفت هزار نفر متقاضی حضور در مسابقه بودند که از میان آنها ۶۴ نفر انتخاب شده و در برنامه شرکت کردند.

تلاطم به پاییز رسید

اولین قسمت سریال تلاطم به کارگردانی وحید بیطرفان و تهیه کنندگی کرامت پورشهسواری در آستانه شروع هفته نیروی انتظامی سه شنبه ۹ مهرماه ساعت ۲۳ بر روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

تلاطم، سریالی۱۳ قسمتی است که داستان چند خانواده مختلف را به شکل موازی و به صورت غیر خطی روایت می کند.

یوسف محبی در حضور دخترش در خیابان تصادف شدیدی می کند و به بیمارستان منتقل می شود. ارسلان شمس خلافکار بین المللی توسط پلیس به هلاکت می رسد. آزاد رستمی، جوانی کم سن و سال، به شکلی ناخواسته مرتکب قتل یک پلیس می شود. سینا، یکی از نفوذی سیستم امنیتی غرب است که به وسیله شبکه های اجتماعی و تجهیز مالی عده ای ، ماموریت خرابکاری در ایران را دارد. سرهنگ رضا مستوفی و سروان سعید محبی ، از کادر ارشد و مجرب پلیس در اداره کشف و روانکاوی جرم هستند که با رویکرد روانشناسی در حال باز کردن گره ها و رسیدن به نتیجه این پرونده ها هستند.
فیلمنامه اولیه این مجموعه توسط وحید شیخلر و شاهرخ توکلی نوشته شده که توسط وحید بیطرفان و مهدی اسد زاده ، با تغییرات ساختاری به شکل غیر خطی، بازنویسی شده است .
بازیگران این مجموعه عبارتند از : امین ایمانی ، مجید واشقانی ، جلیل فرجاد ، زهرا اویسی، ساغر عزیزی، حسین پور کریمی،  زهرا سعیدی ، محمود مقامی ، مهوش صبرکن ، رضا بیطرفان.
 این سریال به سفارش سازمان عقیدتی – سیاسی ناجا با همکاری معاونت اجتماعی ناجا تهیه شده است.
سریال تلاطم از شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت ۲۳ به مدت ۴۵ دقیقه پخش و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۱ و ۱۹ خواهد بود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تلویزیون شبکه پنج تهران هادی حجازی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۰۸۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!

سکانسی از سریال «جنگل آسفالت» که این روز‌ها از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود، شباهت زیادی به یک سکانس از سریال «جنتلمن» ساخته گای ریچی دارد.

جنتلمن یک مجموعهٔ تلویزیونی کمدی اکشن ساخته‌شده به‌دست گای ریچی برای نتفلیکس است. این مجموعه اسپین‌آفی از فیلم ریچی به همین نام در سال ۲۰۱۹ است. این مجموعه با بازی تئو جیمز در ۷ مارس ۲۰۲۴ منتشر شد و شامل هشت قسمت است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: برترین‌ها

tags # سریال جنگل آسفالت ، شبکه نمایش خانگی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • واکنش متفاوت دستیار رئیسی به رفتارهای تند پلیسی با بی‌حجابی | فیلم
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • سریال‌های جایگزین نون خ و اژد‌ها چیست؟
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال بدل علی مشهدی
  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • بازیگران سریال «هشت پا» مشخص شدند
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا